Дата и час: 20 Окт 2017 06:30

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Сеп 2017 16:17 
Offline

Регистриран на: 10 Май 2014 14:45
Мнения: 40
Здравейте карам М20B20 преди време започна да се чува скърцане при ангренажа при което го набедих че е хлабав и леко го стегнах като се допитах до сигурни хора колко трябва да е стегнат да не прецакам нещата при което той спря да скърца но за кратко до вечерта се чуваше как пак скърца,най-много се чуваше като се гаси колата.Купих нови ремък и ролка зачистих всичко около ангренажа за да стане както трябва и всичко отихна,но за няколко дни само сега пак скърца от какво може до е


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2017 17:15 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 599
Вала на маслената помпа как е?
Как така стегна ангренажа? Ангренажа на м20 се обтяга автоматично от пружината на ролката. Просто после се законтря в това положение като се затяга болта М8.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2017 18:25 
Offline

Регистриран на: 10 Май 2014 14:45
Мнения: 40
Вала изглежда добре не съм видял нещо нередно а стягането знам че е автоматично с пружината,но все пак остава малко хлабина която ръчно може да се обере


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2017 21:03 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 599
Той ремъка трябва да има хлабина за да не се товарят двата вала в предната си част, вала въртящ оста предаваща движение към маслената помпа, обтяжната ролка и самия ремък. Щом BMW са преценили, че тази пружина упражнява нужното усилие, значи е така. Друг е въпроса като стане на 30 години дали не е редно да бъде сменена с нова оригинална.

Според мен си обтегни ремъка както е по книга, а проблема търси другаде.

Като цяло как реши, че точно ангренажа прескърцва?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2017 22:00 
Offline

Регистриран на: 10 Май 2014 14:45
Мнения: 40
Знам че ако се пренатегне няма да е добре за валовете затова се допитах до няколко човека и го стегнах съвсем леко а установих че е от ангренажа след като свалих клиновидния ремък и капаците и завъртях двигателя ръчно долу на коляновия вал и скърцаше.След това го стегнах спря да скърца ръчно и като я запалих също, но за кратко


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2017 22:01 
Offline

Регистриран на: 10 Май 2014 14:45
Мнения: 40
Сега новия ремък не съм го стягал принодително а съм го оставил както трябва да е оригинално само на пружината ,но ме изнервя това скърцане


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2017 22:20 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4506
Можеш ли да определиш "скърцането" какво означава?
И ако е периодичен този шум, в какво отношение на оборотите на празен ход?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 7 мнения ] 

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade