Дата и час: 08 Дек 2024 07:40

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 2
 [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2013 19:32 
Offline

Регистриран на: 06 Окт 2013 19:24
Мнения: 9
Да ударя едно рамо и аз 8-) не пипай дросела, че после и ТПС трябва да бараш.
Електрическия клапан-смукач работи по описания начин, но почти всички на тази възраст не затварят, като загреят. При загрял мотор стисни някой от маркучите му, ако не са спекани и чуй дали свири въздуха вътре.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2013 22:54 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Пробвах го и със сигурност работи коректно, дори направих следната проба - демонтирах го и затапих двата маркуча, свързах буксата и запалих двигателя, като наблюдавах какво се случва в клапана.Първоначално отворената бленда, ако мога така да се изразя, плавно се затвори напълно, а след загасяне на двигателя се върна отново плавно до отворено положение.Благодаря на всички за помощта :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юли 2015 21:53 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Поради факта, че подкарах колата активно, трябваше да се реши проблема с празния ход на студен мотор. Едва ли тук са много хората с М10, но да споделя решението на проблема. Оказа се, че клапана за допълнителен въздух номер 11 на схемата, прикачена от Камен на стр.1, се регулира, тоест може да се увеличи или намали сечението на отвора за допълнителен въздух. При мен се наложи да го отворя още и колата заработи коректно. Оборотите на студен мотор както и трябва са по-високи, като с прогряването си падат, клапана при загрял мотор затваря напълно, както и трябва да бъде.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юли 2015 22:21 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Радвам се че си решил проблема. А забеляза ли да имаш по-труден пьрви старт за деня? При мен се получи такьв страничен ефект на м20.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юли 2015 23:36 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Честно казано тази сутрин за първи път пробвах как ще е с коригираният клапан и единственото, което ми направи впечатление бе това, че първите 2-3 секунди мотора заработи да кажем малко нестабилно, но веднага почти изчисти и стабилизира на около 1200 оборота /на слух, че още не съм сложил таблото с оборотомера/. Педала на газта не съм го пипал, колата се стабилизира сама, пробвах и на частично загрял след престой от около 2 часа също без проблем. При теб след корекция на този клапан ли се появи затруднения старт.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Юли 2015 08:15 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Да, еквивалентния клапан регулирахме, но при мен поведението е различно, не обясних какво имам предвид под студен старт. При мен се наблюдава следното поведение - въртя, пали и веднага загасва. Така в пъти, без влияние от подаване на газ, на третия пали нормално. М20 К-Джетроник е колата и се случи следното нещо - работеше на високи обороти на празен ход (1400-1500), с Рошавия сменихме всеки вакуумен маркуч, който имаше сцепено и прочее и регулирахме въпросния клапан. При М20то обаче, той е част от това между 16ти и 17ти маркуч. Оттогава наблюдавам това поведение. Не че ме притеснява в момента и не искам да размивам темата за М10, стана ми интересно. Още веднъж, радвам се че си решил проблема при теб :chug:

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Сеп 2015 00:55 
Offline
wagonmafia
Аватар

E30: някакви 18-ки
Местоположение: Несебър/София
Регистриран на: 08 Ное 2014 19:46
Пол: Мъж
Мнения: 86
Renegade написа:
chvor написа:
Renegade ми даде два файла за директен download от e30reload.com:

:arrow: e30.rar, ~160 MB
:arrow: Brembo - Aftermarket.zip, ~270 MB
:arrow: E30ManualHaynescomplete.pdf, ~7 MB

:chug:


Първият линк е Библията. :D


Пичове сори за спама,но от първия линк ми иска някаква парола като се опитвам да го разархивирам ?

_________________
You may be broke and have no girlfriend....but at least your friends think your E30 is cool.
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Сеп 2015 08:54 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Не помня със сигурност, но пробвай с bmw.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Сеп 2015 09:54 
Offline
wagonmafia
Аватар

E30: някакви 18-ки
Местоположение: Несебър/София
Регистриран на: 08 Ное 2014 19:46
Пол: Мъж
Мнения: 86
Renegade написа:
Не помня със сигурност, но пробвай с bmw.

Проработи Камене,мерси ! :thumbsup:

_________________
You may be broke and have no girlfriend....but at least your friends think your E30 is cool.
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Май 2018 01:10 
Offline

Регистриран на: 02 Май 2018 01:05
Мнения: 1
Извинявам се че пробуждам темата отново.Моя двигател е м10 и проблема при празните обороти при мен е че постоянно са високи дори като загрее колата не усещам почти никаква промяна се едно работи малко неравномерно мотора и то на високи обороти ще съм благодарен ако съдействате.Прочетох предишните коментари и извода който си направих беше че клапан 11 се едно при мен не се затваря или се бъркам нещо ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 2
 [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade