Дата и час: 28 Мар 2024 10:14

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 2
 [ 16 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2015 00:11 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
Renegade написа:
http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=111 :arrow: E30.rar :arrow: Глава 4, стр. 9.

Таблицата казва между 10 и 11 бара. Това се връзва напълно с резултата от теста с масло в цилиндрите. Много благодаря за линка!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2015 00:56 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Сега се зачетох в сервизното ръководство на Бентли и видях, че компресията се мери, когато двигателят е достигнал работна температура. Не знам дали не е някаква грешка в ръководството, защото от стари майстори (ама майстори, а не пъпчиви гаражни герои) знам, че компресия се мери на студен мотор.

Ако искате - опитайте как ще е компресията на загрял мотор. Любопитно е какви стойности ще покаже компресомера.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2015 01:34 
Offline
Аватар

E30: iS
Местоположение: Ихтиман/София
Регистриран на: 01 Окт 2012 18:23
Пол: Мъж
Мнения: 180
Газта наливайте на топъл мотор.
Има още един начин който много точно показва от къде изпуска - надувате цилиндъра с въздух. Трябва да го прекарате на сгъстяване, за да са затворили клапаните естествено. :) При този метод доста точно се хваща дали са клапани или сигменти. Трябва да е на скорост и на спирачка, че иначе лесно завърта коляновия вал.

https://www.youtube.com/watch?v=ofSiTGeLXvc
https://www.youtube.com/watch?v=WuLYDy0zkhw


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2015 01:44 
Offline
Аватар

E30: E30 316i
Регистриран на: 15 Юли 2014 21:18
Пол: Мъж
Мнения: 176
Мерихме и на топъл мотор. Резултатите са съвсем леко подобрени - в първия пост са.

Надуването с въздух го гледах и определено е доста добро за диагностика в подобна ситуация, но ще ни е сложно да го направим.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2015 02:01 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Пробвайте последно с газта за горене и ако и след това няма подобрение - сервизното ръководтво вече знаеш откъде да го изтеглиш. Трябват ви още само хубави инструменти, желание и пари.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2015 09:17 
Offline

E30: 318i с повечко клапани
Регистриран на: 13 Юни 2014 00:56
Пол: Мъж
Мнения: 18
Компресия на бензинов агрегат се мери на работна температура!
При здрав двигател в зависимост от температурата се наблюдава около 1бар отклонение (зависи от кубатурата и луфтовете).
При износени сегменти/бутала се очаквайте големите разлики. Имал съм случаи на студен мотор 4бара, на топъл -10.

Колега, има ли завишено подкартерно налягане? Т.е. духа ли от капачката на маслото и/или тръбичката на щеката за маслото "като ауспухче"?
Ако да-със сигурност имаш проблем в буталната група.
Тестът с маслото понякога е подвеждащ, да знаеш ;-)

Силно се надявам газта да подобри нещата, 5години са много време и като нищо са спекли тия сегменти.
Важното е да не я караш докато не направиш и тази хватка, за да не разкалиш някой сегмент!


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 2
 [ 16 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade