Компресия на бензинов агрегат се мери на работна температура!
При здрав двигател в зависимост от температурата се наблюдава около 1бар отклонение (зависи от кубатурата и луфтовете).
При износени сегменти/бутала се очаквайте големите разлики. Имал съм случаи на студен мотор 4бара, на топъл -10.
Колега, има ли завишено подкартерно налягане? Т.е. духа ли от капачката на маслото и/или тръбичката на щеката за маслото "като ауспухче"?
Ако да-със сигурност имаш проблем в буталната група.
Тестът с маслото понякога е подвеждащ, да знаеш
Силно се надявам газта да подобри нещата, 5години са много време и като нищо са спекли тия сегменти.
Важното е да не я караш докато не направиш и тази хватка, за да не разкалиш някой сегмент!