Switch to full style
Важно е да познаваме сърцето на Е30-ката, за да ни служи вярно.
Добави отговор

Re: m20b25 ниска компресия

25 Мар 2015 00:11

Renegade написа:http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=111 :arrow: E30.rar :arrow: Глава 4, стр. 9.

Таблицата казва между 10 и 11 бара. Това се връзва напълно с резултата от теста с масло в цилиндрите. Много благодаря за линка!

Re: m20b25 ниска компресия

25 Мар 2015 00:56

Сега се зачетох в сервизното ръководство на Бентли и видях, че компресията се мери, когато двигателят е достигнал работна температура. Не знам дали не е някаква грешка в ръководството, защото от стари майстори (ама майстори, а не пъпчиви гаражни герои) знам, че компресия се мери на студен мотор.

Ако искате - опитайте как ще е компресията на загрял мотор. Любопитно е какви стойности ще покаже компресомера.

Re: m20b25 ниска компресия

25 Мар 2015 01:34

Газта наливайте на топъл мотор.
Има още един начин който много точно показва от къде изпуска - надувате цилиндъра с въздух. Трябва да го прекарате на сгъстяване, за да са затворили клапаните естествено. :) При този метод доста точно се хваща дали са клапани или сигменти. Трябва да е на скорост и на спирачка, че иначе лесно завърта коляновия вал.

https://www.youtube.com/watch?v=ofSiTGeLXvc
https://www.youtube.com/watch?v=WuLYDy0zkhw

Re: m20b25 ниска компресия

25 Мар 2015 01:44

Мерихме и на топъл мотор. Резултатите са съвсем леко подобрени - в първия пост са.

Надуването с въздух го гледах и определено е доста добро за диагностика в подобна ситуация, но ще ни е сложно да го направим.

Re: m20b25 ниска компресия

25 Мар 2015 02:01

Пробвайте последно с газта за горене и ако и след това няма подобрение - сервизното ръководтво вече знаеш откъде да го изтеглиш. Трябват ви още само хубави инструменти, желание и пари.

Re: m20b25 ниска компресия

04 Апр 2015 09:17

Компресия на бензинов агрегат се мери на работна температура!
При здрав двигател в зависимост от температурата се наблюдава около 1бар отклонение (зависи от кубатурата и луфтовете).
При износени сегменти/бутала се очаквайте големите разлики. Имал съм случаи на студен мотор 4бара, на топъл -10.

Колега, има ли завишено подкартерно налягане? Т.е. духа ли от капачката на маслото и/или тръбичката на щеката за маслото "като ауспухче"?
Ако да-със сигурност имаш проблем в буталната група.
Тестът с маслото понякога е подвеждащ, да знаеш ;-)

Силно се надявам газта да подобри нещата, 5години са много време и като нищо са спекли тия сегменти.
Важното е да не я караш докато не направиш и тази хватка, за да не разкалиш някой сегмент!
Добави отговор