Дата и час: 28 Мар 2024 12:54

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 4
 [ 32 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015 09:32 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Ахъ ще върви, и кво от тва?

Колко ще струва един м57 суап? Аз бих заложил, че ще е доста близо до v8 такъв ...

Тия 500 нютона за кво са ти в е30 е другото, което ми изниква, и можеш ли да ги сложиш на пътя?

И като говорим за "дизелова бегачка" кво ще се прави с тая дизелова бегачка?
Дизела според мен не обича много да му се дава зор ...
тва че върви, не значи, че е мислен за някакви напънати режими на работа ...

Аз не, че нещо съм против :hihi: напротив с удоволствие бих чел/видял такъв проект направен от-до :thumbsup:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015 14:28 
Offline
Аватар

E30: '89 320i
Регистриран на: 30 Дек 2014 16:08
Пол: Мъж
Мнения: 28
По тая логика за какво ти е м60/62, S62, m70 в е30 ? Тя и с is-че се премества :). К'во му наскачахте на човека.:) Сигурно го кефи да кара дизел и му се дава газ. Не всички ги влече да стартират от скрапа, да човъркат ръжди, да мажат с ръждопреобразувател, и да не си палят колата по 2години.


ПС .. а ако наистина му се занимава много и сложи 4.0д V8 .. Е там вече кво кюмбе е ...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015 15:30 
Offline
Аватар

E30: 325Е
Местоположение: Пловдив
Регистриран на: 12 Яну 2013 00:09
Пол: Мъж
Мнения: 394
Всеки сам си преценя за неговата си кола. За това е и форума всеки да споделя, било то полезна информация или да изкаже мнение. :thumbsup: Мен лично не ме кефи цялата идея. Ако са читави колите , да си пърка с малолитражката, пък шестака да си го вади събота/неделя и да се кефи.

_________________
The BMW 325e VIN 1837568 was manufactured on March 27th, 1987 in Dingolfing and delivered on March 31st, 1987 to the BMW dealer Russin in Neuss. The original colour was Lachssilber metallic, paint code 203.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015 16:24 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Didone написа:
По тая логика за какво ти е м60/62, S62, m70 в е30 ? Тя и с is-че се премества :). К'во му наскачахте на човека.:) Сигурно го кефи да кара дизел и му се дава газ. Не всички ги влече да стартират от скрапа, да човъркат ръжди, да мажат с ръждопреобразувател, и да не си палят колата по 2години.


ПС .. а ако наистина му се занимава много и сложи 4.0д V8 .. Е там вече кво кюмбе е ...

Аз не съм казал, че няма смисъл от много коне в е30, нали?

Питах:
- за какво са ти
- ще ги сложиш ли на пътя
- и защо да са дизелови, при положение, че най-вероятно няма да е по-ефективно финансово в крайна сметка ...

Всеки си има някаква логика - моята е, че не разбирам словосъчетанието "дизелова бегачка" ...
Не виждам някой толкова да е наскачал, аз просто изложих мнението си под формата на насочващи въпроси :hihi:

Иначе му пожелавам да сложи и покаже м57 в е30 :thumbsup:
Също ако покаже 30-ките ще е готино ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015 19:31 
Offline
Другаря
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2012 20:51
Мнения: 264
Тая тема както и много други ще са единственото развитие на "проекта" станал повод за темата.И те така...
П.С.Ако се окажа сбъркал то нека дизелджията да знае,че има бира по избор от мен. :thumbsup:

_________________
I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015 19:42 
Offline
Аватар

E30: '89 320i
Регистриран на: 30 Дек 2014 16:08
Пол: Мъж
Мнения: 28
1. Много коне - трябват си - колкото повече, толкова повече. Мен лично понеже евридейката ми (небмв) е около 180-190 коня и не е нещо кой знае какво, подминават си ме доста коли и като се кача в двайската имам чувството , че хвърлила две котви отзад , та затова съм се спрял на V8 (а и обичам да ме е страх :) )
2.слагането на над 220-230 коня на асфалта на стрийт е30 - успех :)
3. Финансово ефективно и е30 - не ;)


Съботно/неделен кеф с 2.3, честно ли ? :D

Да се върнем на М57-та. Ако момчето си е приготвил едни 2500-стартови- за мотор скорости и съединител. И му се дават още толкова, да се хвърля в боя, другото е лаф-моабет. Аз също ще се радвам да видя още една дизелова бърза е30ка. ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015 21:55 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Да, нека наистина продължим по м57 темата ...

Аз лично е30 проект с м57 под 10к лева не го виждам как ще се случи ...
Та моето лично мнение е, че 5-те хиляди дето спомена са едно добро начало и толкова ...

На тоя мотор само едни подгревни свещи са си пари, дюзи няма да споменаваме даже ...
За 2.5к силно се съмнявам, че ще се вземе перфектен мотор дето няма нужда нищо да ме се пипа, с читав съединител и маховик ...

С електрониката на тоя мотор работата няма да е като за всеки също си мисля ...
Не знам спирачки тва онова дали ги включваш, но не виждам как ще си остане със стоковите ако иска дава газ на "бегачката".

Та 5к ми се струват твърде, твърде оптимистична сума за нещо готово и надеждно за каране.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015 21:55 
Offline

Регистриран на: 31 Авг 2014 00:05
Мнения: 77
няма такъв кеф като тва да имаш дизелова бегачка... дай боже всеки му


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015 21:58 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Дидо, ти къде видя М57 в постингите на момчето?
Че аз видях някакви лакардии само за М21 и М51.
По принцип всеки е свободен да си прави каквото иска с кочинката, но...
И двата двигателя са проблемни, като на М21 Ахилесовата му пета е ГНП-то, а М51 има доста Ахилесови пети.
За следващите дизелови генерации ще му е нужен много сериозен жичкаджия, за да подкара нафтената горелка.
Ще е хубаво да излезем от сферата на мечтите и локумите и да се обсъждат конкретни неща.
Да чуем ли момчето какво мисли по въпроса?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015 23:29 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Renegade написа:
Дидо, ти къде видя М57 в постингите на момчето?


Е малко е завоалирано, но има :hihi:
riminats написа:
Целта ми е дизел някъде към Д30


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 4
 [ 32 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade