Дата и час: 29 Мар 2024 00:42

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 4
 [ 32 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015 23:53 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
В такъв случай, извинявам се и на момчето, и на Дидо.
Ще чакаме с интерес развитието на темата.

Майтапа настрана, но ако се направи сериозен дизелов проект, ще наппляска повечето "проектаджийки" в България. Но става дума за мотор над М57. По мое скромно мнение, чак тогава проекта ще си заслужава инвестициите, времето и нервите. Щото иначе S50 се пали с три жици, демек електроника простак, каквато я обичаме всички, и на М57 ще му трябва полу-професионална техника с много сериозен обектив, особено за 3.2 литра.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2015 00:05 
Offline
Аватар

E30: '89 320i
Регистриран на: 30 Дек 2014 16:08
Пол: Мъж
Мнения: 28
intruder написа:
Да, нека наистина продължим по м57 темата ...

Аз лично е30 проект с м57 под 10к лева не го виждам как ще се случи ...
Та моето лично мнение е, че 5-те хиляди дето спомена са едно добро начало и толкова ...

На тоя мотор само едни подгревни свещи са си пари, дюзи няма да споменаваме даже ...
За 2.5к силно се съмнявам, че ще се вземе перфектен мотор дето няма нужда нищо да ме се пипа, с читав съединител и маховик ...

С електрониката на тоя мотор работата няма да е като за всеки също си мисля ...
Не знам спирачки тва онова дали ги включваш, но не виждам как ще си остане със стоковите ако иска дава газ на "бегачката".

Та 5к ми се струват твърде, твърде оптимистична сума за нещо готово и надеждно за каране.


Aма той дизелов мотор ще купува не S62. :) Най-лесно ще му е с донор е46 330д и то само ако е ръчка. Тръне ли да събира мотор от автомат , скорости , маховик, съединители става дебело ( това от опит, цените граничат с тези на части за V8) спирачките ще си ги ползва от 330ката. И това е при условие, че не го хване клетвата ти с дюзите :hihi: . Всъщност то който и мотор да тръгнеш да слагаш и нещо се сгомни и трябва да го отваряш струва много.. или повече :). Може би само м40 е сравнително евтин. ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2015 03:04 
Offline
Аватар

E30: iS
Местоположение: Ихтиман/София
Регистриран на: 01 Окт 2012 18:23
Пол: Мъж
Мнения: 180
Кой каза че няма бързи М57ци?
https://www.youtube.com/watch?v=KUFa3gsSOJQ

След доста търсене открих и информация за колата(не очаквах че е с мотор от бмв):
http://www.bilgalleri.dk/galleri/216454-bmw_e30_330d#comments

Превод от Google Translate:

330D M57 from E46 årg 2002 std 184 Hp.

Upgraded with:
Turbonetic super-t 1000Hk ceramic ball bearing turbo
Bosch series pump, with high speed cam, 10mm elements and a fast controller.
6-3 lance.
Nozzle holders from Volvo truck that is extended, the overflow is moved and mounted big tips!
The peak is the flow, and it is drilled out to the truck nozzle holders otherwise it std.
Custom-made exhaust manifold, made as short as possible.
Custom made intake manifold with large pneunium chamber and connecting pieces for water injection.
2 serious intercoolers.
Is loaded Girdle plate under the engine of 25mm.
The oil pump is moved up the side of the engine, using an ordinary hydroxy pump which is driven by the cam chain.
Holly micro filter oil filter (can be separated and checked for chips)
Most bolts in the engine is custom made in the ordinary 12.9 bolts, cylinder head bolts!
pistons is ground, both on the top and sides.
The engine runs with Dry sump, there is a tank of 12 liters under the gearbox.
Electrical pump for pre-lubrication of the oil pressure before the car is started.
4 "Pressure pipe after intercooler.
3 "Pressure pipe before intercooler.


Boost pressure is a little modest, small 6 bar can be clamped to!

Transmission:
M3 5 speed gearbox
Tilton 2-plate clutch.
Steel flywheel, with replaceable wear plate.
Fixed gear lever with very short stroke.
Eta Finaldrive (to change to another)

More text coming
Horsepower
Do not know yet, because it is not completely finished :)
Rims
17 "OZ Superleggera
Deck
Michelin slicks, but they need to be upgraded, as there is too little bite into them here.
Undercarriage
Std so far.
Car
It has the most beautiful sound :)
Styling
The exhaust out through the front fender!
Interior
Sparco Pro ADV seat
M-Tach steering wheel
Helbur chrome molly tube
Drag race 20L tank in plastic
4 point harness H
4 pcs trykure
All windows are pexiglas and bolted
Otherwise, the total stripped.
Optional accessories
An additional engine should always have in stock :)
Notifications
The car has been completely rebuilt to race and running, however, is not finished, we are currently working to made a control system for centrifugal clutch, as it is not running. Please write if there are questions, however, reject the motor data or something like that :)

За такъв проект бих помислил сериозно за двигател от мерцедес.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2015 09:37 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Didone написа:
Aма той дизелов мотор ще купува не S62. :) Най-лесно ще му е с донор е46 330д и то само ако е ръчка. Тръне ли да събира мотор от автомат , скорости , маховик, съединители става дебело ( това от опит, цените граничат с тези на части за V8) спирачките ще си ги ползва от 330ката. И това е при условие, че не го хване клетвата ти с дюзите :hihi: . Всъщност то който и мотор да тръгнеш да слагаш и нещо се сгомни и трябва да го отваряш струва много.. или повече :). Може би само м40 е сравнително евтин. ;)

'псолютно съм съгласен, че е по-добре с донор :thumbsup:

Кажи ми тогава колко ще струва донор, с читав мотор и спирачна система?
Мотор дето да го извадиш и да го цопнеш в 30-ката ...
Да определим началото на приключението със закупуване на основните агрегати само.

То тва с дюзите не е клетва, при дизела тези неща са си консуматив, който има определен ресурс ...
Подгревни свещи, реле, дюзи, турбо, демпферна шайба, тампони на ДВГ ...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2015 10:53 
Offline

Регистриран на: 25 Май 2015 10:29
Мнения: 6
:thumbsup:


Последна промяна riminats на 15 Юни 2015 11:16, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2015 11:08 
Offline

Регистриран на: 25 Май 2015 10:29
Мнения: 6
Х'а Здрасти. колеги дойде ми пауъра след всичко което изчетох от последното ми влизане. сега двигатела ще е 2.5 тдс или по новия 520Д. не ги чаткам тея кодове ще прощавате. дайте ми акъл понеже мисля да купя цяла кола говорим за е39 с кой мотор да я взема и дали да е 5 или 3 серия. на коя могат да ми влязат повече части в употреба. и да кой ще е по добрия двигател.

Ще прощавате че не съм ви ги показал. Не Съм с телефон с камера а и си работим доста изобщо не съм при колите а и старт на проекта минимум септември месец. П.П


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2015 12:25 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Търси по-читавия и автентичен мотор според мен независимо от колата ...

Ако ще е ТДС вероятно от е36 ще ти е по-лесно и ще ползваш повече неща ...
Ако е 2.0 дизел, не знам в е39 какво се вгражда, май само 150кс,
но в е46 със сигурност търси 150 кс мотора, 136 е по-проблемен ...

Между другото ако ще се прави дизелов суап без някакви претенции май 2.0д е по-подходящо,
по-малък и лек мотор в същото време достатъчно мощен за е30 ...
Не виждам причина да се занимавам с такова нещо :hihi: , но аз бих избрал 2.0д 150кс мотора

Моят съвет е да се запознаеш с проблемите на тези мотори преди да преминеш към покупка, и ТДС и 2.0д-то имат известни такива.

Моята молба е да не съсипваш поне 323-ката, а да я оставиш автентична ако е читава ...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2015 12:55 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Като чета, оставам с впечатлението, че целта за колата е хем да е около 150 к.с., хем да е икономично дизелче...
Е, да, ама като се сметне инвестицията в тоя чутовен проект, както и обслужването и сервизирането на мотора, за да е надежден, ползата от икономичния дизел замина на майната си. Ако пък и вземе да се узакони цялото това "нещо", ползата замина още по- на майната си.

Ся и друго си мисля... ако се ползва 6-цилиндров дизелов туч, и балансът на колата замина на майната си... и тогава за чий са ти тия 150 к.с. като те никога няма да видят хАсфалта, особено с много нютони в ниските обороти? По- има някакъв смисъл от 4-цилиндров агрегат, но мисля, че на кила няма да се различава много-много от 6-цилиндров бензинов мотор, сравнени заедно с перифериите си, а по вървеж може да бие единствено някоя уморена М20В20.

Като гледам, и авторът на темата не е много в час, та на тоя етап, тя си е чисто лаладжийска, но засега ще я оставя в съзнание... :hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Юни 2015 09:55 
Offline
Аватар

E30: '89 320i
Регистриран на: 30 Дек 2014 16:08
Пол: Мъж
Мнения: 28
Ако ще е ТДС мисля, че е най-добре да е от е34. Съдейки по м50 ще му трябват само лапи от е36. 2.0д не знам с предна/задна вана ли е на картера и как точно ще дойде на е30-ковия мост. Жиците при е34, също ще са по-лесни.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Юни 2015 18:23 
Offline

Регистриран на: 25 Май 2015 10:29
Мнения: 6
да между другото наистина лаладжийствам но засега толкова но съм мераклия есента я запуквам.! икономията много малко ме интересува това няма да е евридейка + както споменах 323 не ми се разваля ще мъча 1.6пето да видим може да иска малко повече преправяне но... значи почвам да чета из нета моторите и техните плюсове и минуси. п/п инфото от аутодата за моторите на колите мога ли да му имам доверие ??


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 4
 [ 32 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade