Switch to full style
Важно е да познаваме сърцето на Е30-ката, за да ни служи вярно.
Добави отговор

Re: Е30 ОТ М20Б23 на ДИЗЕЛОВ

09 Юни 2015 09:32

Ахъ ще върви, и кво от тва?

Колко ще струва един м57 суап? Аз бих заложил, че ще е доста близо до v8 такъв ...

Тия 500 нютона за кво са ти в е30 е другото, което ми изниква, и можеш ли да ги сложиш на пътя?

И като говорим за "дизелова бегачка" кво ще се прави с тая дизелова бегачка?
Дизела според мен не обича много да му се дава зор ...
тва че върви, не значи, че е мислен за някакви напънати режими на работа ...

Аз не, че нещо съм против :hihi: напротив с удоволствие бих чел/видял такъв проект направен от-до :thumbsup:

Re: Е30 ОТ М20Б23 на ДИЗЕЛОВ

09 Юни 2015 14:28

По тая логика за какво ти е м60/62, S62, m70 в е30 ? Тя и с is-че се премества :). К'во му наскачахте на човека.:) Сигурно го кефи да кара дизел и му се дава газ. Не всички ги влече да стартират от скрапа, да човъркат ръжди, да мажат с ръждопреобразувател, и да не си палят колата по 2години.


ПС .. а ако наистина му се занимава много и сложи 4.0д V8 .. Е там вече кво кюмбе е ...

Re: Е30 ОТ М20Б23 на ДИЗЕЛОВ

09 Юни 2015 15:30

Всеки сам си преценя за неговата си кола. За това е и форума всеки да споделя, било то полезна информация или да изкаже мнение. :thumbsup: Мен лично не ме кефи цялата идея. Ако са читави колите , да си пърка с малолитражката, пък шестака да си го вади събота/неделя и да се кефи.

Re: Е30 ОТ М20Б23 на ДИЗЕЛОВ

09 Юни 2015 16:24

Didone написа:По тая логика за какво ти е м60/62, S62, m70 в е30 ? Тя и с is-че се премества :). К'во му наскачахте на човека.:) Сигурно го кефи да кара дизел и му се дава газ. Не всички ги влече да стартират от скрапа, да човъркат ръжди, да мажат с ръждопреобразувател, и да не си палят колата по 2години.


ПС .. а ако наистина му се занимава много и сложи 4.0д V8 .. Е там вече кво кюмбе е ...

Аз не съм казал, че няма смисъл от много коне в е30, нали?

Питах:
- за какво са ти
- ще ги сложиш ли на пътя
- и защо да са дизелови, при положение, че най-вероятно няма да е по-ефективно финансово в крайна сметка ...

Всеки си има някаква логика - моята е, че не разбирам словосъчетанието "дизелова бегачка" ...
Не виждам някой толкова да е наскачал, аз просто изложих мнението си под формата на насочващи въпроси :hihi:

Иначе му пожелавам да сложи и покаже м57 в е30 :thumbsup:
Също ако покаже 30-ките ще е готино ;)

Re: Е30 ОТ М20Б23 на ДИЗЕЛОВ

09 Юни 2015 19:31

Тая тема както и много други ще са единственото развитие на "проекта" станал повод за темата.И те така...
П.С.Ако се окажа сбъркал то нека дизелджията да знае,че има бира по избор от мен. :thumbsup:

Re: Е30 ОТ М20Б23 на ДИЗЕЛОВ

09 Юни 2015 19:42

1. Много коне - трябват си - колкото повече, толкова повече. Мен лично понеже евридейката ми (небмв) е около 180-190 коня и не е нещо кой знае какво, подминават си ме доста коли и като се кача в двайската имам чувството , че хвърлила две котви отзад , та затова съм се спрял на V8 (а и обичам да ме е страх :) )
2.слагането на над 220-230 коня на асфалта на стрийт е30 - успех :)
3. Финансово ефективно и е30 - не ;)


Съботно/неделен кеф с 2.3, честно ли ? :D

Да се върнем на М57-та. Ако момчето си е приготвил едни 2500-стартови- за мотор скорости и съединител. И му се дават още толкова, да се хвърля в боя, другото е лаф-моабет. Аз също ще се радвам да видя още една дизелова бърза е30ка. ;)

Re: Е30 ОТ М20Б23 на ДИЗЕЛОВ

09 Юни 2015 21:55

Да, нека наистина продължим по м57 темата ...

Аз лично е30 проект с м57 под 10к лева не го виждам как ще се случи ...
Та моето лично мнение е, че 5-те хиляди дето спомена са едно добро начало и толкова ...

На тоя мотор само едни подгревни свещи са си пари, дюзи няма да споменаваме даже ...
За 2.5к силно се съмнявам, че ще се вземе перфектен мотор дето няма нужда нищо да ме се пипа, с читав съединител и маховик ...

С електрониката на тоя мотор работата няма да е като за всеки също си мисля ...
Не знам спирачки тва онова дали ги включваш, но не виждам как ще си остане със стоковите ако иска дава газ на "бегачката".

Та 5к ми се струват твърде, твърде оптимистична сума за нещо готово и надеждно за каране.

Re: Е30 ОТ М20Б23 на ДИЗЕЛОВ

09 Юни 2015 21:55

няма такъв кеф като тва да имаш дизелова бегачка... дай боже всеки му

Re: Е30 ОТ М20Б23 на ДИЗЕЛОВ

09 Юни 2015 21:58

Дидо, ти къде видя М57 в постингите на момчето?
Че аз видях някакви лакардии само за М21 и М51.
По принцип всеки е свободен да си прави каквото иска с кочинката, но...
И двата двигателя са проблемни, като на М21 Ахилесовата му пета е ГНП-то, а М51 има доста Ахилесови пети.
За следващите дизелови генерации ще му е нужен много сериозен жичкаджия, за да подкара нафтената горелка.
Ще е хубаво да излезем от сферата на мечтите и локумите и да се обсъждат конкретни неща.
Да чуем ли момчето какво мисли по въпроса?

Re: Е30 ОТ М20Б23 на ДИЗЕЛОВ

09 Юни 2015 23:29

Renegade написа:Дидо, ти къде видя М57 в постингите на момчето?


Е малко е завоалирано, но има :hihi:
riminats написа:Целта ми е дизел някъде към Д30
Добави отговор