дам виж за щеката забравих да обясня Филма...
щеката на М40 и м44 като съотношение дължина - тръба е 1:1, но на Е36 тръбата е по дълга и съответно щеката, мерено е !
аз съм с тръба и щека от 36, обяснявам защо:
1-во понеже ремъците на М40 са няколко и шайбите тънки и изнесени заради ремъка на динамото щеката стои така ->
НО на М42 след 92ра година и М44 ремъка е ЕДИН МНОГОПИСТОВ ! е те тука идва филма... всичко е с 1 ремък ! и съответно максимално доближено до мотора
и за да стане това което искаме тръбата на шеката минава като S-ка за да влезе в картера...
за съжаление нямам снимка на моята кола, но ще се опитам да обясня ...
тръбата за щеката от картера минава зад ремъка и съм я вързал за динамото с опашка/зеленото/
затова казвам, че има S-образен вид. Само внимавай като я огъваш тръбата да нямаш резки завои! плавни ги направи за да може пластмасовия показалец да не се пречупи при вкарване и изкарване на щеката! моята съм я огъвал на коляно ... но се получи ... така е вече 3 години ... няма яд !!! лесно се вади и слага !
Един колега беше рязал неговата щека и тръба за да направи да е долу ... но трудно се вади и слага, бъркаш между ремъци, пластмасовия показалец го няма ... абе КОФТИ тръпка .. според мен това е най-удачния вариат за ИС в Е30 с многопистов ремък ...
Дано съм бил полезен
_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !