Дата и час: 13 Юли 2020 04:46

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 14 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 25 Май 2014 20:00 
Offline

Регистриран на: 25 Дек 2013 17:21
Мнения: 31
Колеги днес докато нямаше какво да правя сложих на м20б20 ката смукателен колектор с дросел , дюзи и дебитомер от м20б25 , запалих с компютъра на б20 ката работи горе долу добре , сложих компютъра от м20б25 върви супер но държи над 2000 оборота и пуши супер много от аспуха каква може да е причината ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Май 2014 21:23 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Сложи дюзите и компа от 20-ката и пробвай пак.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Май 2014 21:38 
Offline

Регистриран на: 25 Дек 2013 17:21
Мнения: 31
да е много богата сместа с 25 цовите дюзи ли ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Май 2014 21:41 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Не само.
25-цовия компютър ти пуска бензин за обем 2.5, а не за 2.0, демек с 25% повече.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Май 2014 21:55 
Offline

Регистриран на: 25 Дек 2013 17:21
Мнения: 31
мхм , благодаря ти много колега , дали ще се осети нещо като по голям вървеж ? вероятно не


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2014 21:31 
Offline

Регистриран на: 25 Дек 2013 17:21
Мнения: 31
bmw327forever написа:
Колеги днес докато нямаше какво да правя сложих на м20б20 ката смукателен колектор с дросел , дюзи и дебитомер от м20б25 , запалих с компютъра на б20 ката работи горе долу добре , сложих компютъра от м20б25 върви супер но държи над 2000 оборота и пуши супер много от аспуха каква може да е причината ?

пробвах ама нищо , пооправи оборотите ама явно е духнало гарнитура или гумички , пак продължава да пуши стабилно


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Юни 2014 13:01 
Offline

Регистриран на: 01 Ное 2013 23:59
Мнения: 60
Renegade написа:
Не само.
25-цовия компютър ти пуска бензин за обем 2.5, а не за 2.0, демек с 25% повече.

Не е баш така... Нали на Б25 дюзите с по голям дебит, а и налягането на горивото е 3 бара ;)
Аз още си перкам с 20ков комп, струва ми се, че аванса му е по агресивен (нали б20 е с повисока СС :roll: )
Отнема малко време докато се адаптира по сондата и после всичко е ток.
Според мен проблема не в компа... :drive:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Юни 2014 19:43 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Когато олее сондата с бензин, компа я изключва, защото колкото и да се опитва да адаптира, не може да коригира смесите в зададените граници около 14.7 (един вид приема, че сондата не отчита вярно и престава да я чете). И след това минава на сервизини стойности, като се води само от обороти и дебитомер. Но тези стойности са зададени за обем 2.5, а не 2.
По същия начин работи и софтуера, който заводски е без сонда - по обороти и дебитомер.
По същия начин се оправя и софтуер със сонда, когато тя изгори или бъде изключена. С тази разлика, че в сервизните стойности са заложени по-богати смеси, което в случая влошава нещата още повече.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Яну 2016 14:20 
Offline

Регистриран на: 25 Дек 2013 17:21
Мнения: 31
а има ли някакъв шанс да разбера един мотор дали е 2.0 или 2.3 или няма шанс без да го отварям , понеже ме уверява познат , че е 2,3 но е с инсталация 1,3 мотроник , начи ме лъзва


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Яну 2016 17:19 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Махни една свещ и измери хода на буталото от ДМТ до ГМТ.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 14 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade