Дата и час: 01 Юни 2020 04:06

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2016 13:10 
Offline

Регистриран на: 04 Яну 2015 19:39
Мнения: 33
Здравейте.
Искам да попитам няколко въпроса за този двигател.
-М44 е с демферен маховик. Да сложа ли маховика от М40? Да олекотя ли маховика от М40 преди да го сложа (къде)?
-Коя скоростна кутия да използвам, от М44 или от М40?
-тампоните на мотора от М40 ще станат ли на М44?

Нещо друго което е добре да направя докато М44 е на палето :)
Нещо което трябва да оставя и подменя от единия на другия?
Много ви благодаря предварително.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2016 18:19 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
аз съм с М42,
тампоните ползваш м40-ковите,
лапите от М40,
маховика от м40 с съединител и притискател, /ако оставиш маховика на м44-ката е демпферен и след време ще се разчука и пак ще сложиш м40-ковия плътния/ за олекотяване на маховик на ИС не се занимавай с глупости, ще умре. и тоя филм играх.
кутията м40-ковата, ако няма да сменяш диференциала, иначе става и м44-ковата, но числото на дифа трябва да е по-малко от 3,64 защото кутията е по-къса.
докато е на палета смени картера с м40-ков, иначе не можеш го сложи ;)
аз например имах зор с верига, обтегачи и успокоители - всичко беше износено и ги смених на сложен мотор в коша, ако няма история тоя мотор, моя съвет е преди да го сложиш да ги смениш.
ще имаш заигравка с Гърнетата след колектора към двуцевката, не става плъг енд плей ...
Дано съм ти бил полезен.

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2016 11:07 
Offline

Регистриран на: 04 Яну 2015 19:39
Мнения: 33
Супер полезен си колега.
Ще разкарам демферния маховик от М44 и ще сложа от М40 ката плътния. Мисля да ползвам скоростите от М44 и дифа от М44.
-дали да олекотя плътния маховик от М40? Има ли смисъл?
-щеката за маслото от М40 ли се ползва за М44?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2016 11:18 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
щеката трябва да си е от М40ковия картер .. комплект да си вървят... че не знам М44 да не е с различен диаметър.

Все пак колегата ти написа от М40 > М42 Е36 .... вече за М44 може и да има още разлики!

някои са слагали лек маховик на йес-ка ... по-бързо се развърта ама като цяло няма смисъл допълнителната работа.

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2016 12:16 
Offline

Регистриран на: 04 Яну 2015 19:39
Мнения: 33
Нещата се избистриха значи.
Ще сложа плътния маховик от М40 заедно със скоростите от М44 и дифа (шпер :) от М44


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2016 18:04 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
дам виж за щеката забравих да обясня Филма...
щеката на М40 и м44 като съотношение дължина - тръба е 1:1, но на Е36 тръбата е по дълга и съответно щеката, мерено е !
аз съм с тръба и щека от 36, обяснявам защо:
1-во понеже ремъците на М40 са няколко и шайбите тънки и изнесени заради ремъка на динамото щеката стои така ->
Изображение

НО на М42 след 92ра година и М44 ремъка е ЕДИН МНОГОПИСТОВ ! е те тука идва филма... всичко е с 1 ремък ! и съответно максимално доближено до мотора ;)

и за да стане това което искаме тръбата на шеката минава като S-ка за да влезе в картера...
за съжаление нямам снимка на моята кола, но ще се опитам да обясня ...
тръбата за щеката от картера минава зад ремъка и съм я вързал за динамото с опашка/зеленото/
затова казвам, че има S-образен вид. Само внимавай като я огъваш тръбата да нямаш резки завои! плавни ги направи за да може пластмасовия показалец да не се пречупи при вкарване и изкарване на щеката! моята съм я огъвал на коляно ... но се получи ... така е вече 3 години ... няма яд !!! лесно се вади и слага !
Един колега беше рязал неговата щека и тръба за да направи да е долу ... но трудно се вади и слага, бъркаш между ремъци, пластмасовия показалец го няма ... абе КОФТИ тръпка .. според мен това е най-удачния вариат за ИС в Е30 с многопистов ремък ...

Дано съм бил полезен ;)


Прикачени файлове:
is.jpg
is.jpg [ 180.47 KiB | Прегледано 2190 пъти ]

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение
Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2016 14:33 
Offline

Регистриран на: 04 Яну 2015 19:39
Мнения: 33
Много благодаря за информацията.
Ще използвам и аз щеката от Е36 М44 за любимата ми 30-ка.
Ще внимавам с огъването на коляно :)
Сега ми освата само да намеря една читава лебедка и топла събота и неделя.
Планирам го за февруари или началото на март.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2016 18:32 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
имаше на лидъл, електрически за 150 лева ... доста се позачудих ... после се отказах ... и аз незнам защо...
аз М40-ката и ИС-ката ги смених пред блока ... 3 метра тръба 4 човека 2 от ляво, 2 от дясно .. въже за теглене .... и свален капак на 30-ката ... на единия ден извадихме, на другия ден мушнахме ... като имаш предвид, че свалих само радиатора и разкачих кабелите ... скоростната кутия беше подпряна на трупче, не съм я вадил ... /вадих я преди 6 месеца за смяна на съединител ;)/
та така ;) действай ... и да се похвалиш като тръгне ;) ако имаш други питанки ... ще се постарая да ти отговоря ;)

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2016 16:38 
Offline

Регистриран на: 04 Яну 2015 19:39
Мнения: 33
Относно генерацията.
Имам изходящите плетени колектори от М44 + малката част от генерацията след колекторите до края на скоростите.
Ще трябва ли нещо да ползвам след скоростите до края или може с тази от М40?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2016 17:22 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
с оригиналната от М40 ще бъде запушена ... малък е диаметъра
при мен след 2вуцевката сложих генерация от Е30 М20Б20 мотроник 2х45 от край до край ... средно с 2 входа и 2 изхода и крайно 2 входа и 2 изхода ... колата е шумна ... но разлика от м40-ковата генерация ИМА !

ще имаш заигравка с завоя на 2цевката, защото ще опира в тампона на носача ... иска малко да се модифицира завоя...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 19 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade