e30reload http://e30reload.com/forum/ |
|
М40 към M44 http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=1331 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | maxi-mix [ 24 Яну 2016 13:10 ] |
Заглавие: | М40 към M44 |
Здравейте. Искам да попитам няколко въпроса за този двигател. -М44 е с демферен маховик. Да сложа ли маховика от М40? Да олекотя ли маховика от М40 преди да го сложа (къде)? -Коя скоростна кутия да използвам, от М44 или от М40? -тампоните на мотора от М40 ще станат ли на М44? Нещо друго което е добре да направя докато М44 е на палето Нещо което трябва да оставя и подменя от единия на другия? Много ви благодаря предварително. |
Автор: | dafy [ 24 Яну 2016 18:19 ] |
Заглавие: | Re: М40 към M44 |
аз съм с М42, тампоните ползваш м40-ковите, лапите от М40, маховика от м40 с съединител и притискател, /ако оставиш маховика на м44-ката е демпферен и след време ще се разчука и пак ще сложиш м40-ковия плътния/ за олекотяване на маховик на ИС не се занимавай с глупости, ще умре. и тоя филм играх. кутията м40-ковата, ако няма да сменяш диференциала, иначе става и м44-ковата, но числото на дифа трябва да е по-малко от 3,64 защото кутията е по-къса. докато е на палета смени картера с м40-ков, иначе не можеш го сложи аз например имах зор с верига, обтегачи и успокоители - всичко беше износено и ги смених на сложен мотор в коша, ако няма история тоя мотор, моя съвет е преди да го сложиш да ги смениш. ще имаш заигравка с Гърнетата след колектора към двуцевката, не става плъг енд плей ... Дано съм ти бил полезен. |
Автор: | maxi-mix [ 25 Яну 2016 11:07 ] |
Заглавие: | Re: М40 към M44 |
Супер полезен си колега. Ще разкарам демферния маховик от М44 и ще сложа от М40 ката плътния. Мисля да ползвам скоростите от М44 и дифа от М44. -дали да олекотя плътния маховик от М40? Има ли смисъл? -щеката за маслото от М40 ли се ползва за М44? |
Автор: | TheStorm [ 25 Яну 2016 11:18 ] |
Заглавие: | Re: М40 към M44 |
щеката трябва да си е от М40ковия картер .. комплект да си вървят... че не знам М44 да не е с различен диаметър. Все пак колегата ти написа от М40 > М42 Е36 .... вече за М44 може и да има още разлики! някои са слагали лек маховик на йес-ка ... по-бързо се развърта ама като цяло няма смисъл допълнителната работа. |
Автор: | maxi-mix [ 25 Яну 2016 12:16 ] |
Заглавие: | Re: М40 към M44 |
Нещата се избистриха значи. Ще сложа плътния маховик от М40 заедно със скоростите от М44 и дифа (шпер от М44 |
Автор: | dafy [ 26 Яну 2016 18:04 ] | ||
Заглавие: | Re: М40 към M44 | ||
дам виж за щеката забравих да обясня Филма... щеката на М40 и м44 като съотношение дължина - тръба е 1:1, но на Е36 тръбата е по дълга и съответно щеката, мерено е ! аз съм с тръба и щека от 36, обяснявам защо: 1-во понеже ремъците на М40 са няколко и шайбите тънки и изнесени заради ремъка на динамото щеката стои така -> НО на М42 след 92ра година и М44 ремъка е ЕДИН МНОГОПИСТОВ ! е те тука идва филма... всичко е с 1 ремък ! и съответно максимално доближено до мотора и за да стане това което искаме тръбата на шеката минава като S-ка за да влезе в картера... за съжаление нямам снимка на моята кола, но ще се опитам да обясня ... тръбата за щеката от картера минава зад ремъка и съм я вързал за динамото с опашка/зеленото/ затова казвам, че има S-образен вид. Само внимавай като я огъваш тръбата да нямаш резки завои! плавни ги направи за да може пластмасовия показалец да не се пречупи при вкарване и изкарване на щеката! моята съм я огъвал на коляно ... но се получи ... така е вече 3 години ... няма яд !!! лесно се вади и слага ! Един колега беше рязал неговата щека и тръба за да направи да е долу ... но трудно се вади и слага, бъркаш между ремъци, пластмасовия показалец го няма ... абе КОФТИ тръпка .. според мен това е най-удачния вариат за ИС в Е30 с многопистов ремък ... Дано съм бил полезен
|
Автор: | maxi-mix [ 29 Яну 2016 14:33 ] |
Заглавие: | Re: М40 към M44 |
Много благодаря за информацията. Ще използвам и аз щеката от Е36 М44 за любимата ми 30-ка. Ще внимавам с огъването на коляно Сега ми освата само да намеря една читава лебедка и топла събота и неделя. Планирам го за февруари или началото на март. |
Автор: | dafy [ 29 Яну 2016 18:32 ] |
Заглавие: | Re: М40 към M44 |
имаше на лидъл, електрически за 150 лева ... доста се позачудих ... после се отказах ... и аз незнам защо... аз М40-ката и ИС-ката ги смених пред блока ... 3 метра тръба 4 човека 2 от ляво, 2 от дясно .. въже за теглене .... и свален капак на 30-ката ... на единия ден извадихме, на другия ден мушнахме ... като имаш предвид, че свалих само радиатора и разкачих кабелите ... скоростната кутия беше подпряна на трупче, не съм я вадил ... /вадих я преди 6 месеца за смяна на съединител / та така действай ... и да се похвалиш като тръгне ако имаш други питанки ... ще се постарая да ти отговоря |
Автор: | maxi-mix [ 31 Яну 2016 16:38 ] |
Заглавие: | Re: М40 към M44 |
Относно генерацията. Имам изходящите плетени колектори от М44 + малката част от генерацията след колекторите до края на скоростите. Ще трябва ли нещо да ползвам след скоростите до края или може с тази от М40? |
Автор: | dafy [ 31 Яну 2016 17:22 ] |
Заглавие: | Re: М40 към M44 |
с оригиналната от М40 ще бъде запушена ... малък е диаметъра при мен след 2вуцевката сложих генерация от Е30 М20Б20 мотроник 2х45 от край до край ... средно с 2 входа и 2 изхода и крайно 2 входа и 2 изхода ... колата е шумна ... но разлика от м40-ковата генерация ИМА ! ще имаш заигравка с завоя на 2цевката, защото ще опира в тампона на носача ... иска малко да се модифицира завоя... |
Страница 1 от 2 | Time zone: Europe/Sofia [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |