Дата и час: 04 Юни 2020 08:32

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 2
 [ 19 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2016 08:31 
Offline

Регистриран на: 04 Яну 2015 19:39
Мнения: 33
Дойде времето за смяна на цялата карантия и изникнаха първите въпроси.
-как да вържа температурния датчик от М40 в М44-ката
-как да сложа щеката за маслото, няма никакво място при М44?
-понеже слагам скорости и диф от М44 кардана мога ли да сложа от М44 или трябва да си е моя?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2016 10:41 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
сега почни да си четеш темата от 1-вата страница и ще разбереш ...
защо обяснявах почвам да се чудя ...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 21 Мар 2016 15:22 
Offline

Регистриран на: 04 Яну 2015 19:39
Мнения: 33
Щеката я оправих по мой си метод, до сега не го бях срещнал в снимков материал :)
-датчика е 4тири пинов и е доста различен от останалите, не може да се ползва моя от М40 понеже резбана на М44 е по-малка-Проблема остава
-сложих скоростите от Е36, но тук срещнах проблем! Пръчката която сменя предавките, от скоростния лос до кутията ми идва с един см. по-дълга. Трябва ли да взема някаква друга, или проблема е другаде?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 21 Мар 2016 22:10 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
датчика за компютъра оставяш тоя от М44

Датчика за таблото трябва да сложиш тоя от М40 .. виж да не пробваш грешния датчик да сменяш. (замости на маса самата букса и виж дали стрелката на таблото отива на макс червено)

Пръчката пробвай твойта си от Е30ката .. ако не става и тя .. отиваш на рязане и заварка .. и после като се гониш на светофара с голф 4 в дружба и тъкмо му вземеш 2 коли и вкараш на трета и лоста ти остава безжизнен ... не питай откъде знам :hihi:

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 22 Мар 2016 23:36 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
пръчката за лоста се модифицира с завой ... не питай от къде знам ..
виж тук извивката -> http://www.uucmotorwerks.com/dssr/FULL_OE.jpg

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2016 12:58 
Offline

Регистриран на: 04 Яну 2015 19:39
Мнения: 33
Пръчката ( синхронизатора ) за лоста го срязах изпилих, понеже му трябваше 5мм да се отнеме и отиде на заварка сега е перфектен.
Остана температурата.
Немога да я накарам да работи на таблото.
Датчика ми както казах е с 4-тири пина а този от М40-ката с един.
Разбрах, че най-добре е да си направя някъде дупка и да си завия моя датчик. Мога да измисля нещо такова, но и да го направя не знам кабела от моя датчик къде да го свържа за да имам температура на таблото???
-Има ли вариант да взема сигнал за температурата от някой от пиновете на датчика който е на М44-ката и данпоказва коректно температурата на таблото???


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 27 Апр 2016 21:00 
Offline

Регистриран на: 04 Яну 2015 19:39
Мнения: 33
Колеги немога да се справя с температурата на тъжлото.
Стигнах до извода, че трябва да сложа температурния датчик от М40 мотора на метална планка по средата на маркуча за водата между двигателя и радиатора.
-не знам къде се слага кабелчето от датчика с едната букса? Дирелктно в таблото ли някъде, или някъде другаде?
Знам че на датчика с едното краче трябва да запоя един кабел за маса, понеже оригинално ползва маса от блока.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 28 Апр 2016 00:58 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
Изображение


пускаш кабела от датчика до 4ти пин

иначе маса - трябва да му дадеш, да ... че като е на маркуча няма откъде да си взема

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: М40 към M44
МнениеПубликувано на: 28 Апр 2016 08:56 
Offline

Регистриран на: 04 Яну 2015 19:39
Мнения: 33
TheStorm жив и здрав да си.
В понеделник като съм до колата ще го направя.
След това ми остава да сложа генерацията от компакт на моята 30-ка и всичко е готово.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 2
 [ 19 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade