Дата и час: 04 Юни 2020 09:01

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 2
 [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2012 15:03 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
dafy написа:
...

Обаче входа и изхода тук ги дават обратно на М40-то ...
Вход 2
Изход 1 ... и после клапана ...

да взема да обърна маркучите ли ?!?!

Нали за това те питах да не си обърнал маркучите...

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2012 15:45 
Offline
Кумът
Аватар

E30: 92' E30 M40 cabrio
Регистриран на: 28 Сеп 2012 10:49
Пол: Мъж
Мнения: 639
На всички Е30 е такова няма значение мотора. Сверих ги по парт номер. Но няма нищо общо с Е36. Размени ги за проба, но не можах да намеря кое е вход кое изход.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2012 15:49 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
На М40-то входа от главата отива на клапана и после в радиатора ... а изхода от радиатора директно в тръбата която е по блока черната с многото разклонения

обаче в БМВ фанс.инфо дават при ИС-а обратно ... входа да е на тръбата която води до радиатора а изхода да е на тръбата на която е клапана ...

иди го разбери ... защо ?!?

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Дек 2012 18:44 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Другите възможни причини не са добри.
Като загрее колко твърди са маркучите?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Дек 2012 23:06 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
нормално ... дори смених капачката за да съм сигурен, че са еднакво твърди ... с 2-те ... и е така...

имам друго предположение ... водата търси по лесния път ... и минава 1-во през изпарителя за газта ... и парното остава на заден план ... макар, че не би трябвало да е така ...

да знам ... сега ще ме оплюете ... газ това онова ...
има ... и ще има при тия цени на горивата ...
само, че следва да се монтира газовия инжекцион ... и отоплението на редуктора ще го сложа да е на мястото на дроселовата клапа ... само малко да се стопли проклетото време ... не се пипа нищо в момента ...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Дек 2012 10:30 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Направи тестов бай-пас на парното (маркучите един в друг посредством една муфа), за да го изолираш от системата и виж какво ще се случи. Теста е бърз и лесен. И го направи изцяло на бензин, демек - изолирай и изпарителя от охладителната система.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Дек 2012 18:56 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
след смяната на термостата колата спря да загрява ...
предполагам че е подпушено радиаторчето за парното
като се размине "бедственото положение" с ледовете в Сливен, ще се заиграя с газовия инжекцион и тогава ще го извадя радиаторчето за промивка с оцетец и ултразвукова вана ;)
надявам се да се оправи ... ако не имам друго което не знам на какъв хал е ... ще пробвам и с него ...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 19 Дек 2012 20:13 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
Термостата не беше ли сменен вече веднъж? Това втори термостат ли е, който сменяш?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Дек 2012 00:22 
Offline
Кумът
Аватар

E30: 92' E30 M40 cabrio
Регистриран на: 28 Сеп 2012 10:49
Пол: Мъж
Мнения: 639
dafy написа:
след смяната на термостата колата спря да загрява ...
предполагам че е подпушено радиаторчето за парното
като се размине "бедственото положение" с ледовете в Сливен, ще се заиграя с газовия инжекцион и тогава ще го извадя радиаторчето за промивка с оцетец и ултразвукова вана ;)
надявам се да се оправи ... ако не имам друго което не знам на какъв хал е ... ще пробвам и с него ...

След тая манипулация, която искаш да правиш на радиаторчето, може би ще ти трябва друго. Какво общо има смяната на термостата.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2014 09:51 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
проблема се оказа следния:
маркучите разменени
на ис-а от главата отива в клапана на парното. другия от блока отива директно в парното...
клапана проблемен... представлява електромагнит който блокира когато си поиска... и отваря когато си поиска... затова след първото сменяне на маркучите пак нямаше парно....редуктора на газовия инжекцион го преместих на отоплението на дросела /също много полезно- по бързо стопля и не пречи на парното/

решение:водна помпа, нов термостат бер, клапан на парното/друг-читав/, нова капачка на радиатора, правилно наредени маркучи!

п.с. измежду човърканията тук там се счупи и пластмасовата тръба от блока за отопление на дросела... изгоряла с времето... купих нова и смених... препоръчвам да се направи... от отлаганията беше се стеснил диаметъра и входа откъм блока изгнил... излезе на парчетийки.... цената му е около 15 лева занимавката е по голяма...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 2
 [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade