Важно е да познаваме сърцето на Е30-ката, за да ни служи вярно.
06 Дек 2012 21:00
Колеги имам проблем, всичко това се случва откакто сложих ИС-а на мястото на М40-то
карам си из балкана или на дълго извън града - държа 3-3500 оборота и парното изчезва
свалям оборотите 1000-1600 парното идва
карам из града има парно ...
но днес ме изненада ... тъкмо да паркирам пред блока и гледам температурата главоломно нагоре нагоре нагоре ... и в червеното ... перката се върти ... маркучите твърди ...
антифриз има /светя с лампа през казана на радиатора и се вижда до горе/
отварям болтчето на радиатора параааааааааааа много ...
карам не гася ... по лошо става ... нагоре отива ...
спрях на баир голям мцуната нагоре развивам болтчето на радиатора до капачката - парааааааааа
маркуча горещ ама течност няма вътре ...
естествено след ръчкане насам натам скъсва се маркуча на радиатора горния /скобата го цепнала/... нищо не изтича ... празно ... казана пълен до средата ... не изтича нито от радиатора нито от маркуча ... слагам пак маркуча ... налях антифриз в него и в радиатора ...
и карам към балкана - 15 км горе долу ... карам ли след 3000 оборота изчезва парното ...
намаля на 1300-1600 - парното огън ... ще ме изгори ...
прибрах се, отворих да видя какво става ... долния маркуч на радиатора студен ...
дали е термостат залепнал ?
смених и капачката на радиатора /с работеща/
в недоумение съм ...
Колата е и беше обезвъздушена правилно ! сигурен съм !
дайте идея ?!?
06 Дек 2012 21:15
ем смени го
, 20-30 лв и 20-30 мин работа
06 Дек 2012 21:23
имам го ... чистак нов бер ...
утре ще трябва да точа ... няма как ...
07 Дек 2012 18:09
BMW 92C deg
11.53 - 1712043
07.97 - Wahler made in w.germany
ползван е някога, но работи
сварих го с термометъра на мултицета отвори на 92 - затвори на 77
имам и един друг, нищо не пише на него, извадих го от М40-то
отвори на 92 и затвори на 88 ... - работи и той ... някой ако го иска ще се разберем
слагам валер-а и квото сабя покаже ...
16 Дек 2012 15:26
Лоша работа,
термостата го сложих ... отваря като стигне средата на скалата
но парното пак изчезва ...
няма теч на антифриз ...
айде сега да измислим от къде и защо става така ?!?
когато не се движи колата /работи на празен ход/ парното духа сравнително добре топло ...
мине ли 2500 оборота изчезва ...
дайте идея ?!?
16 Дек 2012 18:38
Виж да не си раменил маркучите на парното.
16 Дек 2012 21:49
А възможно е и да е от клапанчето на радиатора на парното
17 Дек 2012 08:55
маркуча който е от главата отива на клапана на парното ...
според всички картинки в реалоем, бмвфанс.инфо е така ...
клапанчето си работи ... спира го когато има ... и пуска когато няма ...
е*аси загадката ...
17 Дек 2012 14:32
да различен е .. и какво от това ?
в Е30 ИС клапана на парното е точно като на М40-то
този вид ...
Обаче входа и изхода тук ги дават обратно на М40-то ...
Вход 2
Изход 1 ... и после клапана ...
да взема да обърна маркучите ли ?!?!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.