e30reload http://e30reload.com/forum/ |
|
Охлаждане на Двигателя http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=134 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | dafy [ 06 Дек 2012 21:00 ] |
Заглавие: | Охлаждане на Двигателя |
Колеги имам проблем, всичко това се случва откакто сложих ИС-а на мястото на М40-то карам си из балкана или на дълго извън града - държа 3-3500 оборота и парното изчезва свалям оборотите 1000-1600 парното идва карам из града има парно ... но днес ме изненада ... тъкмо да паркирам пред блока и гледам температурата главоломно нагоре нагоре нагоре ... и в червеното ... перката се върти ... маркучите твърди ... антифриз има /светя с лампа през казана на радиатора и се вижда до горе/ отварям болтчето на радиатора параааааааааааа много ... карам не гася ... по лошо става ... нагоре отива ... спрях на баир голям мцуната нагоре развивам болтчето на радиатора до капачката - парааааааааа маркуча горещ ама течност няма вътре ... естествено след ръчкане насам натам скъсва се маркуча на радиатора горния /скобата го цепнала/... нищо не изтича ... празно ... казана пълен до средата ... не изтича нито от радиатора нито от маркуча ... слагам пак маркуча ... налях антифриз в него и в радиатора ... и карам към балкана - 15 км горе долу ... карам ли след 3000 оборота изчезва парното ... намаля на 1300-1600 - парното огън ... ще ме изгори ... прибрах се, отворих да видя какво става ... долния маркуч на радиатора студен ... дали е термостат залепнал ? смених и капачката на радиатора /с работеща/ в недоумение съм ... Колата е и беше обезвъздушена правилно ! сигурен съм ! дайте идея ?!? |
Автор: | Емилио [ 06 Дек 2012 21:15 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
ем смени го , 20-30 лв и 20-30 мин работа |
Автор: | dafy [ 06 Дек 2012 21:23 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
имам го ... чистак нов бер ... утре ще трябва да точа ... няма как ... |
Автор: | dafy [ 07 Дек 2012 18:09 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
BMW 92C deg 11.53 - 1712043 07.97 - Wahler made in w.germany ползван е някога, но работи сварих го с термометъра на мултицета отвори на 92 - затвори на 77 имам и един друг, нищо не пише на него, извадих го от М40-то отвори на 92 и затвори на 88 ... - работи и той ... някой ако го иска ще се разберем слагам валер-а и квото сабя покаже ... |
Автор: | dafy [ 16 Дек 2012 15:26 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
Лоша работа, термостата го сложих ... отваря като стигне средата на скалата но парното пак изчезва ... няма теч на антифриз ... айде сега да измислим от къде и защо става така ?!? когато не се движи колата /работи на празен ход/ парното духа сравнително добре топло ... мине ли 2500 оборота изчезва ... дайте идея ?!? |
Автор: | Renegade [ 16 Дек 2012 18:38 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
Виж да не си раменил маркучите на парното. |
Автор: | Vasko_BP [ 16 Дек 2012 21:49 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
А възможно е и да е от клапанчето на радиатора на парното |
Автор: | dafy [ 17 Дек 2012 08:55 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
маркуча който е от главата отива на клапана на парното ... според всички картинки в реалоем, бмвфанс.инфо е така ... клапанчето си работи ... спира го когато има ... и пуска когато няма ... е*аси загадката ... |
Автор: | Renegade [ 17 Дек 2012 09:46 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
Парното на Е36 М42 не е ли с различен клапан? http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ater_hose/ |
Автор: | dafy [ 17 Дек 2012 14:32 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
да различен е .. и какво от това ? в Е30 ИС клапана на парното е точно като на М40-то този вид ... Обаче входа и изхода тук ги дават обратно на М40-то ... Вход 2 Изход 1 ... и после клапана ... да взема да обърна маркучите ли ?!?! |
Страница 1 от 2 | Time zone: Europe/Sofia [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |