e30reload
http://e30reload.com/forum/

Охлаждане на Двигателя
http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=134
Страница 1 от 2

Автор:  dafy [ 06 Дек 2012 21:00 ]
Заглавие:  Охлаждане на Двигателя

Колеги имам проблем, всичко това се случва откакто сложих ИС-а на мястото на М40-то

карам си из балкана или на дълго извън града - държа 3-3500 оборота и парното изчезва
свалям оборотите 1000-1600 парното идва
карам из града има парно ...
но днес ме изненада ... тъкмо да паркирам пред блока и гледам температурата главоломно нагоре нагоре нагоре ... и в червеното ... перката се върти ... маркучите твърди ...
антифриз има /светя с лампа през казана на радиатора и се вижда до горе/
отварям болтчето на радиатора параааааааааааа много ...
карам не гася ... по лошо става ... нагоре отива ...
спрях на баир голям мцуната нагоре развивам болтчето на радиатора до капачката - парааааааааа
маркуча горещ ама течност няма вътре ...
естествено след ръчкане насам натам скъсва се маркуча на радиатора горния /скобата го цепнала/... нищо не изтича ... празно ... казана пълен до средата ... не изтича нито от радиатора нито от маркуча ... слагам пак маркуча ... налях антифриз в него и в радиатора ...
и карам към балкана - 15 км горе долу ... карам ли след 3000 оборота изчезва парното ...
намаля на 1300-1600 - парното огън ... ще ме изгори ...
прибрах се, отворих да видя какво става ... долния маркуч на радиатора студен ...

дали е термостат залепнал ?
смених и капачката на радиатора /с работеща/

в недоумение съм ...
Колата е и беше обезвъздушена правилно ! сигурен съм !

дайте идея ?!?

Автор:  Емилио [ 06 Дек 2012 21:15 ]
Заглавие:  Re: Охлаждане на Двигателя

ем смени го :) , 20-30 лв и 20-30 мин работа

Автор:  dafy [ 06 Дек 2012 21:23 ]
Заглавие:  Re: Охлаждане на Двигателя

имам го ... чистак нов бер ...
утре ще трябва да точа ... няма как ...

Автор:  dafy [ 07 Дек 2012 18:09 ]
Заглавие:  Re: Охлаждане на Двигателя

BMW 92C deg
11.53 - 1712043

07.97 - Wahler made in w.germany

ползван е някога, но работи
сварих го с термометъра на мултицета отвори на 92 - затвори на 77

имам и един друг, нищо не пише на него, извадих го от М40-то
отвори на 92 и затвори на 88 ... - работи и той ... някой ако го иска ще се разберем

слагам валер-а и квото сабя покаже ...

Автор:  dafy [ 16 Дек 2012 15:26 ]
Заглавие:  Re: Охлаждане на Двигателя

Лоша работа,
термостата го сложих ... отваря като стигне средата на скалата
но парното пак изчезва ...
няма теч на антифриз ...
айде сега да измислим от къде и защо става така ?!?

когато не се движи колата /работи на празен ход/ парното духа сравнително добре топло ...
мине ли 2500 оборота изчезва ...
дайте идея ?!?

Автор:  Renegade [ 16 Дек 2012 18:38 ]
Заглавие:  Re: Охлаждане на Двигателя

Виж да не си раменил маркучите на парното.

Автор:  Vasko_BP [ 16 Дек 2012 21:49 ]
Заглавие:  Re: Охлаждане на Двигателя

А възможно е и да е от клапанчето на радиатора на парното

Автор:  dafy [ 17 Дек 2012 08:55 ]
Заглавие:  Re: Охлаждане на Двигателя

маркуча който е от главата отива на клапана на парното ...
според всички картинки в реалоем, бмвфанс.инфо е така ...

клапанчето си работи ... спира го когато има ... и пуска когато няма ...

е*аси загадката ...

Автор:  Renegade [ 17 Дек 2012 09:46 ]
Заглавие:  Re: Охлаждане на Двигателя

Парното на Е36 М42 не е ли с различен клапан?

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ater_hose/

Автор:  dafy [ 17 Дек 2012 14:32 ]
Заглавие:  Re: Охлаждане на Двигателя

да различен е .. и какво от това ?

в Е30 ИС клапана на парното е точно като на М40-то

Изображение

този вид ...


Обаче входа и изхода тук ги дават обратно на М40-то ...
Вход 2
Изход 1 ... и после клапана ...

да взема да обърна маркучите ли ?!?!

Страница 1 от 2 Time zone: Europe/Sofia
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/