Switch to full style
Важно е да познаваме сърцето на Е30-ката, за да ни служи вярно.
Добави отговор

Охлаждане на Двигателя

06 Дек 2012 21:00

Колеги имам проблем, всичко това се случва откакто сложих ИС-а на мястото на М40-то

карам си из балкана или на дълго извън града - държа 3-3500 оборота и парното изчезва
свалям оборотите 1000-1600 парното идва
карам из града има парно ...
но днес ме изненада ... тъкмо да паркирам пред блока и гледам температурата главоломно нагоре нагоре нагоре ... и в червеното ... перката се върти ... маркучите твърди ...
антифриз има /светя с лампа през казана на радиатора и се вижда до горе/
отварям болтчето на радиатора параааааааааааа много ...
карам не гася ... по лошо става ... нагоре отива ...
спрях на баир голям мцуната нагоре развивам болтчето на радиатора до капачката - парааааааааа
маркуча горещ ама течност няма вътре ...
естествено след ръчкане насам натам скъсва се маркуча на радиатора горния /скобата го цепнала/... нищо не изтича ... празно ... казана пълен до средата ... не изтича нито от радиатора нито от маркуча ... слагам пак маркуча ... налях антифриз в него и в радиатора ...
и карам към балкана - 15 км горе долу ... карам ли след 3000 оборота изчезва парното ...
намаля на 1300-1600 - парното огън ... ще ме изгори ...
прибрах се, отворих да видя какво става ... долния маркуч на радиатора студен ...

дали е термостат залепнал ?
смених и капачката на радиатора /с работеща/

в недоумение съм ...
Колата е и беше обезвъздушена правилно ! сигурен съм !

дайте идея ?!?

Re: Охлаждане на Двигателя

06 Дек 2012 21:15

ем смени го :) , 20-30 лв и 20-30 мин работа

Re: Охлаждане на Двигателя

06 Дек 2012 21:23

имам го ... чистак нов бер ...
утре ще трябва да точа ... няма как ...

Re: Охлаждане на Двигателя

07 Дек 2012 18:09

BMW 92C deg
11.53 - 1712043

07.97 - Wahler made in w.germany

ползван е някога, но работи
сварих го с термометъра на мултицета отвори на 92 - затвори на 77

имам и един друг, нищо не пише на него, извадих го от М40-то
отвори на 92 и затвори на 88 ... - работи и той ... някой ако го иска ще се разберем

слагам валер-а и квото сабя покаже ...

Re: Охлаждане на Двигателя

16 Дек 2012 15:26

Лоша работа,
термостата го сложих ... отваря като стигне средата на скалата
но парното пак изчезва ...
няма теч на антифриз ...
айде сега да измислим от къде и защо става така ?!?

когато не се движи колата /работи на празен ход/ парното духа сравнително добре топло ...
мине ли 2500 оборота изчезва ...
дайте идея ?!?

Re: Охлаждане на Двигателя

16 Дек 2012 18:38

Виж да не си раменил маркучите на парното.

Re: Охлаждане на Двигателя

16 Дек 2012 21:49

А възможно е и да е от клапанчето на радиатора на парното

Re: Охлаждане на Двигателя

17 Дек 2012 08:55

маркуча който е от главата отива на клапана на парното ...
според всички картинки в реалоем, бмвфанс.инфо е така ...

клапанчето си работи ... спира го когато има ... и пуска когато няма ...

е*аси загадката ...

Re: Охлаждане на Двигателя

17 Дек 2012 09:46

Парното на Е36 М42 не е ли с различен клапан?

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ater_hose/

Re: Охлаждане на Двигателя

17 Дек 2012 14:32

да различен е .. и какво от това ?

в Е30 ИС клапана на парното е точно като на М40-то

Изображение

този вид ...


Обаче входа и изхода тук ги дават обратно на М40-то ...
Вход 2
Изход 1 ... и после клапана ...

да взема да обърна маркучите ли ?!?!
Добави отговор