Switch to full style
Важно е да познаваме сърцето на Е30-ката, за да ни служи вярно.
Добави отговор

Re: Охлаждане на Двигателя

17 Дек 2012 15:03

dafy написа:...

Обаче входа и изхода тук ги дават обратно на М40-то ...
Вход 2
Изход 1 ... и после клапана ...

да взема да обърна маркучите ли ?!?!

Нали за това те питах да не си обърнал маркучите...

Re: Охлаждане на Двигателя

17 Дек 2012 15:45

На всички Е30 е такова няма значение мотора. Сверих ги по парт номер. Но няма нищо общо с Е36. Размени ги за проба, но не можах да намеря кое е вход кое изход.

Re: Охлаждане на Двигателя

17 Дек 2012 15:49

На М40-то входа от главата отива на клапана и после в радиатора ... а изхода от радиатора директно в тръбата която е по блока черната с многото разклонения

обаче в БМВ фанс.инфо дават при ИС-а обратно ... входа да е на тръбата която води до радиатора а изхода да е на тръбата на която е клапана ...

иди го разбери ... защо ?!?

Re: Охлаждане на Двигателя

18 Дек 2012 18:44

Другите възможни причини не са добри.
Като загрее колко твърди са маркучите?

Re: Охлаждане на Двигателя

18 Дек 2012 23:06

нормално ... дори смених капачката за да съм сигурен, че са еднакво твърди ... с 2-те ... и е така...

имам друго предположение ... водата търси по лесния път ... и минава 1-во през изпарителя за газта ... и парното остава на заден план ... макар, че не би трябвало да е така ...

да знам ... сега ще ме оплюете ... газ това онова ...
има ... и ще има при тия цени на горивата ...
само, че следва да се монтира газовия инжекцион ... и отоплението на редуктора ще го сложа да е на мястото на дроселовата клапа ... само малко да се стопли проклетото време ... не се пипа нищо в момента ...

Re: Охлаждане на Двигателя

19 Дек 2012 10:30

Направи тестов бай-пас на парното (маркучите един в друг посредством една муфа), за да го изолираш от системата и виж какво ще се случи. Теста е бърз и лесен. И го направи изцяло на бензин, демек - изолирай и изпарителя от охладителната система.

Re: Охлаждане на Двигателя

19 Дек 2012 18:56

след смяната на термостата колата спря да загрява ...
предполагам че е подпушено радиаторчето за парното
като се размине "бедственото положение" с ледовете в Сливен, ще се заиграя с газовия инжекцион и тогава ще го извадя радиаторчето за промивка с оцетец и ултразвукова вана ;)
надявам се да се оправи ... ако не имам друго което не знам на какъв хал е ... ще пробвам и с него ...

Re: Охлаждане на Двигателя

19 Дек 2012 20:13

Термостата не беше ли сменен вече веднъж? Това втори термостат ли е, който сменяш?

Re: Охлаждане на Двигателя

20 Дек 2012 00:22

dafy написа:след смяната на термостата колата спря да загрява ...
предполагам че е подпушено радиаторчето за парното
като се размине "бедственото положение" с ледовете в Сливен, ще се заиграя с газовия инжекцион и тогава ще го извадя радиаторчето за промивка с оцетец и ултразвукова вана ;)
надявам се да се оправи ... ако не имам друго което не знам на какъв хал е ... ще пробвам и с него ...

След тая манипулация, която искаш да правиш на радиаторчето, може би ще ти трябва друго. Какво общо има смяната на термостата.

Re: Охлаждане на Двигателя

03 Дек 2014 09:51

проблема се оказа следния:
маркучите разменени
на ис-а от главата отива в клапана на парното. другия от блока отива директно в парното...
клапана проблемен... представлява електромагнит който блокира когато си поиска... и отваря когато си поиска... затова след първото сменяне на маркучите пак нямаше парно....редуктора на газовия инжекцион го преместих на отоплението на дросела /също много полезно- по бързо стопля и не пречи на парното/

решение:водна помпа, нов термостат бер, клапан на парното/друг-читав/, нова капачка на радиатора, правилно наредени маркучи!

п.с. измежду човърканията тук там се счупи и пластмасовата тръба от блока за отопление на дросела... изгоряла с времето... купих нова и смених... препоръчвам да се направи... от отлаганията беше се стеснил диаметъра и входа откъм блока изгнил... излезе на парчетийки.... цената му е около 15 лева занимавката е по голяма...
Добави отговор