e30reload http://e30reload.com/forum/ |
|
Охлаждане на Двигателя http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=134 |
Страница 2 от 2 |
Автор: | Renegade [ 17 Дек 2012 15:03 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
dafy написа: ... Обаче входа и изхода тук ги дават обратно на М40-то ... Вход 2 Изход 1 ... и после клапана ... да взема да обърна маркучите ли ?!?! Нали за това те питах да не си обърнал маркучите... |
Автор: | Vasko_BP [ 17 Дек 2012 15:45 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
На всички Е30 е такова няма значение мотора. Сверих ги по парт номер. Но няма нищо общо с Е36. Размени ги за проба, но не можах да намеря кое е вход кое изход. |
Автор: | dafy [ 17 Дек 2012 15:49 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
На М40-то входа от главата отива на клапана и после в радиатора ... а изхода от радиатора директно в тръбата която е по блока черната с многото разклонения обаче в БМВ фанс.инфо дават при ИС-а обратно ... входа да е на тръбата която води до радиатора а изхода да е на тръбата на която е клапана ... иди го разбери ... защо ?!? |
Автор: | Renegade [ 18 Дек 2012 18:44 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
Другите възможни причини не са добри. Като загрее колко твърди са маркучите? |
Автор: | dafy [ 18 Дек 2012 23:06 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
нормално ... дори смених капачката за да съм сигурен, че са еднакво твърди ... с 2-те ... и е така... имам друго предположение ... водата търси по лесния път ... и минава 1-во през изпарителя за газта ... и парното остава на заден план ... макар, че не би трябвало да е така ... да знам ... сега ще ме оплюете ... газ това онова ... има ... и ще има при тия цени на горивата ... само, че следва да се монтира газовия инжекцион ... и отоплението на редуктора ще го сложа да е на мястото на дроселовата клапа ... само малко да се стопли проклетото време ... не се пипа нищо в момента ... |
Автор: | Renegade [ 19 Дек 2012 10:30 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
Направи тестов бай-пас на парното (маркучите един в друг посредством една муфа), за да го изолираш от системата и виж какво ще се случи. Теста е бърз и лесен. И го направи изцяло на бензин, демек - изолирай и изпарителя от охладителната система. |
Автор: | dafy [ 19 Дек 2012 18:56 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
след смяната на термостата колата спря да загрява ... предполагам че е подпушено радиаторчето за парното като се размине "бедственото положение" с ледовете в Сливен, ще се заиграя с газовия инжекцион и тогава ще го извадя радиаторчето за промивка с оцетец и ултразвукова вана надявам се да се оправи ... ако не имам друго което не знам на какъв хал е ... ще пробвам и с него ... |
Автор: | Renegade [ 19 Дек 2012 20:13 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
Термостата не беше ли сменен вече веднъж? Това втори термостат ли е, който сменяш? |
Автор: | Vasko_BP [ 20 Дек 2012 00:22 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
dafy написа: след смяната на термостата колата спря да загрява ... предполагам че е подпушено радиаторчето за парното като се размине "бедственото положение" с ледовете в Сливен, ще се заиграя с газовия инжекцион и тогава ще го извадя радиаторчето за промивка с оцетец и ултразвукова вана надявам се да се оправи ... ако не имам друго което не знам на какъв хал е ... ще пробвам и с него ... След тая манипулация, която искаш да правиш на радиаторчето, може би ще ти трябва друго. Какво общо има смяната на термостата. |
Автор: | dafy [ 03 Дек 2014 09:51 ] |
Заглавие: | Re: Охлаждане на Двигателя |
проблема се оказа следния: маркучите разменени на ис-а от главата отива в клапана на парното. другия от блока отива директно в парното... клапана проблемен... представлява електромагнит който блокира когато си поиска... и отваря когато си поиска... затова след първото сменяне на маркучите пак нямаше парно....редуктора на газовия инжекцион го преместих на отоплението на дросела /също много полезно- по бързо стопля и не пречи на парното/ решение:водна помпа, нов термостат бер, клапан на парното/друг-читав/, нова капачка на радиатора, правилно наредени маркучи! п.с. измежду човърканията тук там се счупи и пластмасовата тръба от блока за отопление на дросела... изгоряла с времето... купих нова и смених... препоръчвам да се направи... от отлаганията беше се стеснил диаметъра и входа откъм блока изгнил... излезе на парчетийки.... цената му е около 15 лева занимавката е по голяма... |
Страница 2 от 2 | Time zone: Europe/Sofia [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |