e30reload
http://e30reload.com/forum/

М42 Прекъсване
http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=1381
Страница 2 от 3

Автор:  Мармот [ 12 Май 2016 14:58 ]
Заглавие:  Re: М42 Прекъсване

За да четете с инпа ви трябва АДС интерфейс и RS232 връзка.
Софтуера на М42 Е30 ДМЕ се чете без проблем със Инпа и настройка за Е36 М42.

Автор:  Renegade [ 13 Май 2016 20:55 ]
Заглавие:  Re: М42 Прекъсване

Аз се късам от тая тема, явно, че някой продължава да се прави на чукнат... :hihi:
Инпи, минпи... :hihi:
При наличие на GT1. Успех. :hihi:

Автор:  Мармот [ 13 Май 2016 23:08 ]
Заглавие:  Re: М42 Прекъсване

Renegade написа:
Аз се късам от тая тема, явно, че някой продължава да се прави на чукнат... :hihi:
Инпи, минпи... :hihi:
При наличие на GT1. Успех. :hihi:

И аз това му се чудя, защо още не е при теб да я закачите на качествена диагностика :hihi: :?

Автор:  Renegade [ 13 Май 2016 23:35 ]
Заглавие:  Re: М42 Прекъсване

Иди ги разбери админите в тоя форум... :hihi:

Автор:  TheStorm [ 14 Май 2016 08:26 ]
Заглавие:  Re: М42 Прекъсване

веднага сипвате...

в момента се придвижвам с "хилядолетния сокол" поради други причини .. и като се върна пак да карам комбито ще се обадя и ще я прочетем :thumbsup:

Автор:  Renegade [ 06 Юни 2016 21:02 ]
Заглавие:  Re: М42 Прекъсване

Малко странен случай...
Изчетохме Е30 318is Touring :hihi: с GT1-то и нямаше никакви записани грешки.
Пуснахме преглед на живи данни и Бурята забеляза, че точно в проблемния момент (подаване рязко на газ при празен ход, при което колата притриса и глъхне), времето на отваряне на дюзите се увеличава драстично. Приблизително от 3ms. на 13ms, което е адски много. И понеже електрониката му е простак, чете само датчик колянов вал, дебитомер, температура вода и температура входящ въздух, решихме, че проблемът е в дебитомера. Да, но след смяна на дебитомера с друг, Бурята каза, че проблема е останал същия, а е малко вероятно двата дебитомера да имат еднакъв проблем.

При студена кола проблема е по-малко осезаем, отколкото при загряла, но го има. Това е основния жокер в разбиването на тая загадка.

Вчера му се обадих и му казах каква е причината според мен и съм 90% уверен, че е точно това. Искам обаче да чуя и вашите предположения, а Бурята като смени дефектната част, ще каже дали съм бил прав.

Автор:  michev [ 06 Юни 2016 23:16 ]
Заглавие:  Re: М42 Прекъсване

При така изброените неща остава само да се смени компютъра, не виждам какво друго. Имал съм подобен случай, само че не с БМВ, там инжекторите наливаха толкова зверски бензин, че колата буквално угасваше.

Автор:  Renegade [ 06 Юни 2016 23:23 ]
Заглавие:  Re: М42 Прекъсване

Пробвано е и с друг компютър... макар че е малко наивно, компа или работи или не, не си избира условия на работа. :D
Друго е. Хайде, напънете малко сивите клетки.
Жокер: Проблемът е механичен.

Автор:  TheStorm [ 07 Юни 2016 00:12 ]
Заглавие:  Re: М42 Прекъсване

дори с риск малко да подразня публиката имам едни съмнения и утре ще направя всичко възможно да ги проверя.

Мисля че проблема ми е в маси на двигателя и в окислени клеми .. но след като ги изчистя ще кажа.

Камене, това което предложи има много логика в него - факт ... ама не е то... защото нямам гума там

Автор:  Renegade [ 07 Юни 2016 00:17 ]
Заглавие:  Re: М42 Прекъсване

Имаш, безхаберие.

Страница 2 от 3 Time zone: Europe/Sofia [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/