Дата и час: 28 Мар 2024 22:51

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: M20B27 не пали
МнениеПубликувано на: 14 Юли 2016 10:39 
Offline

Регистриран на: 14 Юли 2016 10:36
Мнения: 2
Здравейте,

Дойде в момент в който се сдобихме с една желана кола,но покрай нея малко нежелани мъки и проблеми :)

Та директно на проблема - Е30 лето 85то седанче - 325е - от има няма няколко месеца,каза НЕ и не иска да запали :banghead: последното палене е преди 6-7 месеца и така и не успях да я покарам
До тук е проверено :

*пин-а (не намирам по-правилна дума) на маховика ,по който датчика на коляновия вал отчита
*2та датчика на камбаната са проверени,съпротивление над 1000 ,като единия е чисто нов
*друга работеща бубина от М20
*горивната помпа работи и се чува и подкача гориво
*вакуумния регулатор е сменен
*акумулатора е вече на няма и ден - чисто нов
*отворих мотроник-а да разгледаме,дали нещо не е набъбнало или потъмняло (не разбирам от електроника и гледах на око)
*ток стикга до ЕКУ–то
*ток стига До бобината
*дистрибуторната съм я свалял,чистил
*чисто нови свещи

Изтръгната е алармата,като се даде на контакт си светва "check"a ,стартера върти,чуват се релета - но до там върти и върти и искра НЯМА :censored: имаше газова - откачено е всичко.Няколко дни просто върти и само искра и трябва (надявам се) но тя е като Brexit-a извън мотора :mhihi:

Та някой да има идея ,какво може да и пречи да даде искра?

пс:утре чакам ЕКУ от ЕТА за пробва

Благодаря


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: M20B27 не пали
МнениеПубликувано на: 14 Юли 2016 10:47 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
а след като върти и извадиш една свещ има ли бензин по нея?

И на извадена свещ като въртиш има ли искра?

Провери все пак тая аларма дето си я махнал колко жици са били нарязани и пуснати "през" нея ..

Особено една правоъгълна малка букса с два зелени кабела под волана. Трябва попринцип там да излиза кабел от едното краче и да отива в другото. Като мост.

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: M20B27 не пали
МнениеПубликувано на: 14 Юли 2016 11:01 
Offline

Регистриран на: 14 Юли 2016 10:36
Мнения: 2
TheStorm написа:
а след като върти и извадиш една свещ има ли бензин по нея?

И на извадена свещ като въртиш има ли искра?

Провери все пак тая аларма дето си я махнал колко жици са били нарязани и пуснати "през" нея ..

Особено една правоъгълна малка букса с два зелени кабела под волана. Трябва попринцип там да излиза кабел от едното краче и да отива в другото. Като мост.


Скоро не съм я вадил,днес запретвам ръкави,че тези дни само пробвах да запаля с тестване на датчиците отдолу,друга бубина и остана друго ЕКУ.
Но преди това - ДА имаше бензин по свещите
На извадена свещ - искра НЯМА,не се чува и на бубината отгоре - според мен това е проблема.По темата по -интересното (за мен) на контакт бубината има 2 + и на 2та кабела - това нормално ли е?

Ще проверя по-късно за буксата при волана,така и рака е разкостено - но на контакт цъкат всички релета...вярно,че някои са тъмнички но цъкат..

Благодаря


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 3 мнения ] 

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade