Switch to full style
Важно е да познаваме сърцето на Е30-ката, за да ни служи вярно.
Добави отговор

M20B27 не пали

14 Юли 2016 10:39

Здравейте,

Дойде в момент в който се сдобихме с една желана кола,но покрай нея малко нежелани мъки и проблеми :)

Та директно на проблема - Е30 лето 85то седанче - 325е - от има няма няколко месеца,каза НЕ и не иска да запали :banghead: последното палене е преди 6-7 месеца и така и не успях да я покарам
До тук е проверено :

*пин-а (не намирам по-правилна дума) на маховика ,по който датчика на коляновия вал отчита
*2та датчика на камбаната са проверени,съпротивление над 1000 ,като единия е чисто нов
*друга работеща бубина от М20
*горивната помпа работи и се чува и подкача гориво
*вакуумния регулатор е сменен
*акумулатора е вече на няма и ден - чисто нов
*отворих мотроник-а да разгледаме,дали нещо не е набъбнало или потъмняло (не разбирам от електроника и гледах на око)
*ток стикга до ЕКУ–то
*ток стига До бобината
*дистрибуторната съм я свалял,чистил
*чисто нови свещи

Изтръгната е алармата,като се даде на контакт си светва "check"a ,стартера върти,чуват се релета - но до там върти и върти и искра НЯМА :censored: имаше газова - откачено е всичко.Няколко дни просто върти и само искра и трябва (надявам се) но тя е като Brexit-a извън мотора :mhihi:

Та някой да има идея ,какво може да и пречи да даде искра?

пс:утре чакам ЕКУ от ЕТА за пробва

Благодаря

Re: M20B27 не пали

14 Юли 2016 10:47

а след като върти и извадиш една свещ има ли бензин по нея?

И на извадена свещ като въртиш има ли искра?

Провери все пак тая аларма дето си я махнал колко жици са били нарязани и пуснати "през" нея ..

Особено една правоъгълна малка букса с два зелени кабела под волана. Трябва попринцип там да излиза кабел от едното краче и да отива в другото. Като мост.

Re: M20B27 не пали

14 Юли 2016 11:01

TheStorm написа:а след като върти и извадиш една свещ има ли бензин по нея?

И на извадена свещ като въртиш има ли искра?

Провери все пак тая аларма дето си я махнал колко жици са били нарязани и пуснати "през" нея ..

Особено една правоъгълна малка букса с два зелени кабела под волана. Трябва попринцип там да излиза кабел от едното краче и да отива в другото. Като мост.


Скоро не съм я вадил,днес запретвам ръкави,че тези дни само пробвах да запаля с тестване на датчиците отдолу,друга бубина и остана друго ЕКУ.
Но преди това - ДА имаше бензин по свещите
На извадена свещ - искра НЯМА,не се чува и на бубината отгоре - според мен това е проблема.По темата по -интересното (за мен) на контакт бубината има 2 + и на 2та кабела - това нормално ли е?

Ще проверя по-късно за буксата при волана,така и рака е разкостено - но на контакт цъкат всички релета...вярно,че някои са тъмнички но цъкат..

Благодаря
Добави отговор