Здравейте колеги,
от известно време имах проблем с оборотите на празен ход и след намесата на Камен (Благодаря
), установихме че е от ламбда сондата(все още непотвърдено).
Купих си нова сонда и ми обясниха, че е универсална и към нея има преходна букса. >
https://www.youtube.com/watch?v=3ylsUtwah8gПонеже не ме изкефи идеята да има преходна букса и после още една букса, разкостих оригиналната букса, сложих на кабела на новата ламбда сонда нови "обувки"(накрайници).
Сондата има 4 кабелчета -черно, сиво и две бели. Черното и сивото ок, но как да разбера дали не съм разменил белите?
PS:Ламбда сондата естествено не се даде лесно и след пърскане, нагряване, бой, псувни и отчаяние се скъса и остана половината в резбата на тръбата на генерацията. Утре ще ходя да изрежат и заварят нова гайка с резба за сондата. Като тръгна да си правя нещо по колата, то задължително става по възможно най-трудния начин.