Дата и час: 04 Юни 2020 07:19

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2017 23:03 
Offline
Баш Майстор
Аватар

E30: 88' 320i
Местоположение: Nubiru
Регистриран на: 27 Сеп 2012 00:54
Пол: Мъж
Мнения: 65
Здравейте, както някои от вас знаят от миналата есен пак съм в е30 филма, намерих прекрасно "девствено" комби 324td за което няма да изпадам в подробности тук, а по късно ще пусна тема в "снимки и презентации". Темата я пускам с цел, да получа съвет от вас, и да, вашето мнение е важно за мен и наистина би помогнало да направя избора си!
Преди много години в един чуждоезичен форум виден наш съфорумджия (той шЪ сЪ познае) беше пуснал подобна тема където се дискутираха главно варианти за повишаване на мощността на този морално остарял мотор, проблема при мен е че искам да запазя колата в абсолютно автентичен вид, и ако е възможно да я направя приятна за каране, ако ли не ще и метна някой приятен бензинов мотор и ще се вкарвам във филми за узаконяване и т.н.

Та по същество идеите ми са:

- монтиране на интеркулер (възможно "най-културно") без да стърчат тръби сини,зелени, лилави и т.н. маркучи :thumbsdown:
- ремап-а е ясен, но ми се иска да ми дадете някаква креативна идея, която да помогне на желязото да се мърда :smokin:
- другата ми идея е да ми дадете два-три довода които да ме убедят да монтирам една "пластмаса", да я узаконя и да си карам

*колата е лятна, ще се кара за кеф тип неделно каране и ще се мие и снима често :hihi: (няма да я пързалям или каквото и да е от рода)
:dunno:

_________________
84' 318i coupe EX
89' 318is coupe EX
89' 324td touring EX
84' 325i coupe EX
89' 318iA saloon EX
90' 324td touring EX


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Фев 2017 18:13 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 909
Никога не съм карал този мотор, но 115 коня и 220 нютона не звучат толкова зле. За целите, за които ще се ползва колата, поне за мен това са достойни показатели. А и искаш да се запази в стоков вид. Не знам, но на твое място аз не бих пипал нищо, бих си карал автомобила така, а бих инвестирал в едно хубаво освежаване, окачване, джанти, гуми и други такива. Моята кола примерно си е с оригиналният М10, като дори и не ми минава през ума да го подменям, при това бих казал, че си я карам доста активно, само лятото разбира се!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Фев 2017 23:12 
Offline
Аватар

E30: iS
Местоположение: Ихтиман/София
Регистриран на: 01 Окт 2012 18:23
Пол: Мъж
Мнения: 180
M51D25 пластмаса ли се води или в зависимост от колекторите?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Фев 2017 23:29 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5003
michev написа:
Никога не съм карал този мотор, но 115 коня и 220 нютона не звучат толкова зле. За целите, за които ще се ползва колата, поне за мен това са достойни показатели. А и искаш да се запази в стоков вид. Не знам, но на твое място аз не бих пипал нищо, бих си карал автомобила така, а бих инвестирал в едно хубаво освежаване, окачване, джанти, гуми и други такива. Моята кола примерно си е с оригиналният М10, като дори и не ми минава през ума да го подменям, при това бих казал, че си я карам доста активно, само лятото разбира се!

:thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2017 12:07 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Авг 2015 21:56
Пол: Мъж
Мнения: 171
Ако е такава Девственица(може така да я кръстиш) :D и аз не виждам защо да минаваш на бензин и пластмаса. За това желязото да се размърда с незабележими на пръв поглед доработки, подкрепям с две ръце, тъй като аз съм голям фен на така наречените "слийпъри". Получаваш и допълнителни точки за рядкост, тъй като 324td а още повече комби, спокойно се нарежда сред най-редките произведени Е30ски. Ще караш и единствената турбинирана от завода Е30ска, която не отстъпва по вървеж на бензиновите шестаци. Аз карам М42, знаеш ли колко пъти съм чувал думите "Няма ли да сменяш двигателя?". Еми, не ми се сменя, даже бих дал неразумно много пари да си направя една незабележима атмосферна резачка, ама за сега не се впускам в неща който знам, че няма как да завърша. Ако сам не намериш смисъла да се занимаваш с това желязо, друг няма да те убеди, но щом пускаш тема(и то тук), значи... :hihi: Дори да е много добре колата, пак си отива към 30 години. Освежаване, леки доработки, хубава настройка могат да направят чудеса.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2017 13:41 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2112
Според мен най-малко главоболия и разходи ще си създадеш ако си оставиш ТД-то ...
Не знам какво може да му се направи и колко може да живне, но сигурно може.
Отделен бонус е, че колата ще остане автентична, както се спомена. А той не е малък :thumbsup:

Останалото със смяната на мАтори си има своите драми и не виждам причина
да се вкарваш в този филм ако не търсиш някаква конкретна сила, динамика и тн. от тази кола.

Тва всичкото го казвам като човек, който е доста далече от фен на дизела :hihi:
Според мен трябва да си отговориш на въпроса дизел или бензин първо :dunno:
Мощността сама по себе си не мисля, че дава отговор на твоя въпрос ...

В крайна сметка ти си знаеш какво искаш да постигнеш и какво си склонен да дадеш :thumbsup:

djony написа:
M51D25 пластмаса ли се води или в зависимост от колекторите?

Ако ще се прави дизелов суап според мен има смисъл само с М57D30 и нагоре ...
Иначе не виждам смисъл от цялата галимация заради ТДС :dunno:
Нещата ще станат много сериозни с едно м57 (има едно бургаско е30 комби, което кара на къп-а),
ама въпроса е нужно ли му е това нещо на колегата ...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2017 21:25 
Offline
Баш Майстор
Аватар

E30: 88' 320i
Местоположение: Nubiru
Регистриран на: 27 Сеп 2012 00:54
Пол: Мъж
Мнения: 65
Благодаря за всички мнения, ще си оставя "желязото" :chug: Нещо което не поясних за него е, че е на няма и 10к километра от пълна ревизия изпълнена с нови части и държавни пари :hihi: , пускам тема в "снимки и презентации".

ПП: Ще ползвам тази тема, за да качвам "доработките" по мотора!

_________________
84' 318i coupe EX
89' 318is coupe EX
89' 324td touring EX
84' 325i coupe EX
89' 318iA saloon EX
90' 324td touring EX


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2017 23:50 
Offline
Аватар

E30: iS
Местоположение: Ихтиман/София
Регистриран на: 01 Окт 2012 18:23
Пол: Мъж
Мнения: 180
intruder написа:
djony написа:
M51D25 пластмаса ли се води или в зависимост от колекторите?

Ако ще се прави дизелов суап според мен има смисъл само с М57D30 и нагоре ...
Иначе не виждам смисъл от цялата галимация заради ТДС :dunno:
Нещата ще станат много сериозни с едно м57 (има едно бургаско е30 комби, което кара на къп-а),
ама въпроса е нужно ли му е това нещо на колегата ...


Съгласен съм за М57, но там вече става много модерно, по-скоро М57 е мотор за 36ца комби :smokin:
А дали е нужно, само той може да прецени. За мен е по-важно колата ти да ти носи радост и усмивки, без значение от това какъв е суап-а.

Ако трябва да съм честен и ако това нямаше да развали стойността на колата ми(което е фактор за мен) с удоволствие бих сложил едно М60 на мястото на S14ката, просто защото това ми е мечта и би ме радвало без съмнение. Надявам се Скрапера да се постарае и да размисля като я подкарам :mrgreen:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2017 09:54 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2112
Reloader написа:
ПП: Ще ползвам тази тема, за да качвам "доработките" по мотора!

По-добре нова тема в Тунинг раздела да направиш когато имаш за споделяне :thumbsup:

djony написа:
Ако трябва да съм честен и ако това нямаше да развали стойността на колата ми(което е фактор за мен) с удоволствие бих сложил едно М60 на мястото на S14ката, просто защото това ми е мечта и би ме радвало без съмнение. Надявам се Скрапера да се постарае и да размисля като я подкарам :mrgreen:

Тази дискусия предлагам да я продължим тук :D : viewtopic.php?f=82&t=1506


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 9 мнения ] 

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade