06 Фев 2017 23:03
07 Фев 2017 18:13
07 Фев 2017 23:12
07 Фев 2017 23:29
michev написа:Никога не съм карал този мотор, но 115 коня и 220 нютона не звучат толкова зле. За целите, за които ще се ползва колата, поне за мен това са достойни показатели. А и искаш да се запази в стоков вид. Не знам, но на твое място аз не бих пипал нищо, бих си карал автомобила така, а бих инвестирал в едно хубаво освежаване, окачване, джанти, гуми и други такива. Моята кола примерно си е с оригиналният М10, като дори и не ми минава през ума да го подменям, при това бих казал, че си я карам доста активно, само лятото разбира се!
08 Фев 2017 12:07
08 Фев 2017 13:41
djony написа:M51D25 пластмаса ли се води или в зависимост от колекторите?
08 Фев 2017 21:25
08 Фев 2017 23:50
intruder написа:djony написа:M51D25 пластмаса ли се води или в зависимост от колекторите?
Ако ще се прави дизелов суап според мен има смисъл само с М57D30 и нагоре ...
Иначе не виждам смисъл от цялата галимация заради ТДС
Нещата ще станат много сериозни с едно м57 (има едно бургаско е30 комби, което кара на къп-а),
ама въпроса е нужно ли му е това нещо на колегата ...
09 Фев 2017 09:54
Reloader написа:ПП: Ще ползвам тази тема, за да качвам "доработките" по мотора!
djony написа:Ако трябва да съм честен и ако това нямаше да развали стойността на колата ми(което е фактор за мен) с удоволствие бих сложил едно М60 на мястото на S14ката, просто защото това ми е мечта и би ме радвало без съмнение. Надявам се Скрапера да се постарае и да размисля като я подкарам