e30reload
http://e30reload.com/forum/

M21D24 (td) Или има ли смисъл да се занимавам с това желязо?
http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=1503
Страница 1 от 1

Автор:  Reloader [ 06 Фев 2017 23:03 ]
Заглавие:  M21D24 (td) Или има ли смисъл да се занимавам с това желязо?

Здравейте, както някои от вас знаят от миналата есен пак съм в е30 филма, намерих прекрасно "девствено" комби 324td за което няма да изпадам в подробности тук, а по късно ще пусна тема в "снимки и презентации". Темата я пускам с цел, да получа съвет от вас, и да, вашето мнение е важно за мен и наистина би помогнало да направя избора си!
Преди много години в един чуждоезичен форум виден наш съфорумджия (той шЪ сЪ познае) беше пуснал подобна тема където се дискутираха главно варианти за повишаване на мощността на този морално остарял мотор, проблема при мен е че искам да запазя колата в абсолютно автентичен вид, и ако е възможно да я направя приятна за каране, ако ли не ще и метна някой приятен бензинов мотор и ще се вкарвам във филми за узаконяване и т.н.

Та по същество идеите ми са:

- монтиране на интеркулер (възможно "най-културно") без да стърчат тръби сини,зелени, лилави и т.н. маркучи :thumbsdown:
- ремап-а е ясен, но ми се иска да ми дадете някаква креативна идея, която да помогне на желязото да се мърда :smokin:
- другата ми идея е да ми дадете два-три довода които да ме убедят да монтирам една "пластмаса", да я узаконя и да си карам

*колата е лятна, ще се кара за кеф тип неделно каране и ще се мие и снима често :hihi: (няма да я пързалям или каквото и да е от рода)
:dunno:

Автор:  michev [ 07 Фев 2017 18:13 ]
Заглавие:  Re: M21D24 (td) Или има ли смисъл да се занимавам с това жел

Никога не съм карал този мотор, но 115 коня и 220 нютона не звучат толкова зле. За целите, за които ще се ползва колата, поне за мен това са достойни показатели. А и искаш да се запази в стоков вид. Не знам, но на твое място аз не бих пипал нищо, бих си карал автомобила така, а бих инвестирал в едно хубаво освежаване, окачване, джанти, гуми и други такива. Моята кола примерно си е с оригиналният М10, като дори и не ми минава през ума да го подменям, при това бих казал, че си я карам доста активно, само лятото разбира се!

Автор:  djony [ 07 Фев 2017 23:12 ]
Заглавие:  Re: M21D24 (td) Или има ли смисъл да се занимавам с това жел

M51D25 пластмаса ли се води или в зависимост от колекторите?

Автор:  Renegade [ 07 Фев 2017 23:29 ]
Заглавие:  Re: M21D24 (td) Или има ли смисъл да се занимавам с това жел

michev написа:
Никога не съм карал този мотор, но 115 коня и 220 нютона не звучат толкова зле. За целите, за които ще се ползва колата, поне за мен това са достойни показатели. А и искаш да се запази в стоков вид. Не знам, но на твое място аз не бих пипал нищо, бих си карал автомобила така, а бих инвестирал в едно хубаво освежаване, окачване, джанти, гуми и други такива. Моята кола примерно си е с оригиналният М10, като дори и не ми минава през ума да го подменям, при това бих казал, че си я карам доста активно, само лятото разбира се!

:thumbsup:

Автор:  boskomancera [ 08 Фев 2017 12:07 ]
Заглавие:  Re: M21D24 (td) Или има ли смисъл да се занимавам с това жел

Ако е такава Девственица(може така да я кръстиш) :D и аз не виждам защо да минаваш на бензин и пластмаса. За това желязото да се размърда с незабележими на пръв поглед доработки, подкрепям с две ръце, тъй като аз съм голям фен на така наречените "слийпъри". Получаваш и допълнителни точки за рядкост, тъй като 324td а още повече комби, спокойно се нарежда сред най-редките произведени Е30ски. Ще караш и единствената турбинирана от завода Е30ска, която не отстъпва по вървеж на бензиновите шестаци. Аз карам М42, знаеш ли колко пъти съм чувал думите "Няма ли да сменяш двигателя?". Еми, не ми се сменя, даже бих дал неразумно много пари да си направя една незабележима атмосферна резачка, ама за сега не се впускам в неща който знам, че няма как да завърша. Ако сам не намериш смисъла да се занимаваш с това желязо, друг няма да те убеди, но щом пускаш тема(и то тук), значи... :hihi: Дори да е много добре колата, пак си отива към 30 години. Освежаване, леки доработки, хубава настройка могат да направят чудеса.

Автор:  intruder [ 08 Фев 2017 13:41 ]
Заглавие:  Re: M21D24 (td) Или има ли смисъл да се занимавам с това жел

Според мен най-малко главоболия и разходи ще си създадеш ако си оставиш ТД-то ...
Не знам какво може да му се направи и колко може да живне, но сигурно може.
Отделен бонус е, че колата ще остане автентична, както се спомена. А той не е малък :thumbsup:

Останалото със смяната на мАтори си има своите драми и не виждам причина
да се вкарваш в този филм ако не търсиш някаква конкретна сила, динамика и тн. от тази кола.

Тва всичкото го казвам като човек, който е доста далече от фен на дизела :hihi:
Според мен трябва да си отговориш на въпроса дизел или бензин първо :dunno:
Мощността сама по себе си не мисля, че дава отговор на твоя въпрос ...

В крайна сметка ти си знаеш какво искаш да постигнеш и какво си склонен да дадеш :thumbsup:

djony написа:
M51D25 пластмаса ли се води или в зависимост от колекторите?

Ако ще се прави дизелов суап според мен има смисъл само с М57D30 и нагоре ...
Иначе не виждам смисъл от цялата галимация заради ТДС :dunno:
Нещата ще станат много сериозни с едно м57 (има едно бургаско е30 комби, което кара на къп-а),
ама въпроса е нужно ли му е това нещо на колегата ...

Автор:  Reloader [ 08 Фев 2017 21:25 ]
Заглавие:  Re: M21D24 (td) Или има ли смисъл да се занимавам с това жел

Благодаря за всички мнения, ще си оставя "желязото" :chug: Нещо което не поясних за него е, че е на няма и 10к километра от пълна ревизия изпълнена с нови части и държавни пари :hihi: , пускам тема в "снимки и презентации".

ПП: Ще ползвам тази тема, за да качвам "доработките" по мотора!

Автор:  djony [ 08 Фев 2017 23:50 ]
Заглавие:  Re: M21D24 (td) Или има ли смисъл да се занимавам с това жел

intruder написа:
djony написа:
M51D25 пластмаса ли се води или в зависимост от колекторите?

Ако ще се прави дизелов суап според мен има смисъл само с М57D30 и нагоре ...
Иначе не виждам смисъл от цялата галимация заради ТДС :dunno:
Нещата ще станат много сериозни с едно м57 (има едно бургаско е30 комби, което кара на къп-а),
ама въпроса е нужно ли му е това нещо на колегата ...


Съгласен съм за М57, но там вече става много модерно, по-скоро М57 е мотор за 36ца комби :smokin:
А дали е нужно, само той може да прецени. За мен е по-важно колата ти да ти носи радост и усмивки, без значение от това какъв е суап-а.

Ако трябва да съм честен и ако това нямаше да развали стойността на колата ми(което е фактор за мен) с удоволствие бих сложил едно М60 на мястото на S14ката, просто защото това ми е мечта и би ме радвало без съмнение. Надявам се Скрапера да се постарае и да размисля като я подкарам :mrgreen:

Автор:  intruder [ 09 Фев 2017 09:54 ]
Заглавие:  Re: M21D24 (td) Или има ли смисъл да се занимавам с това жел

Reloader написа:
ПП: Ще ползвам тази тема, за да качвам "доработките" по мотора!

По-добре нова тема в Тунинг раздела да направиш когато имаш за споделяне :thumbsup:

djony написа:
Ако трябва да съм честен и ако това нямаше да развали стойността на колата ми(което е фактор за мен) с удоволствие бих сложил едно М60 на мястото на S14ката, просто защото това ми е мечта и би ме радвало без съмнение. Надявам се Скрапера да се постарае и да размисля като я подкарам :mrgreen:

Тази дискусия предлагам да я продължим тук :D : viewtopic.php?f=82&t=1506

Страница 1 от 1 Time zone: Europe/Sofia
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/