Дата и час: 28 Мар 2024 21:35

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2017 10:05 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Здравейте,
Няма пусната тема, та ще ми бъде интересно да обсъдите как и по какъв начин правите разработване на "новите си двигатели".
Попаднах на един интересен пдф от Metric Mechanic - http://metricmechanic.com/wp-content/up ... ctions.pdf

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2017 11:52 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Аз нямам опит, но като полезно инфо ми се ще да добавя нещо, което е загатнато в документа на ММ

Хубаво е да се използва т.нар. assembly lube при събирането на мотора - https://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=77


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2017 12:32 
Offline
Аватар

E30: 88' 318i
Местоположение: Карнобат
Регистриран на: 15 Ное 2014 00:06
Пол: Мъж
Мнения: 28
В субару форума има доста писано по тая тема, пишеше че ги карат на цялата газ без да ги гасят определени километри.Разбира се се използва посоченото от intruder assembly lube, чел съм, че при разработването сменят и 3-4 вида различни масла.Има разни break in, ползващи се точно след основен ремонт и тн. но не съм се задълбавал в четене на тая тема.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2017 23:00 
Offline

E30: Touring М20В27 Touring M20B25
Местоположение: Софето
Регистриран на: 24 Апр 2013 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 87
Японците така разработват и новите си мотоциклетни двигатели пълна газ часове ... :duh:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2017 23:44 
Offline

E30: 1987 318I M10B18
Местоположение: Търговище
Регистриран на: 27 Май 2013 19:01
Пол: Мъж
Мнения: 912
Добре събран мотор, с правилните монтажни хлабини, с качествени части, затворен с правилните консумативи и затегнат с нужните моменти, се кара първите 500 километра до към 3000 оборота, като краткотрайно се натоварва до към 5000. След тези километри се сменя маслото, сменя се разбира се и филтъра, и му се дава всичката газ :D Винаги съм правил нещата по този начин, а съм събрал не един мотор през годините. Повечето от тези мотори са ми били в полезрението и не са имали проблеми. Не съм фен на излишно вманиачаване, но това разбира се е само мое мнение!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2017 14:48 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Мога да ви кажа от първа ръка как БМВ препоръчват да се разработи чисто нов мотоциклет - първите 1000 км. мотора е ограничен до около 60% от максималните обороти. Не се препоръчва пълна газ. Кара се на променливи обороти в този диапазон, като БМВ препоръчват криви пътища и честа смяна на предавките. Градско каране би било идеална разработка, но кой може да изтърпи 1000 км. разработка градско? :shock: Препоръчва се и да се избягват магистрали, където по принцип се поддържа постоянна скорост и обороти. След тези 1000 км. се сменя маслото и моторът се отключва на пълен диапазон на оборотите.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2017 15:43 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Renegade написа:
Мога да ви кажа от първа ръка как БМВ препоръчват да се разработи чисто нов мотоциклет ...

Те БМВ препоръчват и смяна на масло на 20+к километра на по-новите си модели :hihi:
аз лично не бих го правил :dunno:

Без да омаловажавам предписаното от производителя, то вероятно е доста сериозен микс
от това да не се притиска потребителя с твърде много ангажименти от разработването и това, кое е полезно.

И още нещо, което се сещам ... получавайки чисто ново БМВ (мотор или кола, все тая)
не знаем какъв процес на разработка минава при тях ДВГ-то преди или след монтиране в дадено шаси.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2017 22:34 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
intruder написа:
Renegade написа:
Мога да ви кажа от първа ръка как БМВ препоръчват да се разработи чисто нов мотоциклет ...

Те БМВ препоръчват и смяна на масло на 20+к километра на по-новите си модели :hihi:
аз лично не бих го правил :dunno:

Без да омаловажавам предписаното от производителя, то вероятно е доста сериозен микс
от това да не се притиска потребителя с твърде много ангажименти от разработването и това, кое е полезно.

И още нещо, което се сещам ... получавайки чисто ново БМВ (мотор или кола, все тая)
не знаем какъв процес на разработка минава при тях ДВГ-то преди или след монтиране в дадено шаси.

За мотора (мотоциклета и говорим за S1000RR, а не за туристическите им мотоциклети) смяната е на 10К, но аз го сменям на 5К. Това е доста дълга дискусия и не е за тая тема.

Прав си за това дали и колко е разработен двигателя от производителя, но мисля че това няма как да го знае никой, дори и за японските "резачки", другото са градски легенди.

Аз се доверявам на процедурата на БМВ, защото тя (а) създава неудобство за новия водач (и особено ездач) и това отрича маркетинговия момент и (б) - има много логика в нея.

Последно (но не по значение), ако БМВ си разработваха напълно двигателите в завода, нямаше да създадат такава процедура, да ограничават обороти и прочие да си "притесняват" клиентитИ. При това, новитИ.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2017 22:54 
Offline

E30: Touring М20В27 Touring M20B25
Местоположение: Софето
Регистриран на: 24 Апр 2013 20:52
Пол: Мъж
Мнения: 87
Доста по различни са нещата при мотоциклетитните двигатели спрямо автомобилните,има общо масло двигател трансмисия...мнооого високите обороти при които тези агрегати генерират тези мощности от над 200 коня литър...сори за отклонението от темата за автомобилните разработки,но....


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 1
 [ 9 мнения ] 

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade