Дата и час: 29 Мар 2024 00:24

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 4
 [ 33 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 06 Май 2017 23:27 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Е, как да стане тая работа, след като при студена глава хлабината е 0.25, а при топла - 0.30, демек клапана е по-далече от кобилицата?
Пиша ти двойка, отивай да се наливаш със знания преди пак да пишеш по темата. :hihi:

Други желаещи за изпит, да не посочвам? :mrgreen:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Май 2017 23:35 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Авг 2015 21:56
Пол: Мъж
Мнения: 172
Renegade написа:
Е, как да стане тая работа, след като при студена глава хлабината е 0.25, а при топла - 0.30, демек клапана е по-далече от кобилицата?
Пиша ти двойка, отивай да се наливаш със знания преди пак да пишеш по темата. :hihi:

Други желаещи за изпит, да не посочвам? :mrgreen:


Така си бях и в училище. Тогава с друго се наливах, не със знания. :chug:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Май 2017 23:39 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
:hihi:
:chug:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2017 11:26 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Разширявайки се алуминиевата глава ще отдалечи стеблото на клапана, върху което 'лагерува' кобилицата. От там идва и регулиране на по голяма хлабина - 0,30. Изстивайки клапана се връща и идваме на 0,25.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2017 12:46 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Не разбрах как кобилицата лагерува върху стеблото на клапана?

Прикачени файлове:
head rockers.jpg
head rockers.jpg [ 199.16 KiB | Прегледано 4525 пъти ]

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2017 20:16 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Мястото където е допирната точка на кобилицата и стеблото на клапана. Затова е в кавички лагерува.

В крайна сметка какъв е отговора? :mrgreen:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2017 20:50 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
В крайна сметка, близо си до отговора, но обяснението ти куца, демек ако трябваше да си изкарваш парата като учител (т.е. да обясняваш), щеше да умреш от глад. :hihi:

Така... сега, ученици, внимавайте в урока. :hihi:

Главата (бидейки от алуминиева сплав) разширявайки се (в случая линейно разширение нагоре), издърпва разпределителния вал и кобилицата нагоре от стеблото на клапана. Клапана е ограничен в леглото си в горивната камера и единствено стеблото му се удължава при повишаване на температурата (той се разширява термично и по друг начин, но в случая това не ни интересува), но в много по-малка степен, в сравнение с линейното разширение на самата глава. Оттук и тези 5 стотни разлика.

Дотук Мармота получава 5-ца. :mrgreen:

Сега обаче следват още въпроси, не си мислете, че изпита е приключил. :hihi:

След като е ясно, че луфта се увеличава при загряването на мотора, защо БМВ са решили въобще да оставят луфт?

:smokin:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2017 21:03 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Авг 2015 21:56
Пол: Мъж
Мнения: 172
ПЕТИЦАААА???? :shock: Мен ме мъчи повече. А колегата обясни какво казах аз.

Луфта е, защото така кобилицата удря клапана, а не е в постоянен контакт с него, което е по-добре по ред причини. Както казва един приятел, като обобщение на германското инжинерство като цяло: "ВУРСТ Е ДОБЪР!"

Може и да лагерува :D :D >>>>> http://racehead.com.au/products-page/en ... rsion-kit/


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2017 21:07 
Offline
е30 зависим
Аватар

E30: 325i coupe
Местоположение: София
Регистриран на: 13 Авг 2013 15:40
Пол: Мъж
Мнения: 2119
Една от причините ще да е свързана с провеждане на топлина, но сигурно има и още наистина.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2017 22:15 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
boskomancera написа:
ПЕТИЦАААА???? :shock: Мен ме мъчи повече. А колегата обясни какво казах аз.

Луфта е, защото така кобилицата удря клапана, а не е в постоянен контакт с него, което е по-добре по ред причини. Както казва един приятел, като обобщение на германското инжинерство като цяло: "ВУРСТ Е ДОБЪР!"

Може и да лагерува :D :D >>>>> http://racehead.com.au/products-page/en ... rsion-kit/

Не пиши, бря, след като си пил... :hihi:

intruder написа:
Една от причините ще да е свързана с провеждане на топлина, но сигурно има и още наистина.

Има и такава причина, но тя е вторична, ще се спрем и на нея по-нататък. Въпроса е за първичната причина, заради която са оставили луфт.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 4
 [ 33 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade