Switch to full style
Важно е да познаваме сърцето на Е30-ката, за да ни служи вярно.
Добави отговор

Re: Въпрос за луфтове.

06 Май 2017 23:27

Е, как да стане тая работа, след като при студена глава хлабината е 0.25, а при топла - 0.30, демек клапана е по-далече от кобилицата?
Пиша ти двойка, отивай да се наливаш със знания преди пак да пишеш по темата. :hihi:

Други желаещи за изпит, да не посочвам? :mrgreen:

Re: Въпрос за луфтове.

06 Май 2017 23:35

Renegade написа:Е, как да стане тая работа, след като при студена глава хлабината е 0.25, а при топла - 0.30, демек клапана е по-далече от кобилицата?
Пиша ти двойка, отивай да се наливаш със знания преди пак да пишеш по темата. :hihi:

Други желаещи за изпит, да не посочвам? :mrgreen:


Така си бях и в училище. Тогава с друго се наливах, не със знания. :chug:

Re: Въпрос за луфтове.

06 Май 2017 23:39

:hihi:
:chug:

Re: Въпрос за луфтове.

07 Май 2017 11:26

Разширявайки се алуминиевата глава ще отдалечи стеблото на клапана, върху което 'лагерува' кобилицата. От там идва и регулиране на по голяма хлабина - 0,30. Изстивайки клапана се връща и идваме на 0,25.

Re: Въпрос за луфтове.

07 Май 2017 12:46

Не разбрах как кобилицата лагерува върху стеблото на клапана?

head rockers.jpg
head rockers.jpg (199.16 KiB) Прегледано 4568 пъти

Re: Въпрос за луфтове.

07 Май 2017 20:16

Мястото където е допирната точка на кобилицата и стеблото на клапана. Затова е в кавички лагерува.

В крайна сметка какъв е отговора? :mrgreen:

Re: Въпрос за луфтове.

07 Май 2017 20:50

В крайна сметка, близо си до отговора, но обяснението ти куца, демек ако трябваше да си изкарваш парата като учител (т.е. да обясняваш), щеше да умреш от глад. :hihi:

Така... сега, ученици, внимавайте в урока. :hihi:

Главата (бидейки от алуминиева сплав) разширявайки се (в случая линейно разширение нагоре), издърпва разпределителния вал и кобилицата нагоре от стеблото на клапана. Клапана е ограничен в леглото си в горивната камера и единствено стеблото му се удължава при повишаване на температурата (той се разширява термично и по друг начин, но в случая това не ни интересува), но в много по-малка степен, в сравнение с линейното разширение на самата глава. Оттук и тези 5 стотни разлика.

Дотук Мармота получава 5-ца. :mrgreen:

Сега обаче следват още въпроси, не си мислете, че изпита е приключил. :hihi:

След като е ясно, че луфта се увеличава при загряването на мотора, защо БМВ са решили въобще да оставят луфт?

:smokin:

Re: Въпрос за луфтове.

07 Май 2017 21:03

ПЕТИЦАААА???? :shock: Мен ме мъчи повече. А колегата обясни какво казах аз.

Луфта е, защото така кобилицата удря клапана, а не е в постоянен контакт с него, което е по-добре по ред причини. Както казва един приятел, като обобщение на германското инжинерство като цяло: "ВУРСТ Е ДОБЪР!"

Може и да лагерува :D :D >>>>> http://racehead.com.au/products-page/en ... rsion-kit/

Re: Въпрос за луфтове.

07 Май 2017 21:07

Една от причините ще да е свързана с провеждане на топлина, но сигурно има и още наистина.

Re: Въпрос за луфтове.

07 Май 2017 22:15

boskomancera написа:ПЕТИЦАААА???? :shock: Мен ме мъчи повече. А колегата обясни какво казах аз.

Луфта е, защото така кобилицата удря клапана, а не е в постоянен контакт с него, което е по-добре по ред причини. Както казва един приятел, като обобщение на германското инжинерство като цяло: "ВУРСТ Е ДОБЪР!"

Може и да лагерува :D :D >>>>> http://racehead.com.au/products-page/en ... rsion-kit/

Не пиши, бря, след като си пил... :hihi:

intruder написа:Една от причините ще да е свързана с провеждане на топлина, но сигурно има и още наистина.

Има и такава причина, но тя е вторична, ще се спрем и на нея по-нататък. Въпроса е за първичната причина, заради която са оставили луфт.
Добави отговор