Дата и час: 29 Мар 2024 00:18

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 17 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2013 17:27 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
Днес ровейки се безцелно в Wikipedia попаднах на интересна простотия :

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M40
Тази статия твърди следното

Цитат:
the fuel injection system is Bosch Motronic 1.3 for the E30 versions and Motronic 1.7 for the E36.



а тази статия : http://en.wikipedia.org/wiki/Motronic

твърди следното :

Цитат:
The key feature of Motronic 1.7 is the elimination of an ignition distributor, where each cylinder has its own ignition coil (coil-on-plug).



Та въпроса ми е ... дали това е объркано с М43 .. или верно има варианти на М40 с 4 бубини ?

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2013 17:39 
Offline
Млад ТЕХНИК
Аватар

E30: 4 цилиндрови :}
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 09:11
Пол: Мъж
Мнения: 1192
По-скоро е сбъркано ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2013 00:35 
Offline
Аватар

E30: мечта
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 11:11
Пол: Мъж
Мнения: 248
Не че не може да се направи с 4 бобини, но няма никакъв смисъл.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2013 13:37 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
По-скоро ми се искаше да има такъв вариант за да мога да мина от М40 към М42 наистина plug and play ... ама явно ще има малко кабеляк правинг :hihi:

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2013 17:59 
Offline
Аватар

E30: мечта
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 11:11
Пол: Мъж
Мнения: 248
Какво общо имат бобините с минаването от м40 към м42 :D

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2013 18:25 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
аз нали така направих .. минах от м40 към м42
само буксата с на инсталацията от м40-то С101 режеш и насаждаш на мястото на X20 буксата на м42-ковия мотор ...
компютъра на м40-то го махаш и слагаш м42-ковия
и дебитомера също
като проблема идва, че няма място за филтърна кутия ... защото трябва е30-ков м42-ков всмукател
иначе колата си върви супер ;)

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2015 10:10 
Offline

Регистриран на: 04 Яну 2015 19:39
Мнения: 33
Да използвам тази тема.

Гледам различни Е30-ки с М40
Разликата която видях е в едно м40б18:
капачката на маслото при единия двигател беше от към купето, а на другия от към радиатора.

Каква е разликата между двата двигателя?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2015 10:35 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Тези с капачка отпред се водят с малко по-мощни и са с ковани карантии и готови за турбиниране.

Сега сериозно, няма никаква разлика. На кабриото е отпред, на б16-ката на голди е отзад.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2015 11:26 
Offline

Регистриран на: 04 Яну 2015 19:39
Мнения: 33
Много странно ако няма никаква разлика защо са решили да променят само капака?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2015 14:31 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
maxi-mix написа:
Много странно ако няма никаква разлика защо са решили да променят само капака?

Това се случва към края на производството на Е30, когато вече е било разработено и Е36, а там няма как капачката на маслото да е отзад, защото ще е адски неудобно сипването на маслото. Това е най вероятната причина около 91-92 и Е30 да се произвежда с такъв капак на главата.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 2
 [ 17 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade