Дата и час: 28 Мар 2024 15:59

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 9 от 9
 [ 85 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 18 Май 2016 20:51 
Offline
Аватар

E30: 1988, М40
Местоположение: София, Пловдив
Регистриран на: 14 Май 2016 19:50
Пол: Мъж
Мнения: 4
Благодаря ти Мармот, почвам да търся глава от М43, иначе за клапаните мислех да мина с пулове-имам добри стругари :chug: Аз съм на "Аргус" от Лидл. На здраве!

_________________
По-добре малък, но свой и отпред, отколкото голям, но чужд и от зад.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Юли 2016 16:30 
Offline
Аватар

E30: 1988, М40
Местоположение: София, Пловдив
Регистриран на: 14 Май 2016 19:50
Пол: Мъж
Мнения: 4
Renegade написа:
П.С. Ей на тая графика показва какво точно изрязват и от кой вал:

Изображение

В тъмен шрих е това, което изрязват от съответния вал, в светъл е това, което остава.
Също така, удължават първата шийка на М43 вала.

Колеги, стигнах до втулката. Вече имам вал и чисто нови кобилици от Trucktec.
Дайте някакви размери на тази втулка - може и в dwg и в cdr или в каквото го имате.
От чертежа който цитирам се вижда че след разширяването на първата шийка до 28мм се оставя периферия от оригиналната отливка на вала като аксиално чело, и след него чак се освобождава място за втулката. Вижда ми се много тънка тази стена (на око по скицата я преценям на 2мм). Имам предвид, че това е единственото място където вала се ограничава аксиално (при първата лагерна шийка) и мисля да оставя там 4,5 до 5мм. Толкова е свободното място до началото на семеринга. Верно е че набитата впоследствие втулка ще подпре нещата, но ако след изстиването и на мястото се получи напрежение в посока на лагерната шийка, въпросната тънка чугунена стеничка може да се откърти частично и да направи мазалище с прилежащия и алуминий :!: . В руския форум също няма размери. :help:

_________________
По-добре малък, но свой и отпред, отколкото голям, но чужд и от зад.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2017 18:50 
Offline

Регистриран на: 30 Дек 2015 14:04
Мнения: 2
Здравейте да повдигна темата.Ще бъда кратък. Имам БМВ Е36 с м40 б18 мотора. Направих си конверсия с частите от глава на М43 б19 мотора. тоест с единичните конусните пружини и с по Т-образните и леки клапани и естествено кобилиците с ролките. Вала също преработен от М43-то. За сега разлика повече от един литър разход на сто километра надолу около 260км с 21л газ извън градско при скорост между 70-110км.ч. по двупосочни пътища.( Карам предимно на газ с обикновена газова уредба имам малко проблеми и с изпарителя, който трябва да подменя!) Малко по добра еластичност при ускоряване за шума от двигателя си е все един и същ поне не мога да усетя вътре в купето разлика. Значи двигателя и преди си бе в перфектно здраве мина доста време докато се реша да му сваля главата но един ден се реших и я разглобих ей тъй без да имам някакъв проблем. Всичко по клапани водачи, вал и хидр повдигачи си бе перфектно, даже и гумичките на клапаните си бяха читави не съм има проблеми с горене на масло! Мислех да слагам повдигачите от донора глава щото ми изглеждаха малко по преработен усъвършенстван модел но не се реших щото и моите на се ми правили проблеми с тракане. Да Ви кажа има някой тънкости в преработване на разпр. вал от М43-то, там е само малко заигравката, а също и преработване на един високоякостен 14 милиметров болт, който трябва да стегне ангренажната шайба, инак всичко друго си е разглобяване и сглобяване с новите части. Още, като завъртях на ръка мотора и се усети, че се върти по леко заради по малкото съпротивление на разпределителния механизъм, само компресията при сгъстяване се усеща предимно и на стартер върти по леко и бързо това води естественно до по добро КПД! За сега това, Някой ден, ще кача и някоя снимка на вала и главата и споделя някой други впечатления. :)
П. С. Благодаря на автора на темата понеже ми прати един стар вал от М40 за мостра, когато ми преправяха вала от М43-то и не се наложи да давам моя и да седя без кола доста време понеже знаете тия с металорежещите машини са понякога големи бутнежи и трудно можеш да се разбереш с тях, какво искаш да ти направят :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2017 07:58 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
:clap: :thumbsup:
Радвам се, че си доволен от резултата.
Конверсията си струва, за човек който държи да остане колата с този двигател.
При мен успешно се задвижва вече 50 000км. няма никакви проблеми. :drive:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Окт 2017 23:25 
Offline

Регистриран на: 30 Дек 2015 14:04
Мнения: 2
Прикачени файлове:
IMG_20170617_170813.jpg
IMG_20170617_170813.jpg [ 183.07 KiB | Прегледано 3357 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_20170617_170813.jpg
IMG_20170617_170813.jpg [ 183.07 KiB | Прегледано 3357 пъти ]
Прикачени файлове:
SAM_4418.JPG
SAM_4418.JPG [ 163.98 KiB | Прегледано 3357 пъти ]
Прикачени файлове:
IMG_20170617_170813.jpg
IMG_20170617_170813.jpg [ 183.07 KiB | Прегледано 3357 пъти ]
Да колега всичко и при мен се получава за сега добре. Мисля дали не мога да сложа и смукателните тръби с дросела от М43-то мисля, че са по изчистени някой неща по тях! Може и без ДИС клапата да ги монтирам, щото компа на М40-то няма как да я управлява, а да слагам ел. инсталация и комп от м43 пак не става, щото там има други сензори по двг-то, които аз няма как да монтирам, друго запалване без дистрибутор, а и заигравката с изолиране на имобилайзера и направо не си струва макар, че с работеща ДИС клапа, ще има още по добър въртящ момент в ниски обороти.


Прикачени файлове:
IMG_20170617_170844.jpg
IMG_20170617_170844.jpg [ 195.9 KiB | Прегледано 3357 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 9 от 9
 [ 85 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade