Дата и час: 28 Мар 2024 18:20

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 8 от 9
 [ 85 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2013 17:08 
Offline
Аватар

E30: мечта
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 11:11
Пол: Мъж
Мнения: 248
Можеш по рама

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2013 17:49 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
Моята трябва да е такава ED85309
Италианка с М40Б18 без ламбда ... или поне така е достигнала до мен

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2013 18:18 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
VladoB написа:
Можеш по рама

По рама ми изкарва в каталога няколко модела с различни номера.
TheStorm написа:
Моята трябва да е такава ED85309
Италианка с М40Б18 без ламбда ... или поне така е достигнала до мен

Какъв е номера на твоя дебитомер?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2013 17:31 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
кажи кой номер ти трябва ... имам дебитомер за е30 М40Б18 - ама дали е за кола с или без сонда незная....

иначе имам софтуера за ЕКУ-то с и без сонда

карал съм и с 2-та, разлика в горенето има 1 литър /с един и същи дебитомер/

с сонда е по икономична колата !

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Окт 2013 19:51 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Колега Мармот,

Повдигачите отдавна са при мен, ако ги искаш, драсни едно ЛС, да се разберем как да ти ги пратя. :thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Сеп 2015 00:32 
Offline
wagonmafia
Аватар

E30: някакви 18-ки
Местоположение: Несебър/София
Регистриран на: 08 Ное 2014 19:46
Пол: Мъж
Мнения: 86
Малко ще вдигна прахта от тази тема,но просто се зачетох и ми стана интересно какво е развитието до края.Оправи ли шума от повдигачите със смяна или подмяна на друго масло ? Също и не разбрах при положение че първата шийка на м43-ковия вал е 23 мм от към зъбното колело,а м40ковия е 28мм как си престъргал вала за да набиеш втулка за зъбно колело с ангренаж,тоест не би ли трябвало там да се добави материал за да компенсира тази разлика и чак след това да се престърже ?

_________________
You may be broke and have no girlfriend....but at least your friends think your E30 is cool.
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 14 Май 2016 20:22 
Offline
Аватар

E30: 1988, М40
Местоположение: София, Пловдив
Регистриран на: 14 Май 2016 19:50
Пол: Мъж
Мнения: 4
Колега Мармот, и аз като колегата wagonman искам да вдигна прахта от темата. Считам че това което си направил е много добро и смятам да повторя опита ти. Имам следните въпроси, като първия е същия като на wagonman, т.е: Има ли достатъчно материал в диаметъра на отливката до първата шийка за да се разшири тя до 28мм, или се наварява мястото първо и тогава се стърже? Може ли вместо да се прави втулка, да се навари мястото много внимателно без шупли и с подходящи електроди и направо да се изстърже до постигане на профила на М40 опашка за зъбна ремъчна шайба? Също ако знаеш какъв е материала на вала, какви електроди евентуално се използват за наваряване, термична обработка дали е нужна след това, ще бъде много полезно.

_________________
По-добре малък, но свой и отпред, отколкото голям, но чужд и от зад.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Май 2016 07:20 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
g_mihuev написа:
Колега Мармот, и аз като колегата wagonman искам да вдигна прахта от темата. Считам че това което си направил е много добро и смятам да повторя опита ти. Имам следните въпроси, като първия е същия като на wagonman, т.е: Има ли достатъчно материал в диаметъра на отливката до първата шийка за да се разшири тя до 28мм, или се наварява мястото първо и тогава се стърже? Може ли вместо да се прави втулка, да се навари мястото много внимателно без шупли и с подходящи електроди и направо да се изстърже до постигане на профила на М40 опашка за зъбна ремъчна шайба? Също ако знаеш какъв е материала на вала, какви електроди евентуално се използват за наваряване, термична обработка дали е нужна след това, ще бъде много полезно.

Няма никакъв проблем с престъргването на първата шийка. Има достатъчно материал. Престъргването от 23мм на 28мм е в ширина, в диаметър се стърже доста малко.
Не знам точната сплав, от която е направен вала, но варианта с наваряването за мен е невъзможен. Първо - прекалено много материал е необходимо да се насложи. Втори - при такова голямо наваряване задължително ще има шупли(според мен) и задължително ще се измени драстично структурата на материала.

Според мен заложи на моя вариант, който вече е тестван повече от 40000км без никакви проблеми и с доволно много прекъсвачи. Няма нужда да откриваш топлата вода, при положение, че във варианта, който ти предлагаш не виждам нито един плюс повече спрямо моя.

Шумовете се пооправиха с масло и добавка. Не съм сменял повдигачи. Като цяло мотора си е по шумен от М43.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2016 23:06 
Offline
Аватар

E30: 1988, М40
Местоположение: София, Пловдив
Регистриран на: 14 Май 2016 19:50
Пол: Мъж
Мнения: 4
Хвърлил съм око на един комплект втора ръка, защото толкова са ми възможностите. Би ли го погледнал: http://www.ebay.de/itm/like/26199969253 ... rmvSB=true

_________________
По-добре малък, но свой и отпред, отколкото голям, но чужд и от зад.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Май 2016 08:03 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
g_mihuev написа:
Хвърлил съм око на един комплект втора ръка, защото толкова са ми възможностите. Би ли го погледнал: http://www.ebay.de/itm/like/26199969253 ... rmvSB=true

Не си заслужават тия 300лв., освен това ти трябват и клапани.
Купи си оборудвана глава от м43 за 50-100лв. За предпочитане с единична конусна пружина на клапана. Това е м43TU мотора.
Сваляш клапани, пружини, повдигачи, кобилици, вал и главата я продаваш на някакви малки пари или за скрап и това е.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 8 от 9
 [ 85 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade