Дата и час: 10 Фев 2025 01:57

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 9
 [ 85 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2013 20:11 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Намерих тази снимка на М40 глава:
Изображение

Разсъжденията ми относно разликите в мазането на двата вала се потвърждават. При м40 магистралата е една, централна. От тук следва и че вала задължително трябва да е с дупки, иначе шийките остават без мазане.

Какво мислите за варианта с дупчене на тези дупчици?
Сега се замислих, след като изпих половината Ариана, че най вероятно главата от единия на другия мотор ще пасне на блока, но идва проблема със колектори. Предполагам, че има разлика във смукателни/изпускателни и не пасват?!

Дали пък това не е един от проблемите в на М40 главата? Дебита на централната магистрала да е недостатъчен за мазане на шийките и мазане на гърбиците едновременно. Ясно е, че тоя мотор са го мислили много по умни глави от мен, но все пак...Или пък това да е причината газоразпределителния механизъм да е толкова чувствителен към интервала на обслужване и хубаво масло :P

_________________
Изображение


Последна промяна Мармот на 05 Апр 2013 20:22, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2013 20:21 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
М43 не е ли с верига? Иначе за изходящите колектори съм 99% сигурен, че стават.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2013 20:21 
Offline
Аватар

E30: iS
Местоположение: Ихтиман/София
Регистриран на: 01 Окт 2012 18:23
Пол: Мъж
Мнения: 180
Проблема по-скоро мисля че е с капаците на ангренажа и капака на главата. Или се бъркам? :oops:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2013 20:22 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
djony написа:
Проблема по-скоро мисля че е с капаците на ангренажа и капака на главата. Или се бъркам? :oops:


Точно това имах предид. Ако М43 е с верига а М40ката с ремък, как ще се превъзмогне тази разлика като се сложи главата М43 на блока М40? Някой случайно да има подръка да наложи и да снима? :hihi:

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2013 21:48 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
M40

Изображение
Изображение

M43

Изображение
Изображение

според тия графики няма как да стане ...
трябва да се гледа на живо ! + Разглобяване !

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2013 22:39 
Offline
Dr.Tempomat
Аватар

E30: '90 Touring, '92 Convertible
Местоположение: Плевен
Регистриран на: 30 Дек 2012 09:04
Пол: Мъж
Мнения: 664
Абе това не е вариант. Отпада :hihi:

Ще мисля за преправяне на М43 вала, дупки за масло, чело за ремъчна шайба и май ще трябва да се запуши в единия край за да може маслото да излиза през дупките...
Колегата Kroki има М40 вал, дано го даде да направя замерване в шийките и да послужи като мостра за преправяне.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2013 23:55 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Давам ти го бре, когато го поискаш го взимаш. Това е старият вал от моят мотор, защото е сменян. Прави каквото искаш с него :thumbsup:

_________________
Изображение


Последна промяна Kroki на 06 Апр 2013 01:09, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2013 00:06 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Мармот написа:
Абе това не е вариант. Отпада :hihi:

Ще мисля за преправяне на М43 вала, дупки за масло, чело за ремъчна шайба и май ще трябва да се запуши в единия край за да може маслото да излиза през дупките...
Колегата Kroki има М40 вал, дано го даде да направя замерване в шийките и да послужи като мостра за преправяне.

Това го забрави, няма как да стане. Всички отвори в М40 вала са калибровани (както тези в шийките, така и този по дължината на вала), за да държи необходимия дебит и налягане в диапазона на оборотите.

Най-простия и евтин вариант, който ще работи 100% в случая, е да дадеш М40-ковия вал да ти го престържат (регриндват, на чист български :hihi: ) като изкопират гърбиците на М43 вала и така приключваш цялата сага. Така отпада и потенциалния проблем при разлики в диаметрите на шийките в петите. За проблемите с мазането също забравяш.

П.С. Не бараш и ангренажния механизъм. :thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2013 00:34 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Е то щом ще го калиброва, да си поръча некви фешън градуси :D, ако е възможно такова нещо де..

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Апр 2013 01:16 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Възможно е, стига да знае какво иска.
А и ще се оскъпи вала, защото едното е просто копиране, а второто - съвсем друго нещо.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 9
 [ 85 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade