06 Апр 2013 03:48
06 Апр 2013 07:45
06 Апр 2013 09:13
Renegade написа:Това го забрави, няма как да стане. Всички отвори в М40 вала са калибровани (както тези в шийките, така и този по дължината на вала), за да държи необходимия дебит и налягане в диапазона на оборотите.
Най-простия и евтин вариант, който ще работи 100% в случая, е да дадеш М40-ковия вал да ти го престържат (регриндват, на чист български) като изкопират гърбиците на М43 вала и така приключваш цялата сага. Така отпада и потенциалния проблем при разлики в диаметрите на шийките в петите. За проблемите с мазането също забравяш.
П.С. Не бараш и ангренажния механизъм.
06 Апр 2013 10:38
06 Апр 2013 20:13
08 Апр 2013 20:29
08 Апр 2013 20:55
08 Апр 2013 21:06
08 Апр 2013 22:18
Мармот написа:...
А при такова преправяне проблем с разбалансиране може ли да се получи?
...
08 Апр 2013 22:34