Важно е да познаваме сърцето на Е30-ката, за да ни служи вярно.
18 Май 2013 22:30
Аз пак почнах да тракам, тихичко е, но ме дразни
Свалях капака на клапаните и петите на вала. Всичко е добре, няма задирания по тях или по вала, тоест откъм мазане всичко е добре.
Ще трябват нови повдигачи явно. Със чистене нищо не стана. Все пак се чудя дали да не пробвам с друго масло първо
П.С. Тази М40ка почва да ме дразни!
18 Май 2013 23:06
Ако с друго масло се оправи, значи наистина си за нови повдигачи.
22 Май 2013 20:38
Налях неква добавка за повдигачи на лики моли, 17лв. струва, немаше по-скъпа.
Ако сменям маслото дали да заложа на по-гъсто? 15w40?
Няма такъв неблагодарен мотор, заклевам се!
23 Май 2013 00:17
To 15W40 не си ли го дават баш тва масло за М43?
23 Май 2013 09:44
Не, 15в40 е за горещ климат, иначе за нашия си го дават десятка
23 Май 2013 17:25
споко и аз мисля да сипя 15W40 Bardahl ... пък каквото сабя покаже !
това поне е проверено ... от проспиид...
температурите почнаха да ходят към 45-48 градуса на слънце ...
баш си минаваме в горещ климат ...
15 Юли 2013 10:27
Какво се случи с това начинание, има ли някакви резултати? Да не би другата тема за разликата в главите на м43 да е свързана с тази?
15 Юли 2013 13:20
Не, не, нямат общо двете теми.
Колата си работи с тази модификация вече 2500км, доволен съм. Разхода е надолу. Както писах в темата остана шум, който е от повдигачите. Чистенето не помогна. Трябват други, нови. Отварях я на около 1500км. да видя как е мазането в петите на вала. Всичко изглеждаше наред.
Трябва ми и дебитомер, но малко зор намиране от италианка без ламбда.
15 Юли 2013 13:40
Той различен ли е от този с ламбдата?
15 Юли 2013 15:31
Renegade написа:Той различен ли е от този с ламбдата?
Ми мисля, че да
То на повечето сменяни и слагани каквито падне, не можеш им хванеш края кой номер за кой мотор е...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.