e30reload
http://e30reload.com/forum/

M40 -> M43 конверсия на главата
http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=245
Страница 7 от 9

Автор:  Мармот [ 18 Май 2013 22:30 ]
Заглавие:  Re: M40 -> M43 конверсия на главата

Аз пак почнах да тракам, тихичко е, но ме дразни :evil: Свалях капака на клапаните и петите на вала. Всичко е добре, няма задирания по тях или по вала, тоест откъм мазане всичко е добре.
Ще трябват нови повдигачи явно. Със чистене нищо не стана. Все пак се чудя дали да не пробвам с друго масло първо :dunno:

П.С. Тази М40ка почва да ме дразни!

Автор:  Renegade [ 18 Май 2013 23:06 ]
Заглавие:  Re: M40 -> M43 конверсия на главата

Ако с друго масло се оправи, значи наистина си за нови повдигачи.

Автор:  Мармот [ 22 Май 2013 20:38 ]
Заглавие:  Re: M40 -> M43 конверсия на главата

Налях неква добавка за повдигачи на лики моли, 17лв. струва, немаше по-скъпа.
Ако сменям маслото дали да заложа на по-гъсто? 15w40?
Няма такъв неблагодарен мотор, заклевам се! :evil:

Автор:  Renegade [ 23 Май 2013 00:17 ]
Заглавие:  Re: M40 -> M43 конверсия на главата

To 15W40 не си ли го дават баш тва масло за М43?

Автор:  Мармот [ 23 Май 2013 09:44 ]
Заглавие:  Re: M40 -> M43 конверсия на главата

Не, 15в40 е за горещ климат, иначе за нашия си го дават десятка :|

Автор:  dafy [ 23 Май 2013 17:25 ]
Заглавие:  Re: M40 -> M43 конверсия на главата

споко и аз мисля да сипя 15W40 Bardahl ... пък каквото сабя покаже !
това поне е проверено ... от проспиид...
температурите почнаха да ходят към 45-48 градуса на слънце ...
баш си минаваме в горещ климат ...

Автор:  Гриша [ 15 Юли 2013 10:27 ]
Заглавие:  Re: M40 -> M43 конверсия на главата

Какво се случи с това начинание, има ли някакви резултати? Да не би другата тема за разликата в главите на м43 да е свързана с тази?

Автор:  Мармот [ 15 Юли 2013 13:20 ]
Заглавие:  Re: M40 -> M43 конверсия на главата

Не, не, нямат общо двете теми.
Колата си работи с тази модификация вече 2500км, доволен съм. Разхода е надолу. Както писах в темата остана шум, който е от повдигачите. Чистенето не помогна. Трябват други, нови. Отварях я на около 1500км. да видя как е мазането в петите на вала. Всичко изглеждаше наред.

Трябва ми и дебитомер, но малко зор намиране от италианка без ламбда.

Автор:  Renegade [ 15 Юли 2013 13:40 ]
Заглавие:  Re: M40 -> M43 конверсия на главата

Той различен ли е от този с ламбдата?

Автор:  Мармот [ 15 Юли 2013 15:31 ]
Заглавие:  Re: M40 -> M43 конверсия на главата

Renegade написа:
Той различен ли е от този с ламбдата?

Ми мисля, че да :roll: То на повечето сменяни и слагани каквито падне, не можеш им хванеш края кой номер за кой мотор е...

Страница 7 от 9 Time zone: Europe/Sofia [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/