e30reload http://e30reload.com/forum/ |
|
M40 -> M43 конверсия на главата http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=245 |
Страница 7 от 9 |
Автор: | Мармот [ 18 Май 2013 22:30 ] |
Заглавие: | Re: M40 -> M43 конверсия на главата |
Аз пак почнах да тракам, тихичко е, но ме дразни Свалях капака на клапаните и петите на вала. Всичко е добре, няма задирания по тях или по вала, тоест откъм мазане всичко е добре. Ще трябват нови повдигачи явно. Със чистене нищо не стана. Все пак се чудя дали да не пробвам с друго масло първо П.С. Тази М40ка почва да ме дразни! |
Автор: | Renegade [ 18 Май 2013 23:06 ] |
Заглавие: | Re: M40 -> M43 конверсия на главата |
Ако с друго масло се оправи, значи наистина си за нови повдигачи. |
Автор: | Мармот [ 22 Май 2013 20:38 ] |
Заглавие: | Re: M40 -> M43 конверсия на главата |
Налях неква добавка за повдигачи на лики моли, 17лв. струва, немаше по-скъпа. Ако сменям маслото дали да заложа на по-гъсто? 15w40? Няма такъв неблагодарен мотор, заклевам се! |
Автор: | Renegade [ 23 Май 2013 00:17 ] |
Заглавие: | Re: M40 -> M43 конверсия на главата |
To 15W40 не си ли го дават баш тва масло за М43? |
Автор: | Мармот [ 23 Май 2013 09:44 ] |
Заглавие: | Re: M40 -> M43 конверсия на главата |
Не, 15в40 е за горещ климат, иначе за нашия си го дават десятка |
Автор: | dafy [ 23 Май 2013 17:25 ] |
Заглавие: | Re: M40 -> M43 конверсия на главата |
споко и аз мисля да сипя 15W40 Bardahl ... пък каквото сабя покаже ! това поне е проверено ... от проспиид... температурите почнаха да ходят към 45-48 градуса на слънце ... баш си минаваме в горещ климат ... |
Автор: | Гриша [ 15 Юли 2013 10:27 ] |
Заглавие: | Re: M40 -> M43 конверсия на главата |
Какво се случи с това начинание, има ли някакви резултати? Да не би другата тема за разликата в главите на м43 да е свързана с тази? |
Автор: | Мармот [ 15 Юли 2013 13:20 ] |
Заглавие: | Re: M40 -> M43 конверсия на главата |
Не, не, нямат общо двете теми. Колата си работи с тази модификация вече 2500км, доволен съм. Разхода е надолу. Както писах в темата остана шум, който е от повдигачите. Чистенето не помогна. Трябват други, нови. Отварях я на около 1500км. да видя как е мазането в петите на вала. Всичко изглеждаше наред. Трябва ми и дебитомер, но малко зор намиране от италианка без ламбда. |
Автор: | Renegade [ 15 Юли 2013 13:40 ] |
Заглавие: | Re: M40 -> M43 конверсия на главата |
Той различен ли е от този с ламбдата? |
Автор: | Мармот [ 15 Юли 2013 15:31 ] |
Заглавие: | Re: M40 -> M43 конверсия на главата |
Renegade написа: Той различен ли е от този с ламбдата? Ми мисля, че да То на повечето сменяни и слагани каквито падне, не можеш им хванеш края кой номер за кой мотор е... |
Страница 7 от 9 | Time zone: Europe/Sofia [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |