Дата и час: 28 Мар 2024 22:51

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 13
 [ 130 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 08 Сеп 2013 22:16 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
Бърз въпрос ...

М42, абсолютно нов (от-до) и съответно празни повдигачи, празен обтегач на веригата (но чукнат да се отвори) ... лесно или трудно трябва да запали ? И някакви съвети за предстартови приготовления ?

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 08 Сеп 2013 22:21 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Откачвваш бобини и дюзи (бензиновата помпа нека да си работи за да напълни рейката) и въртиш на стартер, докато угасне лампата за налягане на маслото.
След това закачваш всичко и трябва да запали чакмак.

Написах ти го "внимателно" и в другия форум... :hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 08 Сеп 2013 22:25 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
:thumbsup:

:hihi: :hihi: :hihi:

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 09 Сеп 2013 00:37 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
аз запалих с 3-4 превъртания на стартерния ключ без да и дам да запали ... да вдигне масло горе ... че нали вадих глава ... вериги сменях ...
и на 5тия път само докато чукна ключа и запали ... с леко пречукване от повдигачите .... за около 10 секунди утихна ...

като е нов с 5W30 ли ще го караш ?

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2013 23:24 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
Забравих да пиша ... сори

след малко премеждия какво точно му пречи ... двигателя запали :) На стартер така и не угасна лампата на маслото, но веднага след като запали и угасна.
Работи хубаво .. около минута на празен ход чукаха повдигачите .. ама се напълниха и утихна. Маслото е 10/40 от Митака ... наливно БМВ (9камъка килото)

След това го оставих около половин час работа на място ... да видя как е - и наглед всичко е точно

Днес затегнах на две на три гърнетата ... и потеглих .. само със средно гърне и права тръба до под задния мост :hihi:
Беше поносимо... малко рацерско :hihi:

Стигнах до Младост и умре .. оказа се че алтернатора не зарежда.. та ако някой от младост има един алтернатор от М40 или М42 ще го помоля да ми го даде за 2 дена докато стигна до орландовци пак да си взема другите :D

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2013 01:49 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
И малко съвети от опита ми

1. Двигател от Е30 става директен plug and play на купе Е30 ... ако и двата са троен стоп. Аз сложих на комбито оригинално с М40 .. с инсталацията на двигателя и всичко си бачка.
2. Датчиците на коляновия и на разпределителния вал ги дават че не съответстват с друг двигател .. всъщност запалих с колянов от М40 Е30 и на разпределителния от Е36 М42. Просто хващате и мерите съпротивленията. На коляновия съпротивление между средно краче и крачето от страната НЕ към кабела трябва да е ~550 ома. На дачика за разпределителния вал се мери между средното краче и крачето КЪМ кабела .. трябва да е 1300-1400 ома. Също и .. в кутийката с буксите която стои на двигателя под колектора .. горната букса е датчика за разпределителния вал, долната е за коляновия.
3. Всички схеми пишат че входящия бензин е горния щуцер, изходящия е долния ... еми обратно е - ДОЛУ ВХОД ГОРЕ ИЗХОД.
4. Кутията от М40 пасва :D
5. Стойката на климатика от М40 НЕ пасва на М42 защото опира в капаците... ама след малко флекс пасва. обаче понеже капаците са с около 4 санта по-напред спрямо М40 ... компресора няма как да се закачи да работи .. трябва да се мисли някаква къстъм стойка. (in progress..)
6. Виското от М40 пасва .. макар да се разминава на 1 мм от шайбата на коляновия вал .. мисля да подложа по една шайбичка между виското и перката да ми е мирно на главата.
7. Проверете дали някой газаджия не е прекъснал инжекторите вътре в буксата на мотроника ... :censored: :censored: :censored:
8. Тоя двигател има толкова излишни маркучи .. че сигурно съм с 5 кила по-лек само от анулиране на водни съединения и водата с тях.
9. М40 и М42 имат еднакви : Блок, малък картер, голям картер, лапи, шайба на коляновия, алтернатор, термостат, стартер и кутия (попринцип кутиите на М42 са с малко по-дълга опашка и по-къс кардан.. ама комплектно са заменяеми)
10. Сложих двигателя с тампони от М40 и лапите от М40 защото имат по-хубава контра за тампоните. Тампоните на М42 уж са маслени .. ама ми писна да купувам глупости иии така..

ако се сетя още нещо... ще добавям :thumbsup:

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2013 08:19 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Доста полезно инфо. Разби мита за "само черна нинджа може да убие черна нинджа". :hihi:

Алтернатор имам само за м20 :dunno:

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2013 10:57 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
Като сме взели да изясняваме темата за М42 скорости и дифове да питам аз :

с кутия от М40 съм дифа е 4.10 от е34 на 140км/ч съм с 4200 оборота ... това ми се вижда прекалено ...
с 3.91 беше много по-добре - 140км/ч със 3300 оборота
говоря откъм разход на гориво и магистрала ... за града 4.10 е лудница ... всеки завой с вратите ...
кой е най-подходящия диф за ИС-а с м40 кутия ?


аз мисля, че 3.73 е правилното число ... да не му тежи на мотора и спокойно да си кара 140-160 км/ч по магистрала ...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2013 12:46 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
В момента съм с М40 кутия и 4,27 диф... със сигурност ще му е късичко за извънградско .. както беше късичко и на М40ката ... ама докато не го разработя хубаво така ще е ...

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2013 13:47 
Offline
Другаря
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2012 20:51
Мнения: 264
Според карането е дифа.Ако ще се кара градско и два пъти в годината навън по късият.Ако е главно магистрала по-дълъг.Като не бива да се прекалява,че в един момент с цел икономия динамиката фаща гората.А и изпреварванията стават тегави.За ниски обороти и висока скорост не трябва диф,а мотор с поне 8 цилиндъра и достатъчно въртящ момент.И те така. :chug:

_________________
I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 13
 [ 130 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade