Дата и час: 29 Мар 2024 01:49

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 12 от 13
 [ 130 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2013 00:25 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
а така ?

http://media.snimka.bg/s1/2924/032092498-big.jpg

http://media.snimka.bg/s1/2924/032092499-big.jpg

http://media.snimka.bg/s1/2924/032092500-big.jpg

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2014 23:50 
Offline
Аватар

E30: 316 на метан
Местоположение: Пловдив
Регистриран на: 22 Фев 2013 13:28
Пол: Мъж
Мнения: 41
Измисли ли с какви части ще е? Според мен 130мм-овите чукани от м20 не са добро решение (заради теглото си), буталата от м50 без ванос също не са от най-леките. Щом ще е атмосферка, мисли за максимално увеличение на обема и максимално леки карантии - 86, дори 87 бутала. Относно степента, направих моя мотор на 12,2 с нагласата да сменям валовете скоро и стана над половин година карам със стоковите :lol: върви си добре със 100 октана от бензиностанцията и не умира на високите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2014 21:52 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
тъкмо днес взех едни биели на 130мм ...

ама пък и преди малко се сетих че буталата са на 84мм... а май май ще искам да отида на 86 и да стане 'ептен зла :hihi:

почесването продължава

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2014 21:54 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
M10 написа:
Измисли ли с какви части ще е? Според мен 130мм-овите чукани от м20 не са добро решение (заради теглото си), буталата от м50 без ванос също не са от най-леките. Щом ще е атмосферка, мисли за максимално увеличение на обема и максимално леки карантии - 86, дори 87 бутала. Относно степента, направих моя мотор на 12,2 с нагласата да сменям валовете скоро и стана над половин година карам със стоковите :lol: върви си добре със 100 октана от бензиностанцията и не умира на високите.


Абе твоя блок с колко беше рязан? Умувам над варианта на 86мм с бутала от C20XE .. ама степента иде 10,6 със 135мм биели и 2,72мм недоход. Ако отнема от блока 1мм недохда става 1,72мм и степента идва на 11,75 .. което е горе-долу търсената стойност от мен.

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 22 Яну 2014 10:12 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
май 1мм е много за отнемане от блока :(


и съм имал малка грешка в изчисленията

без рязане на блока и нищо .. степента идва 11,03
минус 0,5мм - степента идва 11,62 а недохода е 2,22мм ... което май пак е много ама пък няма пълно щастие :D

това вече е по-поносимо ... замислям се

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 22 Яну 2014 14:07 
Offline
Аватар

E30: 316 на метан
Местоположение: Пловдив
Регистриран на: 22 Фев 2013 13:28
Пол: Мъж
Мнения: 41
Нещо бъркаш сметките май, няма как с недоход 2,22 да имаш 11:1, при мен недохода е 0,45мм :shock:
Моя блок е м40ков рязан 0,8мм и главата е шлайфана стабилно от преден собственик. Има и 2мм рязани блокове. Проблем е обтягането на веригата. Колега от палара реши проблема с корпус на ангренажа от последните м42 със малък банан долу и на мястото на банана закрепил с планка изнесено зъбното колело от старо м42, така че да обере колкото е нужно. Няма да пиша аз как съм се "справил" с обтягането че ще ми се смеете на скраперията :lol:
Опелските бутала са с 21мм болт и трябва да набиваш нови втулки на биелите. Бих те посъветвал да ползваш бутала от нисан sr20de като моите, 22мм болт и 32.00мм кх. Гладки са и си правиш фаски каквито прецениш. На vg30de (300ZX) са подобни 87мм, с такива ще е най-добре.
Биели съм сложил от м50 без ванос, олекотени от 620 на 550гр. Можеше и още ако ги взема отгоре така
Изображение
но нямам фреза и не ми се занимаваше с пенсионери майстори... Най-добре потърси от м52б28 които са по 560-80 стокови и достатъчно здрави за атмосферка :)


Последна промяна M10 на 22 Яну 2014 14:23, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 22 Яну 2014 14:19 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
има как да се получат тия степени, защото буталата са с по-малка паничка, а и вече хода на буталото ти е по-голям от дизеловия вал.

Аз пренаписах наново цялата таблица за смятане, че не бях взел предвид че вече съм на 86мм ... и сметките са 10,9:1 при 2,72 недоход (без рязане)
и 11,5:1 при сваляне от блока с 0.5мм

според мен това сваляне няма да е критично .. главата ще я замеря .. ама мисля не е сваляна .. ще гледам просто да имам 0.5мм по-малко разстояние спрямо стоково. Банана ще успее да го обере

Предпочитам да НЕ пипам по буталата и биелите, просто защото мисля че ги отслабвам по този начин. Нищо че е атмосферка ... все пак трябва да си имат повърхностна закалка която ще отиде по дяволите

бутала от S50B30 с KH 32.8 също вършат работа ... ама тва май е Хамериканския вариант .. и намиране на бутала е тегаво. Всички сметки са със 135мм биели.

т.е. или трябва да реша проблема с буталния болт ... или трябва да намеря бутала от "спийсе"

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2014 16:42 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
тия два дена прекарах в мисли и сметки.


Значи .. забравете числата дето съм писал горе (гледал съм S50 US бутала .. ) .... нещата са следните


дизелов вал на 88мм
135мм биели
S50B30 бутала

без никакви доработки степента идва 10:1

От където следва > имаме си строук до 2045cc (заводски 1795) > имаме си хубава степен на сгъстяване > отгоре добавяме надналягане 0.5-0.6 и се радваме на един прекрасен двигател.

Наистина реших, че няма смисъл от много пари наляти в къстъм неща за атмосферен двигател.... дори и без турбото ще е приличен двигател .. а с него вече ще е супер.

Буталата утре тръгват към мен... биелите ще си избирам дали от М50 или М52 ... И почвам да купувам вече гарнитури, сегменти, лагери, маслени помпи, вериги, банани и прочее.

:thumbsup:

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2014 13:11 
Offline
Аватар

E30: 316 на метан
Местоположение: Пловдив
Регистриран на: 22 Фев 2013 13:28
Пол: Мъж
Мнения: 41
Според мен реши окончателно със налягане ли ще е или без - ако ще бъде със, смъкни степента така че да може да се надуе нормално и безопасно, ако ще е атмосферка вдигни сгъстяването. Намират се достатъчно качествени бензини за да караш на 12:1, разлика има и не виждам смисъл да правиш мотор на стокова степен - нито ще е яката атмосферка, нито ще е готов за приличен бууст :dunno:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: Въпрос за М42
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2014 11:30 
Offline
B&K Garage Customs
Аватар

E30: комби, акула и палатка
Регистриран на: 10 Яну 2013 15:23
Пол: Мъж
Мнения: 1361
Концепцията е да се направи само с бмв части и то без да се преправят.

Ще има 2 модификации - блока ще се разстърже на 86мм и ще се набият нови втулки на биелите за 21мм пистонен болт от S50. Също и двете модификации по коляновия вал - да се намали диаметъра при ангренажа с 1мм (0.5мм радиус) и да се удължи канала на шпонката. И единсвената неоригинална част ще е болта централния на коляновия вал ... дето разбрах за тва в движение като сглабях предишния двигател ...

иначе днес си направих списъка (за втори път :cry: )

Изображение

_________________
Рилоудер

Изображение
https://www.facebook.com/events/625976980816824/ Втора
https://www.facebook.com/events/1575118509392474/ Трета
https://www.facebook.com/events/1753119984903631/ Четвърта


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 12 от 13
 [ 130 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade