Важно е да познаваме сърцето на Е30-ката, за да ни служи вярно.
25 Май 2014 20:00
Колеги днес докато нямаше какво да правя сложих на м20б20 ката смукателен колектор с дросел , дюзи и дебитомер от м20б25 , запалих с компютъра на б20 ката работи горе долу добре , сложих компютъра от м20б25 върви супер но държи над 2000 оборота и пуши супер много от аспуха каква може да е причината ?
25 Май 2014 21:23
Сложи дюзите и компа от 20-ката и пробвай пак.
25 Май 2014 21:38
да е много богата сместа с 25 цовите дюзи ли ?
25 Май 2014 21:41
Не само.
25-цовия компютър ти пуска бензин за обем 2.5, а не за 2.0, демек с 25% повече.
25 Май 2014 21:55
мхм , благодаря ти много колега , дали ще се осети нещо като по голям вървеж ? вероятно не
31 Май 2014 21:31
bmw327forever написа:Колеги днес докато нямаше какво да правя сложих на м20б20 ката смукателен колектор с дросел , дюзи и дебитомер от м20б25 , запалих с компютъра на б20 ката работи горе долу добре , сложих компютъра от м20б25 върви супер но държи над 2000 оборота и пуши супер много от аспуха каква може да е причината ?
пробвах ама нищо , пооправи оборотите ама явно е духнало гарнитура или гумички , пак продължава да пуши стабилно
03 Юни 2014 13:01
Renegade написа:Не само.
25-цовия компютър ти пуска бензин за обем 2.5, а не за 2.0, демек с 25% повече.
Не е баш така... Нали на Б25 дюзите с по голям дебит, а и налягането на горивото е 3 бара
Аз още си перкам с 20ков комп, струва ми се, че аванса му е по агресивен (нали б20 е с повисока СС
)
Отнема малко време докато се адаптира по сондата и после всичко е ток.
Според мен проблема не в компа...
03 Юни 2014 19:43
Когато олее сондата с бензин, компа я изключва, защото колкото и да се опитва да адаптира, не може да коригира смесите в зададените граници около 14.7 (един вид приема, че сондата не отчита вярно и престава да я чете). И след това минава на сервизини стойности, като се води само от обороти и дебитомер. Но тези стойности са зададени за обем 2.5, а не 2.
По същия начин работи и софтуера, който заводски е без сонда - по обороти и дебитомер.
По същия начин се оправя и софтуер със сонда, когато тя изгори или бъде изключена. С тази разлика, че в сервизните стойности са заложени по-богати смеси, което в случая влошава нещата още повече.
02 Яну 2016 14:20
а има ли някакъв шанс да разбера един мотор дали е 2.0 или 2.3 или няма шанс без да го отварям , понеже ме уверява познат , че е 2,3 но е с инсталация 1,3 мотроник , начи ме лъзва
02 Яну 2016 17:19
Махни една свещ и измери хода на буталото от ДМТ до ГМТ.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.