Дата и час: 14 Ное 2018 03:24

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 4
 [ 32 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 24 Юли 2015 22:36 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4937
Минаваме на предни дискове 320 мм. (съществуващите са 298 мм.) в комбинация с 6-бутални спирачни апарати.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Дисковете ги напазарувах днес, ще им пусна снимки, като дойдат. Само ще ви кажа, че намирането на 320 мм. спирачни дискове с междуболтово 6х150 (без офсет) беше ебати и приключението.

Другата особеност, която констатитах днес, е че радиусът на ефективната спирачна площ при 298 мм. дискове е 35 мм., а при 320 мм. дискове е 30 мм.
Накладките са различни, както и спирачните апарати "хапят" различно.

More to come... на чист български. :hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2015 18:07 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4937
320 мм. спирачни дискове с междуболтово 6х150 мм.:

Изображение

Изображение

Изображение

Дебелина на диска 5.5 мм. (оригиналните са на 5 мм.). Нямат дори и минимален ръб, направо не можах да повярвам в какво уникално състояние са, като за използвани.

:smokin:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2015 17:52 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4937
С триста зора успях да си намеря и долен трипътник.

Прикачени файлове:
rn19 lower forks clamp.jpg
rn19 lower forks clamp.jpg [ 81.99 KiB | Прегледано 644 пъти ]

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 26 Май 2016 21:22 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4937
Да актуализираме малко темата...

Обърнатите колове, монтирани с трипътниците. Оста между долния и горния трипътник ме поизмъчи, но накрая заспа.

Прикачени файлове:
IMG_1091.jpg
IMG_1091.jpg [ 1.09 MiB | Прегледано 518 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1092.jpg
IMG_1092.jpg [ 1.12 MiB | Прегледано 518 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1099.jpg
IMG_1099.jpg [ 1.08 MiB | Прегледано 518 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1094.jpg
IMG_1094.jpg [ 1.05 MiB | Прегледано 518 пъти ]


Първоначално идеята беше 6-буталните спирачни апарати да бъдат монтирани на тези колове (които са в перфектно състояние и ги намерих на много ниска цена), като за целта се направят адапторни планки от аксиално към радиално захващане на спирачните апарати... но колкото повече време минаваше, толков повече запозвах да не харесвам тази идея. Не че няма да стане здраво и надеждно, но мисълта за още тегло и то като подресорна маса, никак не ми харесваше.

И започна едно епично търсене на колове от Ямашка Р1, 2007-2008г. Само че се оказа, че тези Ямашки са били произвеждани всичко на всичко около година и три месеца... а и при катастрофите с мотор, около 90%+ са предни удари, при които го отнасят първи коловете.

Единствените читави, които успях да намеря, се предлагаха само в ebay.de, на неприятна цена. След известно циганене с продавача, цената падна и стана само малко по-неприятна, но нямах избор и не ми се рискуваше да ги изпусна и да замине сезона.

Прикачени файлове:
pic1.jpg
pic1.jpg [ 149.42 KiB | Прегледано 518 пъти ]


Прикачени файлове:
pic2.jpg
pic2.jpg [ 131.15 KiB | Прегледано 518 пъти ]


Прикачени файлове:
pic3.jpg
pic3.jpg [ 129.19 KiB | Прегледано 518 пъти ]


След като пристигнат, следва директен монтаж на колове, спирачни апарати (с лека корекция в позицията, защото оригинално хапят 310 мм. дискове, а сега ще им се наложи да хапят 320 мм. дискове) и преден калник. След боя на калника и монтаж на новите спирачни маркучи с метална оплетка, предницата ще е завършена. И с новата радиална спирачна помпа от S1000RR, се надявам спирането да се доближи доста до това на Черната Мамба.

Прикачени файлове:
IMG_1189.jpg
IMG_1189.jpg [ 886.57 KiB | Прегледано 518 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1200.jpg
IMG_1200.jpg [ 1.07 MiB | Прегледано 518 пъти ]


Също така, коригирах генерацията, за да може да се монтира новото гърне, очаквам звука да се промени доста.

Прикачени файлове:
IMG_1294.jpg
IMG_1294.jpg [ 1.07 MiB | Прегледано 518 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1295.jpg
IMG_1295.jpg [ 957.28 KiB | Прегледано 518 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1296.jpg
IMG_1296.jpg [ 970.04 KiB | Прегледано 518 пъти ]


Също взех и демпфер за кормилото, пак от S1000RR с възможност за регулиране на твърдостта. Изпитал съм му възможностите в реални условия, работи уникално.

Прикачени файлове:
steering damper.jpg
steering damper.jpg [ 282.06 KiB | Прегледано 518 пъти ]


Остана да оправя жицата (между другото търся читав жичкаджия) Да скъся разни жила и други дреболии.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2016 22:32 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4937
Вчера се заиграх малко със спирачките. Оказа се, че заради джантата, дисковете излизат настрани с 1.85 мм. Последва това:

Прикачени файлове:
IMG_1369.jpg
IMG_1369.jpg [ 1.06 MiB | Прегледано 473 пъти ]


Също така, коловете и апаратите оригинално са за 310 мм. дискове, а аз съм сложил 320 мм.

Лечението:

Прикачени файлове:
IMG_1367.jpg
IMG_1367.jpg [ 1.54 MiB | Прегледано 473 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1364.jpg
IMG_1364.jpg [ 1.38 MiB | Прегледано 473 пъти ]


И в крайна сметка:

Прикачени файлове:
IMG_1370.jpg
IMG_1370.jpg [ 1.47 MiB | Прегледано 473 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1371.jpg
IMG_1371.jpg [ 1.53 MiB | Прегледано 473 пъти ]


Доволен съм. :smokin:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2016 09:21 
Offline
Другаря
Аватар

Регистриран на: 01 Окт 2012 20:51
Мнения: 256
Шантав си ти Тавариш,а не доволен! :hihi:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2016 23:14 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4937
Сложих армирани спирачни маркучи, които трябва да подобрят спирането още повече.

Прикачени файлове:
IMG_1378.jpg
IMG_1378.jpg [ 968.92 KiB | Прегледано 422 пъти ]


Диодни мигачи отзад:

Прикачени файлове:
IMG_1379.jpg
IMG_1379.jpg [ 919.71 KiB | Прегледано 422 пъти ]


Не намерих жичкаджия, който да се навие да оправи жицата и се захванах сам. По-късно разбрах защо никой от двамата жичкаджии, които идваха да огледат жицата, не се нави. Оказа се, че някой яко е усрал нещата. Снаждано, връзвано на ръка, тук там някоя рехава спойка, изолирбанда е "тука има, тука нема" и т.н. ужасии. Наложи се да се захвана с това, което най не обичам - жица. За целта закупихме някои помощни средства:

Прикачени файлове:
IMG_1395.jpg
IMG_1395.jpg [ 1.04 MiB | Прегледано 422 пъти ]


Тук вече съм прехвърлил двата висящи предни снопа отзад под резервоара.
Вече имаме доста по-изчистен вид на предницата.

Прикачени файлове:
IMG_1381.jpg
IMG_1381.jpg [ 1.16 MiB | Прегледано 422 пъти ]


Пооправих най-инфарктните снадки, но има още много работа. Вързах фарове и мигачи (и понеже са диодни, искат поляризация, та падно едно мерене и сучене... :hihi: ) Цокълът на релето за светлините се крепеше на магия на кабелите. Отделно насаждани различни кабели с различни сечения и цветове, неотговарящи на тези по схемите, тотално мазало...

Прикачени файлове:
IMG_1382.jpg
IMG_1382.jpg [ 1.23 MiB | Прегледано 422 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1388.jpg
IMG_1388.jpg [ 1.35 MiB | Прегледано 422 пъти ]


Дадох резервоара, новия калник, опашката и някои дребни части на боя, да се освежат.

Прикачени файлове:
IMG_1383.jpg
IMG_1383.jpg [ 1.38 MiB | Прегледано 422 пъти ]


На генерацията отдавна й бях набрал, че няма да стои в настоящия си външен вид и последва това:

Прикачени файлове:
IMG_1394.jpg
IMG_1394.jpg [ 3.06 MiB | Прегледано 422 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1393.jpg
IMG_1393.jpg [ 1.36 MiB | Прегледано 422 пъти ]


Свалих предните колове, трипътниците и радиатора. След това генерацията се предаде учудващо лесно:

Прикачени файлове:
IMG_1386.jpg
IMG_1386.jpg [ 1.35 MiB | Прегледано 422 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1385.jpg
IMG_1385.jpg [ 1.07 MiB | Прегледано 422 пъти ]


За черна боя отиват и долния трипътник, както и страничните панели и щитове. Ямашката се пооголи. :hihi:

Прикачени файлове:
IMG_1387.jpg
IMG_1387.jpg [ 1.04 MiB | Прегледано 422 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1391.jpg
IMG_1391.jpg [ 1.07 MiB | Прегледано 422 пъти ]


Стойката за задните светлини, мигачите и регистрационния номер също ме дразнеше отдавна, така че дойде и нейния ред.

Прикачени файлове:
IMG_1389.jpg
IMG_1389.jpg [ 1.01 MiB | Прегледано 422 пъти ]


Мисля да не разглобявам повече, че мина сезона. :hihi:
Остана още малко работа по жицата.
Чакам поръчкови части от цифрова фреза и се надявам оттук нататък вече да започне приятната част - да я кича Ямашката.
Надявам се крайния резултат да е приятен, ама то вкус... :hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2016 23:02 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4937
Прикачени файлове:
IMG_1396.jpg
IMG_1396.jpg [ 1.63 MiB | Прегледано 400 пъти ]


Генерацията вече почистена намазана с преобразувател на Вюрт.

Прикачени файлове:
IMG_1397.jpg
IMG_1397.jpg [ 1.41 MiB | Прегледано 400 пъти ]


Последва омотаване с черна термолента и запечатване на термолентата с високотемпературна черна боя, с която боядисах и колектора, където тръбите се събират от 4 в 1.

Прикачени файлове:
IMG_1398.jpg
IMG_1398.jpg [ 1.26 MiB | Прегледано 400 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1399.jpg
IMG_1399.jpg [ 1.33 MiB | Прегледано 400 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1400.jpg
IMG_1400.jpg [ 1.27 MiB | Прегледано 400 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1401.jpg
IMG_1401.jpg [ 1.43 MiB | Прегледано 400 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1402.jpg
IMG_1402.jpg [ 1.17 MiB | Прегледано 400 пъти ]


Прикачени файлове:
IMG_1403.jpg
IMG_1403.jpg [ 1.49 MiB | Прегледано 400 пъти ]


Открих и една контруктивна неточност на производителя по отношение на EXUP клапата. Точно при този модел Ямашки, EXUP-a ако не се почиства през месец-два, спира да работи и то кофти - в затворено положение. Добре е за ниските обороти, но мотора умира в средни и високи. След лека корекция моя EXUP вече няма да се налага да се разглобява и чисти поне 2-3 години.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2016 23:05 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1473
Много готино се нареждат нещата.
Вече за ел. проблеми към теб ли да се обръщаме?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юли 2016 23:16 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4937
Kroki написа:
Много готино се нареждат нещата.
Вече за ел. проблеми към теб ли да се обръщаме?

Може, тарифата ми е 90 евра на час. :hihi:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 4
 [ 32 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade