"Глезенето" е относително понятие. Аз свързвам двуколката с едно много особено чувство за свобода, което никоя четириколка не може да ти даде. И това чувство няма цена, т.е. никоя цена не е прекалено висока за него.
Освен от скоростта, адреналина така подскача в завоите, когато си на ръба на сцеплението, че е несравнимо с нищо друго.
Сравнен с Ямашката, S1000RR e небето, такава е разликата. В момента в режим "Rain" ще отупа 95% от пистарките по пътищата на родината, а ме е страх да си помисля какво може в следващите режими - Sport, Race и Slick.
В завоите - няма такъв кеф! Тая гад завива "сама". Още от първия път, завои които пряко сили ги взимах с Ямашката със 80-90 км/ч (участъка от Нови Хан към Вакарел, по стария път за Пловдив) на ръба на възможностите й, с S1000RR се взимат 20-30 км/ч отгоре без никакво напрежение и то без да съм му свикнал все още.
Абе с две думи, не съжаляван за нито една стотинка, която съм дал за него! Даже сега, след като го покарах ден и половина и му врътнах около 400 км., се убедих, че мотора струва много повече от цената, за която го дава БМВ.
А че има хора, които ходят с него само в неделя сутрин до някое кафе в центъра или Студентски град, за да го паркират там и всички да ги видят от какво слизат, е друг въпрос. Ето това вече е глезене - да вземеш най-можещия към момента пистов мотор и да го ползваш за позьорщина. Но раазлични хора, различни идеали. Аз не съдя никого.