Здравейте на всички от форума
Преди няколко години се захванах да реставрирам е28.Колата която купих беше една от малкото неръждясали екземпляри продаващи се на нашите ширини
. Колата отвънка беше изключително запазена нямаше никакви криви греди което беше една от предпоставките да е купя.В момента съм колекционирал три е28-ци едната ми е за части редната реставрирам ,а номер три си е купих понеже както знаете тези проекти са времеотнемащи и изискващи значителни средства .. Съществената част снимковия материал не е много голям ,но ще добиете представа докъде е пректа и колко насериобно съм го взел.Надявам се да ви хареса
PS:Отделно от темата ,ако има хора които могат да помогнат по някой от въпросите ми за е28-цата която е в движени ще се радвам много
1.Поради наложителната смяна на амортесиори и пружини съм си наумил да купя спортно окачване.Желаното съотношени на сваляне ще е 35/35 или 40/35 поради естеството на паркиране
Дайте ми съвети за цели комплекти,ценички и всичко което мислити че би ми било полезно..В момента съм със заводското окачване 16x7j 205/55 гума et20 идеята ми е да мина на 17-ки ,но нямям никаква идея какво би се получило след свалянето на колата какъв трябва да е оффсета на джантите ще имам ле проблеми със изчистването на калниците и т.н. Информация откъде да закупя частите и актуални цени също са добре дошли
2.Чувал съм че при сваляне с 35/35 може да се кара с газови амортесиори ....
3.Активни басове - трябват ми 2 броя за да давърша озвучаването досега има монтирани компоненти само на Alpine
Проекта по реставрацията е в прогрес ,а някой от частите за е28цата ще ги закупувам най рано след 2 месеца ..... Дотогава бих се радвал който може да помага...