Switch to full style
Специален раздел за предшествениците на Е30
Добави отговор

Реставрационен проект Бмв е28 ...

17 Мар 2014 00:49

Здравейте на всички от форума

Преди няколко години се захванах да реставрирам е28.Колата която купих беше една от малкото неръждясали екземпляри продаващи се на нашите ширини :D. Колата отвънка беше изключително запазена нямаше никакви криви греди което беше една от предпоставките да е купя.В момента съм колекционирал три е28-ци едната ми е за части редната реставрирам ,а номер три си е купих понеже както знаете тези проекти са времеотнемащи и изискващи значителни средства .. Съществената част снимковия материал не е много голям ,но ще добиете представа докъде е пректа и колко насериобно съм го взел.Надявам се да ви хареса :)

PS:Отделно от темата ,ако има хора които могат да помогнат по някой от въпросите ми за е28-цата която е в движени ще се радвам много
1.Поради наложителната смяна на амортесиори и пружини съм си наумил да купя спортно окачване.Желаното съотношени на сваляне ще е 35/35 или 40/35 поради естеството на паркиране :hihi: Дайте ми съвети за цели комплекти,ценички и всичко което мислити че би ми било полезно..В момента съм със заводското окачване 16x7j 205/55 гума et20 идеята ми е да мина на 17-ки ,но нямям никаква идея какво би се получило след свалянето на колата какъв трябва да е оффсета на джантите ще имам ле проблеми със изчистването на калниците и т.н. Информация откъде да закупя частите и актуални цени също са добре дошли
2.Чувал съм че при сваляне с 35/35 може да се кара с газови амортесиори ....
3.Активни басове - трябват ми 2 броя за да давърша озвучаването досега има монтирани компоненти само на Alpine

Проекта по реставрацията е в прогрес ,а някой от частите за е28цата ще ги закупувам най рано след 2 месеца ..... Дотогава бих се радвал който може да помага...

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Прикачени файлове
1403323_10200296191162283_1239885514_o.jpg
1403323_10200296191162283_1239885514_o.jpg (266.22 KiB) Прегледано 5585 пъти

Re: Реставрационен проект Бмв е28 ...

17 Мар 2014 10:45

Нахвърлям просто примери:

Амортисьори:
http://www.ebay.de/itm/4x-Bilstein-B8-T ... 461bfa1bff

Пружини:
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... DERN&rt=nc

Готови койловъри:
http://www.ebay.de/itm/29328-5-H-R-Mono ... 231f719af7

Всичко зависи от това какви пари си предвидил за окачване. Варианти има много - като тръгнеш от готови койловъри (което според мен е най-доброто решение, особено ако са марка като H&R) до отделни амортисьори и пружини (но там не можеш да прецениш с точност колко ще свалиш колата докато не са монтирани).

Относно джантите, според мен за тях ще мислиш чак след като свалиш колата, защото освен цолаж и ЕТ, трябва да се подбере и правилната гума, за да стои добре.

Добре дошъл във форума и успех с реставрацията на акулата. :thumbsup:

Re: Реставрационен проект Бмв е28 ...

17 Мар 2014 12:07

Малее това са доста сериозни цени...Моя бюджет предвиден за окачване ще е в рамките на 1000 лева .... Незнам защо за другите модели има всякакви сетъпи даже и coiloveri за по 600-800 лева , а за е28 всичко е голяма цифра особенно coiloveri те са за писта много high end части.Аз не е карам всеки ден тарся една хубава стойка да и докарам .

Re: Реставрационен проект Бмв е28 ...

17 Мар 2014 12:14

Тогава не е лошо да провериш следния вариант:

http://www.springsbg.com/bg_start.htm

Обсъждахме го преди време тук във форума, но така и никой не предприе нещо по-сериозно в тази посока.

Re: Реставрационен проект Бмв е28 ...

18 Мар 2014 17:28

Интересно предложение само че трябва да се има впредвид натоварването на осите и едно нещо spring compression .а и диаметъра на подложките леглата където лягат пружините доста данни тр да се има .. дебелината на намотката.. и т.н..... И реално то трябва да излезе на цена под 200 лева то и 150 лева :D не е кой знае колко голяма разлика.Aftermarket пружините дават и гаранция а средната цена е около 150-250 лева.... де да знам тове май би било сложно упражнение пък и как ще сметнеш навивките спрямо сток окачване ако ще сваляш с 35/35 голяма гимнастика изглежда сякаш....Те се навиват и по различен начин като слагаш понижаващи пружини ( свързано е според мен с тово spring compression) .....
Добави отговор