Като за начало направих опит с м20б20 сток вариант без да е отварян никога след като е сглобен в завода
използвах:
Дюзи-440 кубика чисто нови
Връншен гейт от ауди S2
Турбо-ккк26
Електроника-Мега 2
Блоу оф-Bailey DV26
Воден радиатор-е30 2,4 тд с климатик
Интеркулер-Рено Мастер
Маслено охлаждане - е30 325и
Уреди за налягане на маслото/температура на маслото VDO от ауди 90
Изпускателен колектор който сам си направих + термолента и останалата част е с тръба Ф63 със резонатор използван за крайно гърне
Всмукателен колектор използвах от м20б23 + дросел от м50 за да може да се възползвам от TPSа и по голям дросел
Турбо пътищата са на ф63 и като цяло изглежда така
Но след като я надухме на 0.7 и започна да и се прилага тормоз
гарнитурата на главата се предаде и реших да събера 2.3 карантия в заводския блок на колата + пълна ревизия ...
и така се започна