Дата и час: 28 Мар 2024 12:05

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 3
 [ 25 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: E30 325i Турбо...
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015 22:57 
Offline

Регистриран на: 01 Ное 2013 23:59
Мнения: 60
По принцип можеше да е малко по-напред и по встрани, но колектора така се получи. Бобината нямаше къде другаде да стои, мислихме на мястото на акумулатора, но сложихме казанчето за чистачки от ТД. Все пак е евридейка. Температурата не ме притеснява въобще, на ВР6 мотора седи директно на блока :)
На драг едва ли, ние сме по други дисциплини, а и това не е "бегачка" все пак :D хехе


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 325i Турбо...
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2015 21:06 
Offline
Аватар

E30: М20B27 turbo
Местоположение: Карлово
Регистриран на: 14 Фев 2015 10:21
Пол: Мъж
Мнения: 23
Извинявам се ако не е тук мястото на въпроса ми, но се нуждая от помощ за настройки на "Мегасърт", а незнам към кого да се обърна? Много странно се получава понякога започва да прекъсва някой цилиндър, смених свещи и заработи чудесно, до едно време... Вчера вечерта така започна да прекъсва един цилиндър и прибрах колата. Тази сутрин паля и всичко е наред, карах така и нямаше проблеми, но реших да настроя малко блоуоф клапана и на място форсирах, изведнъж гръмна и направи пламък, явно от постоянното форсиране и богатата смес и веднага изчезна един цилиндър! Надявам се да съм се изразил, така че да сте ме разбрали и ако някой може да ме насочи къде да търся проблемчето...?! :roll:

....................................

Проблема отстранен! Оказа се, че продават и дефектни NGK свещи :)


Последна промяна val_mcrae на 28 Фев 2015 22:31, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 325i Турбо...
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2015 23:33 
Offline

E30: M20B28Ti седанче.
Регистриран на: 23 Яну 2013 17:24
Пол: Мъж
Мнения: 37
NEDD, в момента съм с якостни болтове на главата стегнати на 10кг. Блока няма о-ринг и съм с виктор рейнц гарнитура, преди това бях с елринг. Степента на сгъстяване нямам представа колко е (около 8.6-7:1) но това е само предположение (най ниската степен на сгъстяване бутала от м20б25 със свалени чела)
Само да уточня че в момента правя разработка на втори двигател м20б28 понеже първия веднъж издуха гарнитура на главата, смених я. Издуха втори път (като покрай гарнитурата приключи и главата) и като я разглобих пак се оказа че блока е крив, след което взех още един мотор и го направих и него на б28 и сега си го разработвам и пак ще надувам след няколко стотин км. Иначе за таблицата пиши ми на ЛС.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 325i Турбо...
МнениеПубликувано на: 11 Мар 2015 20:26 
Offline

Регистриран на: 01 Ное 2013 23:59
Мнения: 60
Малко резултати: По принцип на моя МАП налягането е 0.81, незнам защо на диното показва около 1 бар. Ръновете бяха на 3-та, на 4-та съединителя боксува безнадежно. Ще видим как ще е с керамиката и 1бар...


Прикачени файлове:
e30_327_turbo-1.jpg
e30_327_turbo-1.jpg [ 378.27 KiB | Прегледано 3548 пъти ]
Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 325i Турбо...
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2015 09:01 
Offline

Регистриран на: 09 Мар 2015 11:02
Мнения: 1
:clap:


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 3
 [ 25 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade