Дата и час: 28 Мар 2024 12:05

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 3
 [ 25 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: E30 325i Турбо...
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2015 22:20 
Offline

Регистриран на: 01 Ное 2013 23:59
Мнения: 60
Не знам дали електронните имат такава опция. Иначе в мегата има настройка колко да връща аванса спрямо темп. вх. въздух. Ти сигурно имаш в предвид ЕБК да намаля бууста в горещо време..?


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 325i Турбо...
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2015 22:27 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Не, да го увеличава.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 325i Турбо...
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2015 22:32 
Offline

Регистриран на: 01 Ное 2013 23:59
Мнения: 60
Според мен няма много логика... Ако го увеличава, това и ще покачва температурата още, а от там и вероятност за детонации.. :roll: Аз все си го гледам от страна на издържливостта де, та може и да не съм прав.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 325i Турбо...
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2015 22:41 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Според мен е по-добре да върнете малко аванса при по-топъл въздух и да държите постъпващия кислород постоянен, отколкото да сваляте налягането. Ама вие си знаете, аз само си разсъждавам.

П.С. Мегата има ли опция за детонационни датчици?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 325i Турбо...
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2015 22:52 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Мега 2 екстра има със сигурност, за другите не зная.

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 325i Турбо...
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2015 23:13 
Offline

Регистриран на: 01 Ное 2013 23:59
Мнения: 60
Има, но на М20 е голяма игра да се сложат а и после трябва да се зададат стойности на които отговаря "кнок". Играчка е голяма, затова и не мисля да прекалявам с надуването... ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 325i Турбо...
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2015 16:45 
Offline

E30: M20B28Ti седанче.
Регистриран на: 23 Яну 2013 17:24
Пол: Мъж
Мнения: 37
Малко инфо и от мен.
Моята кола е с доста подобен сетъп - м20б28 + холсет (топла перка от hy35 студена перка от hx35, чугун ар .81) туин скрол колектор, същия бов и гейт, кулер от ево (малко по-голямо от този който сте ползвали) турбо пътища на 63мм преди кулера и 76 след. Мега 2 екстра. Генерация 76.
Колата изкара 405 коня и 570 нютона на колелата на диното на овърдрайв на 1.5бар-а
По принцип холсета иска налягане за да изкараш коне. Това е турбина която се слага на дизелови мотори и е проектирана да работи на високи налягания. (при мен разликата междфу 1.2 и 1.5 беше нещо от рода на 60 коня и 80-90 нютона)
Като впечатление. На 1.3 колата с почти нови гуми 215/40/17 диф 3.45 си маже гумите без да се замисля.

Иначе мегата може да контролира бууста доста успешно, само ти трябва един соленоид от някой дизел или друг турбо автомобил. Имай предвид че тези китайски гейтове са с много калпава мембрана. Поне при мен се скъсаха 2 и си купих оригинална тиал мембрана и сега няма грижи.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 325i Турбо...
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015 11:55 
Offline

Регистриран на: 01 Ное 2013 23:59
Мнения: 60
Видях аз, че си писал из Е30tech :thumbsup: За момента има развитие по проекта - и добро и лошо :hihi: Общо взето нещо пропуснах или не направих, но резултата е 3 счупени бутала и духнала гарнитура. И това само на 0,6 (100окт, около 21гр аванс) :hihi: Както и да е де, разбрах каквИ гафовЕ бях допуснал (да, не е само един). Взехме цяло ново долнище в страхотно състояние, сега е за шлайф и О-ринг. Ще сложа вал от ТД и степента ще падне на около 8:1 с почти 2мм недоход. Изчиствам недоглежданията и се надявам на по-добри резултати. 8-)
ZoomeR, би ли споделил с какви болтове(шпилки) на главата си, има ли О-ринг, каква е степента на сгъстяване и ако не е нахално, може ли да видя игнишън таблицата? Благодаря предварително. :drive:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 325i Турбо...
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015 16:00 
Offline
Биг Павар Брадър Мод
Аватар

E30: Convertible
Местоположение: София-Плевен
Регистриран на: 11 Мар 2013 20:38
Пол: Мъж
Мнения: 1489
Какво си пропуснал? кажи на всички ни

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: E30 325i Турбо...
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015 17:58 
Offline
Rework

E30: М42
Регистриран на: 23 Окт 2012 23:51
Пол: Мъж
Мнения: 398
само не ми харесва мястото на турбината ... при смяна на свещи трябва да я сваляш ли ? няма ли вариант да стои другаде ?
и бубината над главата, температурата не е ли висока ... сега ще ме репликираш с coil on plug ... да така е ...
не ми харесва идеята, иначе бих сложил на ИС-а ми бубините в капака ... а те са си заводско с кабели ...

като цяло се е получило интересно ;) Браво !

П.С. на драг в Сливен може да се видим ... предполагам искате да замерите време на 402м ...

_________________
Няма невъзможни неща, има малоумни хора !

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 2 от 3
 [ 25 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade