Switch to full style
Или как да запазим контрол върху пътя.
Добави отговор

Re: Съвет за окачване

28 Юни 2017 22:14

Каква е тая гайка на шенкела?
Предполагам, че говориш за гайката, която държи пълнителя в кола. Нормално е след 30г. да не може да се развие, има безброй такива случаи.
Качествените амортисьори си идват с гайки, прахоуловители и тампони (ако не са вградени вътре в пълнителя, както е при Билщайн).
Комфортното возене се определя не само от амортисьори, а от твърдостта и състоянието на пружините. Отделно, амортисьора се подбира по пружината, иначе ако пружината е по-мека от сметнатото за амортисьора, му се е@ава майката много бързо. В обратния случай (по-мек амортесьор в комбинация с по-твърда пружина) окачването става даже опасно.
Тия неща са писани по редица теми тук във форума.

Re: Съвет за окачване

28 Юни 2017 23:42

Едно време, когато купувах за комбито, нямах нито гайките за тампона, нито за стягане на аморт. Сега като поръчвах си дойдоха и двете в пакетче. Така някога кога са били на склад, да са взети е много голяма. С тоя модел КУВ ще ти е доста меко. А доста си и платил за тях, ако не си ги монтирал по добре ги върни и си вземи поне ексел джи.

Re: Съвет за окачване

28 Юни 2017 23:48

Въпросния поверджия не иска да ми ги върне, въпреки, че са взети преди дни.
И за мен бе по-лесно да ги върна и да закупя на момента в Плевен такива с гайка и да съм готов, не да давам 50 лева на стругар.
Първа смяна ми е на амортисьори и не очаквах такава греда.
Неволята учи

Re: Съвет за окачване

29 Юни 2017 01:35

Не че нещо, ама доста хора се включиха в темата, така че нещата не опират до "неволята учи"... неволята учи, когато са те оставили да се оправяш сам, но случая не е такъв.
Добави отговор