Дата и час: 18 Окт 2019 07:46

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 3
 [ 29 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2014 23:37 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4968
И аз съм на мнението на колегата Мармот. Дотук никакво логично обяснение.
След като в даден гумен тампон е вулканизирана втулка, а през тази втулка минава пас-болт, как така ще се стегне грешно даден тампон, независимо дали висят колелата или не?
В геометрията на окачването е предвидено пълно увисване, дори в движение, защото колата може се окаже с четирите колела във въздуха и какво трябва да следва по тази логика - блокаж и трошене на цялото окачване ли? И то при рязко приземяване на 1+ тон кола? Едва ли. А при бавно и нежно спускане се късали тампони и втулки? :shock:
Дано някой да успее да обясни как точно стягането на тампон при вдигната на крик кола води до неправилния му монтаж и оттук - дефектиране.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Май 2014 14:39 
Offline

Регистриран на: 06 Окт 2013 19:24
Мнения: 9
Не разбрах, някой уцели ли грешни операции?
1. Не допълни с масло предните ботуши.
2. Регулиращия винт с гайката на задните коили винаги се слага отдолу, а не отгоре, където е тампона, поне не съм виждал такъв вариант.
3. Не смени маншона на левия-вътрешен накрайник на рейката.
4. Не положи нужните умения да извади външните накрайници, тва дето го направи може да пробва с децата от предучилищна.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Май 2014 16:06 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4968
//Lenko написа:
Не разбрах, някой уцели ли грешни операции?
1. Не допълни с масло предните ботуши.
2. Регулиращия винт с гайката на задните коили винаги се слага отдолу, а не отгоре, където е тампона, поне не съм виждал такъв вариант.
3. Не смени маншона на левия-вътрешен накрайник на рейката.
4. Не положи нужните умения да извади външните накрайници, тва дето го направи може да пробва с децата от предучилищна.

1. Защо трябва да се слага масло?
2. Според мен няма значение;
3. Това не е грешна операция, а мърльовщина, както и това, че не сложи прахозащитен маншон на нито един амортисьор.
4. :thumbsup:

Иначе, да обобщим безспорните грешни операции:
1. Бие с партийния секретар (чука) по шенкела, за да извади шарнирите, като по този начин унищожава защитната боя;
2. Отвива и завива гайките на стержените на всичките амортисьори с гайковерта;
3. Затяга задните амортисьори към носача при вдигната кола - колегите Мичев и Реми Мастер се оказаха прави в твърдението, че тези гайки се завиват при пусната кола. Логиката е следната - тампона поема усукване при пълно разтягане на амортисьора, но при нормална експлоатация това положение е моментно. Ако затегнем амортисьорите при вдигната кола, ще се получи постоянно напрежение в тампона в нормална позиция. Браво, колеги. :thumbsup:
4. Завива гайките на джантите с гайковерт и без да спазва нужната последователност (на предната джанта). После ще го питам как ще смени спукана гума на път. :hihi:
5. Завива, общо взето всичко което може, с гайковерта, вместо да ползва динамометричен ключ за крайното затягане.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Май 2014 19:55 
Offline

Регистриран на: 06 Окт 2013 19:24
Мнения: 9
Слага се масло, задължително, служи за охлаждане на амортисьора, не помня точния грамаж.
Гайката се слага отдолу за да си остане тампона отгоре.
Пропуснах нещо, маняците слагат защитна гума на камъка, с който завиват болтовете на джантите, да не се наранява боята.
:chug:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Май 2014 20:24 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 4968
Между дебелия кол и Билщайн Б8 няма да събереш и 20-30 гр. масло, бре, амортисьора влиза супер стегнато, та чак се надира, какво и как ще охлажда, като няма количество и циркулация?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 12 Май 2014 21:41 
Offline

Регистриран на: 06 Окт 2013 19:24
Мнения: 9
Дано не се лъжа, но и на брошурката на Закс-а го имаше, как се монтира.
В Хайнес мисля, че също се споменаваше.
Запиши ми го, като открита грешка и научете нещо от стария скрапер :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2014 07:17 
Offline
Пияният Майстор
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2012 11:06
Мнения: 82
//Lenko написа:
Дано не се лъжа, но и на брошурката на Закс-а го имаше, как се монтира.
В Хайнес мисля, че също се споменаваше.
Запиши ми го, като открита грешка и научете нещо от стария скрапер :)

И в Закс и в Боге (което е едно и също) има брошура как се монтират пълнители ;) а относно маслото не смятам че е грешка.То има и друга функция от топло студено се получава конденз и гният пълнителите (до сега съм виждал само на Ауди 80)

_________________
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

M40 RIGHTNESS.
if you can get to 6500rpm, nobody can hear your tappets.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2014 07:31 
Offline
Млад ТЕХНИК
Аватар

E30: 4 цилиндрови :}
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 09:11
Пол: Мъж
Мнения: 1191
Ето защо като съм вадил амортисьорите винаги е имало масло :chug:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2014 07:57 
Offline
Dr. Recaro
Аватар

E30: '85 318i + '85 325йе
Местоположение: София/Бургас
Регистриран на: 18 Ное 2012 22:39
Мнения: 1277
Ето толкова е МНОГО, може би 2/3 от това количество:
Изображение

_________________
"You could roll an E30 in a BMW showroom today and people would think:
Well, they finally got the 1 series right!"


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 3 от 3
 [ 29 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade