//Lenko написа:
Не разбрах, някой уцели ли грешни операции?
1. Не допълни с масло предните ботуши.
2. Регулиращия винт с гайката на задните коили винаги се слага отдолу, а не отгоре, където е тампона, поне не съм виждал такъв вариант.
3. Не смени маншона на левия-вътрешен накрайник на рейката.
4. Не положи нужните умения да извади външните накрайници, тва дето го направи може да пробва с децата от предучилищна.
1. Защо трябва да се слага масло?
2. Според мен няма значение;
3. Това не е грешна операция, а мърльовщина, както и това, че не сложи прахозащитен маншон на нито един амортисьор.
4.
Иначе, да обобщим безспорните грешни операции:
1. Бие с партийния секретар (чука) по шенкела, за да извади шарнирите, като по този начин унищожава защитната боя;
2. Отвива и завива гайките на стержените на всичките амортисьори с гайковерта;
3. Затяга задните амортисьори към носача при вдигната кола - колегите Мичев и Реми Мастер се оказаха прави в твърдението, че тези гайки се завиват при пусната кола. Логиката е следната - тампона поема усукване при пълно разтягане на амортисьора, но при нормална експлоатация това положение е моментно. Ако затегнем амортисьорите при вдигната кола, ще се получи постоянно напрежение в тампона в нормална позиция. Браво, колеги.
4. Завива гайките на джантите с гайковерт и без да спазва нужната последователност (на предната джанта). После ще го питам как ще смени спукана гума на път.
5. Завива, общо взето всичко което може, с гайковерта, вместо да ползва динамометричен ключ за крайното затягане.