Дата и час: 29 Мар 2024 00:24

Time zone: Europe/Sofia




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 3
 [ 29 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 31 Мар 2013 23:40 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... njWkVUs3NA

Хайде да видим колко грешни операции сте открили? Но трябва да опишете всяка от тях, а не само да напишете "две грешки"... :smokin:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2013 10:11 
Offline
Аватар

E30: мечта
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 11:11
Пол: Мъж
Мнения: 248
няма пари за скоба :hihi: иначе точно удря, не прецака маншоните
отначало ползва ръкавици после не :mrgreen: :hihi:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2013 11:40 
Offline
Млад ТЕХНИК
Аватар

E30: 4 цилиндрови :}
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 09:11
Пол: Мъж
Мнения: 1192
Стега гайката на стержена с гайковерта :lol:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 01 Апр 2013 13:18 
Offline
Аватар

E30: мечта
Местоположение: София
Регистриран на: 27 Сеп 2012 11:11
Пол: Мъж
Мнения: 248
Бе то си зависи от гайковерта :D

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2013 18:04 
Offline

E30: повече проекти
Местоположение: Г.Оряховица
Регистриран на: 28 Ное 2013 16:43
Пол: Мъж
Мнения: 4
като си представя как съм избивал шарнир на първата си 30ка с това стягане не знам големи маистори има в чужбината :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Яну 2014 22:32 
Offline

Регистриран на: 14 Яну 2014 21:45
Мнения: 2
Задните амортисъори се стегат отдолу когато носача е в положение,се едно автомобила е на земята.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Яну 2014 22:42 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Защо?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Яну 2014 22:57 
Offline
S.T.A.L.K.E.R.

Регистриран на: 26 Сеп 2012 13:40
Пол: Мъж
Мнения: 548
интересни задни тампони :roll:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2014 16:23 
Offline
Пияният Майстор
Аватар

Регистриран на: 28 Сеп 2012 11:06
Мнения: 82
Renegade написа:
Защо?

Защото иначе като я пуснеш като си ги стегнал на опънато се късат втулките на амортисьора,демек остава под напрежение ;)

_________________
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

M40 RIGHTNESS.
if you can get to 6500rpm, nobody can hear your tappets.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2014 17:01 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Демек всеки път като си вдигаш задното колело по някаква причина, отвиваш амортесьора и го завиваш обратно като си пуснал колата на гумата, така ли?

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 1 от 3
 [ 29 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Time zone: Europe/Sofia


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade